-
Biljana Rađenović za Brend magazina: Kako nove generacije oblikuju brendove 21. vijeka
-
Una Karabeg: Kako nove generacije doživljavaju statusne simbole
-
Ljubomir Todorović za Brend magazin piše kako brendovi mogu da osvoje Generaciju Z: Lekcije iz istraživanja
-
Esmeralda Marić za Brend magazin: Generacija Z je izuzetno nestrpljiva, želi brzo do novca, brzo ga i troši, ali je i društveno i ekološki osviještena
-
Nemanja Trivić, direktor “Beez“ d.o.o. u intervjuu za Brend magazin: Beez softver štedi vrijeme i ubrzava rast firmi
-
Dominik Raškaj, PR marketing menadžer portala „Boljiposao.com“: Koje su najveće prepreke domaćeg tržišta rada i kako ih prevazići
-
Mlade lavice s bh. duhom spremne za Cannes
-
Revizorska industrija danas: Grant Thornton kao partner u savladavanju izazova
-
Goran Račić u intervjuu za Brend magazin: “Jahorina ekonomski forum 2025” – regionalni susret ključnih ekonomskih aktera
-
Brand New Circus – 13. Brending konferencija