Brend Magazin
  • Magazin
    • Tema broja
    • Superbrands
  • Aktuelno
  • Kompanije
  • Investicije
  • Tehnologija
  • Lifestyle
  • Arhiva izdanja
  • Brend Magazin
  • Magazin
    • Tema broja
    • Superbrands
  • Aktuelno
  • Kompanije
  • Investicije
  • Tehnologija
  • Lifestyle
  • Arhiva izdanja
  • tea zavacki foto scaled

    Mentorica stotinama preduzetnika: Kako Tea Zavacki gradi brendove koji traju

  • Bojan Popovic 02 scaled

    Bojan Popović za Brend magazin: Kako “Dunav osiguranje” gradi rast na tradiciji sigurnosti

  • Biljana Novakovic foto 2 scaled

    Biljana Novaković, arhitekta i osnivačica studija “Finestra”: Dizajn mora i da funkcioniše i da inspiriše

  • Haris Mujanovic 2 scaled

    Intervju: Haris Mujanović, CEO “Via Media” – Kako je agencija postala mjerilo kreativnosti i uspjeha

  • Bojan Suvajac 03 1

    Bojan Suvajac, generalni menadžer “Fabrika Coffee” za Brend magazin: Lokalni pristup, kada osvojite srce potrošača, može nadmašiti i najveće igrače

MAGAZIN

  • Kako se razvijaju brendovi u BiH: između stvarnosti tržišta i snage narativa
    Magazin, Tema broja

    Kako se razvijaju brendovi u BiH: između stvarnosti tržišta i snage narativa

    Vedran Peršić
    23.07.2025.
  • Misli globalno, ali gradi temelje kod kuće
    Magazin, Tema broja

    Misli globalno, ali gradi temelje kod kuće

    Amer Pašić
    21.07.2025.
  • Branka Kalinić za Brend magazin: Marketinška strategija je ZVIJEZDA VODILJA jedne kompanije

    Branka Kalinić za Brend magazin: Marketinška strategija je ZVIJEZDA VODILJA jedne kompanije

    feb 19, 2025
  • Vedran Peršić za Brend magazin o ključnim elementima temeljnog strateškog planiranja: Kako pronaći i privući one koji trebaju moj proizvod ili uslugu?

    Vedran Peršić za Brend magazin o ključnim elementima temeljnog strateškog planiranja: Kako pronaći i privući one koji trebaju moj proizvod ili uslugu?

    feb 18, 2025
  • Strateško planiranje – temelj za održivi RAST I RAZVOJ INOVATIVNIH STARTAPA

    Strateško planiranje – temelj za održivi RAST I RAZVOJ INOVATIVNIH STARTAPA

    feb 17, 2025
  • Amer Pašić za Brend magazin: Planiramo pa ZNAMO KUDA IDEMO

    Amer Pašić za Brend magazin: Planiramo pa ZNAMO KUDA IDEMO

    feb 13, 2025
  • Ilija Trninić: Važnost strateškog planiranja u menadžementu kompanija

    Ilija Trninić: Važnost strateškog planiranja u menadžementu kompanija

    feb 12, 2025
  • Sanja Miovčić, izvršna direktorica Vijeća stranih investitora BiH za Brend magazin: BiH ne smije propustiti priliku, treba UBRZATI REFORMSKE PROCESE

    Sanja Miovčić, izvršna direktorica Vijeća stranih investitora BiH za Brend magazin: BiH ne smije propustiti priliku, treba UBRZATI REFORMSKE PROCESE

    feb 10, 2025
  • Superbrands TV – idealna prilika za promociju brenda

    Superbrands TV – idealna prilika za promociju brenda

    dec 13, 2024
  • Miloš Blagojević: Efikasna komunikacija sa javnošću uz pomoć NLP alata

    Miloš Blagojević: Efikasna komunikacija sa javnošću uz pomoć NLP alata

    dec 9, 2024
  • LEJLA BRADIĆ Generacijski marketing: Kako da ne promašimo priliku? 

    LEJLA BRADIĆ Generacijski marketing: Kako da ne promašimo priliku? 

    dec 4, 2024

Najnovije

  • San mijenja sve: Evo zašto je svaki sat sna važan za zdravlje, uspjeh i dugovječnost

    25.07. 08:07
  • Tko se sjeća prvog Weekenda?

    24.07. 09:07
  • Dragan Vojvodić, Sandler trener za Brend magazin: Prodaj danas, savjetuj sutra

    24.07. 08:07
  • Kako se razvijaju brendovi u BiH: između stvarnosti tržišta i snage narativa

    23.07. 09:07
  • Digitalizacija i ljudi – dva motora razvoja Info Media Groupe

    22.07. 03:07
  • Zepter Hotel Palace – Tradicija u srcu Banjaluke

    21.07. 03:07
  • Misli globalno, ali gradi temelje kod kuće

    21.07. 09:07
  • Marko Radić: Autentičnost se ne prevodi, ona se doživljava

    19.07. 10:07
← →

Aktuelno

  • Kad prestane hype, ostane kod: Što AI doista znači u stvarnom svijetu

    Kad prestane hype, ostane kod: Što AI doista znači u stvarnom svijetu

    Brend Magazin
    aug 7, 2025
  • Nove Internet opcije za bezbrižno surfanje u roamingu

    Nove Internet opcije za bezbrižno surfanje u roamingu

    Brend Magazin
    jul 2, 2025
  • BiH i Crna Gora zatražile odgađanje  prekogranične takse na ugljen-dioksid

    BiH i Crna Gora zatražile odgađanje prekogranične takse na ugljen-dioksid

  • Volkswagen zatvara pogon u Bruxellesu, bez posla ostaje 3.000 radnika

    Volkswagen zatvara pogon u Bruxellesu, bez posla ostaje 3.000 radnika

  • Austrijska kompanija seli dio proizvodnje u BiH, dio investicija već naredne godine

    Austrijska kompanija seli dio proizvodnje u BiH, dio investicija već naredne godine

  • Godina dana od dolaska na vlast: Javier Milei reformisao ekonomiju, građani siromašniji ali mu i dalje vjeruju

    Godina dana od dolaska na vlast: Javier Milei reformisao ekonomiju, građani siromašniji ali mu i dalje vjeruju

  • Prvi proizvod iz BIH zaštićen na nivou Evropske unije

    Prvi proizvod iz BIH zaštićen na nivou Evropske unije

  • Bosna i Hercegovina postaje najveće izvozno tržište Hrvatske

    Bosna i Hercegovina postaje najveće izvozno tržište Hrvatske

Investicije

  • AS Grupacija iz Tešnja u planu preuzimanje Bosnalijeka – Novi korak u regionalnoj farmaceutskoj industrij

    AS Grupacija iz Tešnja u planu preuzimanje Bosnalijeka – Novi korak u regionalnoj farmaceutskoj industrij

    05.03.2025.

    Brend Magazin

  • Konferencija ‘Svijet u 2025’: Ključni izazovi i prilike za ekonomiju BiH

    Konferencija ‘Svijet u 2025’: Ključni izazovi i prilike za ekonomiju BiH

    04.03.2025.

    Brend Magazin

  • DeepSeek uzdrmao kompanije vještačke inteligencije

    DeepSeek uzdrmao kompanije vještačke inteligencije

    30.01.2025.

    Brend Magazin

  • Kriptovalute u 2024: Od meme novčića do ozbiljnih investicija

    Kriptovalute u 2024: Od meme novčića do ozbiljnih investicija

    10.01.2025.

    Brend Magazin

Tehnologija

  • iphone primera generacion.jpg

    Jobsova najveća greška? Ne, njegova najpametnija odluka

    apr 15, 2025

    Brend Magazin

  • The Hidden Danger 002

    Besplatne kripto ponude: skrivene opasnosti

    mar 17, 2025

    Brend Magazin

  • Dan digitalnog ciscenja

    Kako doprinijeti smanjenju digitalnog otpada?

    mar 13, 2025

    Brend Magazin

  • JASMIN ALIC

    Jasmin Alić, vodeći LinkedIn stručnjak, dolazi u Banjaluku: Prilika koja se ne smije propustiti!

    mar 13, 2025

    Brend Magazin

Kompanije

  • Liderstvo nije pozicija – to je proces koji traje

    10.06.2025.
    Liderstvo nije pozicija – to je proces koji traje
  • Jedan tim. Jedna porodica

    06.06.2025.
    Jedan tim. Jedna porodica
  • Svjetski dan mlijeka u znaku društvene odgovornosti Lactalis BH

    03.06.2025.
    Svjetski dan mlijeka u znaku društvene odgovornosti Lactalis BH
  • 65 godina brige o zdravlju

    02.06.2025.
    65 godina brige o zdravlju
  • Podravka BiH ulaže u buduće kulinarske stručnjake

    02.06.2025.
    Podravka BiH ulaže u buduće kulinarske stručnjake
  • Coca-Cola ponovo pokreće legendarnu “Share a Coke” kampanju: Nova generacija, nova iskustva, ista čarolija povezivanja

    19.05.2025.
    Coca-Cola ponovo pokreće legendarnu “Share a Coke” kampanju: Nova generacija, nova iskustva, ista čarolija povezivanja

Najnovije

  • Leerdammer je stigao u BiH!

    29.06. 03:06
  • Panel ‘Svjesni život’ i predavanje Dr Dipaka Čopre: Put ka ličnoj transformaciji i svjesnoj budućnosti

    27.06. 11:06
  • Savršeni zalogaj počinje uz pametnu tehnologiju – Tefal OPTIGRILL sada uz 25% popusta!

    21.06. 04:06
  • Intuicija: Tajno oružje uspješnih lidera, zašto vrhunski lideri slušaju svoj unutrašnji glas.

    09.06. 03:06
  • Novi pogon, stari kvalitet – Bambi spreman za tržište

    06.06. 12:06
  • Energetska tranzicija i digitalna transformacija industrije

    04.06. 12:06
  • Više od 10.000 osnovaca učilo o zdravoj ishrani kroz Nestlé program Zdravo!

    02.06. 10:06
← →

Lifestyle

  • Nutriporcija

    Povratak u školu uz zdravu ishranu: NutriPorcija za sve mališane

    Brend Magazin
  • CARROTEN 1

    Carroten – Stručnjak za sunce i preplanuli ten

    Brend Magazin
  • Ilustracija 2

    Znate li šta je solarna urtikarija?

    Brend Magazin
  • Nenaslovljeni dizajn 11

    Ljeto sa stilom: Rowenta predstavlja novu generaciju aparata za njegu kose

    Brend Magazin
  • tea zavacki foto scaled

    Mentorica stotinama preduzetnika: Kako Tea Zavacki gradi brendove koji traju

  • Bojan Popovic 02 scaled

    Bojan Popović za Brend magazin: Kako “Dunav osiguranje” gradi rast na tradiciji sigurnosti

  • Biljana Novakovic foto 2 scaled

    Biljana Novaković, arhitekta i osnivačica studija “Finestra”: Dizajn mora i da funkcioniše i da inspiriše

  • Haris Mujanovic 2 scaled

    Intervju: Haris Mujanović, CEO “Via Media” – Kako je agencija postala mjerilo kreativnosti i uspjeha

MAGAZIN

  • Kako se razvijaju brendovi u BiH: između stvarnosti tržišta i snage narativa
    Magazin, Tema broja

    Kako se razvijaju brendovi u BiH: između stvarnosti tržišta i snage narativa

    Vedran Peršić
    23.07.2025.
  • Misli globalno, ali gradi temelje kod kuće
    Magazin, Tema broja

    Misli globalno, ali gradi temelje kod kuće

    Amer Pašić
    21.07.2025.
  • Marko Radić: Autentičnost se ne prevodi, ona se doživljava

    Marko Radić: Autentičnost se ne prevodi, ona se doživljava

    Brend Magazin
    jul 19, 2025
  • Dragan Močević: Kako brendovi mogu iskoristiti specifičnosti tržišta BiH

    Dragan Močević: Kako brendovi mogu iskoristiti specifičnosti tržišta BiH

    Brend Magazin
    jul 14, 2025
  • Specifične karakteristike važne za razumijevanje potreba i aspiracija Generacije Z

    Specifične karakteristike važne za razumijevanje potreba i aspiracija Generacije Z

    Brend Magazin
    maj 8, 2025
  • Biljana Rađenović za Brend magazina: Kako nove generacije oblikuju brendove 21. vijeka

    Biljana Rađenović za Brend magazina: Kako nove generacije oblikuju brendove 21. vijeka

    Brend Magazin
    maj 5, 2025

Najnovije

  • Značajan rast prihoda uprkos izazovima na tržištu sirovina

    26.07. 12:07
  • LEAD istraživanje: ESG ostaje nepoznanica za većinu kompanija u regionu

    26.07. 10:07
  • San mijenja sve: Evo zašto je svaki sat sna važan za zdravlje, uspjeh i dugovječnost

    25.07. 08:07
  • Tko se sjeća prvog Weekenda?

    24.07. 09:07
  • Dragan Vojvodić, Sandler trener za Brend magazin: Prodaj danas, savjetuj sutra

    24.07. 08:07
  • Kako se razvijaju brendovi u BiH: između stvarnosti tržišta i snage narativa

    23.07. 09:07
  • Digitalizacija i ljudi – dva motora razvoja Info Media Groupe

    22.07. 03:07
← →

Aktuelno

  • Franck započinje proces preuzimanja tvornice i brenda kafe u Bosni i Hercegovini

    Franck započinje proces preuzimanja tvornice i brenda kafe u Bosni i Hercegovini

    Brend Magazin
    aug 29, 2025
  • PERWOLL STEP INTO THE LIGHT PARTY – Elegancija, autentičnost i slow fashion u fokusu Sarajevo Film Festivala

    PERWOLL STEP INTO THE LIGHT PARTY – Elegancija, autentičnost i slow fashion u fokusu Sarajevo Film Festivala

    Brend Magazin
    aug 21, 2025
  • Probuđeni život kao nova paradigma ličnog razvoja

    Probuđeni život kao nova paradigma ličnog razvoja

  • Završen 14. PROACTIVE, konferencija koja čuva integritet struke

    Završen 14. PROACTIVE, konferencija koja čuva integritet struke

  • Balkan Green Summit 2025: Sjenica u fokusu održivog i digitalnog razvoja regiona

    Balkan Green Summit 2025: Sjenica u fokusu održivog i digitalnog razvoja regiona

  • Ljubljana domaćin Evropskog festivala dizajna 2025.

    Ljubljana domaćin Evropskog festivala dizajna 2025.

  • Branding konferencija donosi svjetske stručnjake i temu “Brand New Circus”

    Branding konferencija donosi svjetske stručnjake i temu “Brand New Circus”

  • Biznis kao most: Lideri privrede poručuju – Investirati u ljude i razvoj

    Biznis kao most: Lideri privrede poručuju – Investirati u ljude i razvoj

Investicije

  • Napajaće oko 95.000 domaćinstava: Gradi se dalekovod koji će spajati vjetropark sa energetskom mrežom BiH

    Napajaće oko 95.000 domaćinstava: Gradi se dalekovod koji će spajati vjetropark sa energetskom mrežom BiH

    15.11.2024.

    Brend Magazin

  • Reakcija investitora na krizu na Bliskom istoku: Novac preusmjerili u zlato i američke dolare

    Reakcija investitora na krizu na Bliskom istoku: Novac preusmjerili u zlato i američke dolare

    03.10.2024.

    Brend Magazin

  • Hrvatska CIAK grupa preuzela banjalučki “Sim Impex” koji ima promet veći od 21 milion evra

    Hrvatska CIAK grupa preuzela banjalučki “Sim Impex” koji ima promet veći od 21 milion evra

    30.09.2024.

    Brend Magazin

  • Mala opština u Hratskoj prodaje zemljište za evro pod uslovom da se kupci bave turizmom

    Mala opština u Hratskoj prodaje zemljište za evro pod uslovom da se kupci bave turizmom

    26.09.2024.

    Brend Magazin

  • Važna investicija Lactalisa u BiH: Povećanje plata na godišnjem nivou više od dva miliona maraka

    Važna investicija Lactalisa u BiH: Povećanje plata na godišnjem nivou više od dva miliona maraka

    11.09.2024.

    Brend Magazin

  • Mišković širi biznis po  BiH: Delta Real Estate preuzela Standard Nekretnine Sarajevo

    Mišković širi biznis po BiH: Delta Real Estate preuzela Standard Nekretnine Sarajevo

    29.08.2024.

    Brend Magazin

Tehnologija

  • iphone primera generacion.jpg

    Jobsova najveća greška? Ne, njegova najpametnija odluka

    apr 15, 2025

    Brend Magazin

  • The Hidden Danger 002

    Besplatne kripto ponude: skrivene opasnosti

    mar 17, 2025

    Brend Magazin

  • Dan digitalnog ciscenja

    Kako doprinijeti smanjenju digitalnog otpada?

    mar 13, 2025

    Brend Magazin

  • JASMIN ALIC

    Jasmin Alić, vodeći LinkedIn stručnjak, dolazi u Banjaluku: Prilika koja se ne smije propustiti!

    mar 13, 2025

    Brend Magazin

Kompanije

  • Liderstvo nije pozicija – to je proces koji traje

    10.06.2025.
    Liderstvo nije pozicija – to je proces koji traje
  • Jedan tim. Jedna porodica

    06.06.2025.
    Jedan tim. Jedna porodica
  • Svjetski dan mlijeka u znaku društvene odgovornosti Lactalis BH

    03.06.2025.
    Svjetski dan mlijeka u znaku društvene odgovornosti Lactalis BH
  • 65 godina brige o zdravlju

    02.06.2025.
    65 godina brige o zdravlju
  • Podravka BiH ulaže u buduće kulinarske stručnjake

    02.06.2025.
    Podravka BiH ulaže u buduće kulinarske stručnjake
  • Coca-Cola ponovo pokreće legendarnu “Share a Coke” kampanju: Nova generacija, nova iskustva, ista čarolija povezivanja

    19.05.2025.
    Coca-Cola ponovo pokreće legendarnu “Share a Coke” kampanju: Nova generacija, nova iskustva, ista čarolija povezivanja

Najnovije

  • Leerdammer je stigao u BiH!

    29.06. 03:06
  • Panel ‘Svjesni život’ i predavanje Dr Dipaka Čopre: Put ka ličnoj transformaciji i svjesnoj budućnosti

    27.06. 11:06
  • Savršeni zalogaj počinje uz pametnu tehnologiju – Tefal OPTIGRILL sada uz 25% popusta!

    21.06. 04:06
  • Intuicija: Tajno oružje uspješnih lidera, zašto vrhunski lideri slušaju svoj unutrašnji glas.

    09.06. 03:06
  • Novi pogon, stari kvalitet – Bambi spreman za tržište

    06.06. 12:06
  • Energetska tranzicija i digitalna transformacija industrije

    04.06. 12:06
  • Više od 10.000 osnovaca učilo o zdravoj ishrani kroz Nestlé program Zdravo!

    02.06. 10:06
← →

Life Style

  • Nutriporcija

    Povratak u školu uz zdravu ishranu: NutriPorcija za sve mališane

    Brend Magazin
  • CARROTEN 1

    Carroten – Stručnjak za sunce i preplanuli ten

    Brend Magazin
  • Ilustracija 2

    Znate li šta je solarna urtikarija?

    Brend Magazin
  • Nenaslovljeni dizajn 11

    Ljeto sa stilom: Rowenta predstavlja novu generaciju aparata za njegu kose

    Brend Magazin
  • Impressum
  • Politika kolačića
  • Politika privatnosti
  • Arhiva
  • Impressum
  • Politika kolačića
  • Politika privatnosti
  • Arhiva

© 2024 Brend Magazin | Sva prava zadržana.
Preuzimanje sadržaja sa portala je dozvoljeno
isključivo i obavezno uz navođenje izvora,
te postavljanje link-a za preuzeti članak.

Back to Top

Notifications