Branding konferencija donosi svjetske stručnjake i temu “Brand New Circus”

Sarajevo će početkom juna postati regionalno središte kreativnosti, inovacija i vrhunskih marketinških ideja. U dvorani “Mirza Delibašić” 5. juna održava se 13. Branding konferencija, koja pod temom “Brand New Circus” okuplja vodeće svjetske stručnjake iz oblasti brendinga, advertajzinga i komunikacija. Konferencija, u organizaciji agencije Via Media, obećava spektakl znanja i inspiracije.

Branding konferencija donosi svjetske stručnjake i temu “Brand New Circus”
Branding konferencija donosi svjetske stručnjake i temu “Brand New Circus”

Branding konferencija donosi svjetske stručnjake i temu “Brand New Circus”

Sarajevo će početkom juna postati regionalno središte kreativnosti, inovacija i vrhunskih marketinških ideja. U dvorani “Mirza Delibašić” 5. juna održava se 13. Branding konferencija, koja pod temom “Brand New Circus” okuplja vodeće svjetske stručnjake iz oblasti brendinga, advertajzinga i komunikacija. Konferencija, u organizaciji agencije Via Media, obećava spektakl znanja i inspiracije.


Sarajevo će 5. juna biti domaćin jednog od najznačajnijih regionalnih događaja iz svijeta marketinga i komunikacija – 13. Branding konferencije, koja će se održati u dvorani “Mirza Delibašić”. Ovogodišnja tema „Brand New Circus“ koristi metaforu cirkusa kako bi oslikala kompleksnost i dinamiku savremenog svijeta brendova, advertajzinga i komunikacija. U organizaciji agencije Via Media, konferencija obećava dan ispunjen inovacijom, inspiracijom i razmjenom znanja.

Svjetska imena na jednom mjestu

Prvi govornik je Ravid Kuperberg, partner u kompaniji Mindscapes i jedan od najtraženijih globalnih trenera za kreativno razmišljanje. Njegov revolucionarni model strukturisane kreativnosti nudi jasan put ka velikim idejama, nezavisan od inspiracije i sreće. Timovi koje je obučavao osvojili su preko 50 Cannes Lions nagrada, uključujući tri Grand Prixa.

Konferenciju će obogatiti i izlaganje Maurizija Tozzinija, izvršnog kreativnog direktora Dentsu Creative Italy. Publika će imati priliku čuti trikove i alate koji stoje iza kampanja za brendove poput McDonald'sa, Volkswagena, Nespressa, Spotifyja i drugih. Tozzini je višestruko nagrađivan na međunarodnim festivalima, uključujući Effie, Epica, ADCI i New York Festival.

Iz Pakistana stiže i Ali Rez, globalno prepoznat kreativni lider koji je do sada osvojio više od 1.000 međunarodnih nagrada. Njegovo predavanje će se baviti pitanjem kako zadržati originalnost i autentičnost u vremenu kada tržište preplavljuju generički sadržaji.

Digitalnu perspektivu na konferenciji donosi Amrita Lal, viša menadžerica za klijentska rješenja pri LinkedInu. Govorit će o tome kako graditi snažno online prisustvo i komunicirati efikasno u digitalnom okruženju – bez izgaranja.

Konferenciju će upotpuniti i Lazar Sakan, vlasnik najnagrađivanije reklamne agencije u regiji – New Moment. Svoje bogato iskustvo pretočit će u konkretne uvide o tome šta stoji iza velikih i prepoznatljivih kampanja koje pomjeraju granice industrije.

Ne propustite

  1. Branding konferencija je idealna prilika za profesionalce iz oblasti brendinga, marketinga, komunikacija i kreativnih industrija da se povežu, inspirišu i nauče od najboljih. Za više informacija i kupovinu kotizacija posjetite: www.branding.ba