Jedna od najpoznatijih globalnih kampanja u istoriji brendiranja – “Share a Coke” – ponovo osvaja srca potrošača širom svijeta. Coca-Cola oživljava ovu kultnu platformu kroz svježa brend iskustva, ciljajući novu generaciju i pozivajući je da iskusi čaroliju personalizirane povezanosti.
Po prvi put pokrenuta zamjenom klasičnih Coca-Colinih logotipa nadimcima na bocama i limenkama, kampanja se vraća jača i prilagođenija nego ikada. Fokus je sada snažnije usmjeren na dijeljenje i personalizaciju – vrijednosti koje posebno rezoniraju s pripadnicima Generacije Z, poznatim po težnji ka autentičnim i ličnim iskustvima.
“Legendarna ‘Share a Coke’ kampanja se vraća jače nego ikad u cijelom svijetu, slaveći čistu čaroliju koja nastaje kada se ljudi povežu. Ne radi se samo o lajkovima i dijeljenju – govorimo o stvarnim trenucima u stvarnom svijetu, snažnije nego ikad,” izjavio je Islam Eidessouky, globalni potpredsjednik za kreativnost u Coca-Coli.
“Pripremite se za potpuno novi nivo dijeljenja s novim iskustvima i načinima da unesete radost u svoju ekipu.”
Kampanja je utjelovljenje Coca-Coline filozofije “Real Magic”, koja slavi male trenutke radosti i povezanosti kada se ljudi okupe – online i uživo. U vremenu koje obilježavaju digitalne interakcije, “Share a Coke” nudi opipljiv način za izražavanje zahvalnosti i njegovanje prijateljstava.
Prepoznajući sve izraženiju potrebu za stvarnim vezama – čak i među digitalnim urođenicima – Coca-Cola kreira jedinstvenu platformu za personalizaciju, proširujući ponudu nadimaka i omogućujući korisnicima da kreiraju vlastiti lični pečat na etiketama omiljenog pića.
Ključni elementi globalne kampanje uključuju:
- 🎬 AV spot “Čarolija dijeljenja” – emotivno i kreativno ispričana priča o snazi dijeljenja kroz legendarni Coca-Colin proizvod.
- 📍 OOH kampanja visokog dometa – vizuali koji prenose posebne emocije i energiju prijateljstva oživljeni su kroz upečatljive oglase širom zemlje.
- 🎉 Niz evenata širom BiH – Coca-Cola organizuje događaje na kojima će posjetitelji moći kreirati i ponijeti personaliziranu bocu sa svojim imenom ili nadimkom. Tokom kampanje bit će podijeljeno čak 30.000 limenki s personaliziranim etiketama.
➤ Lokacije i datumi evenata dostupni su na: coca-cola.com/ba/bs/offerings/share-a-coke/experiential - 🎁 Nacionalna nagradna igra (druga polovina maja – kraj juna) – uz kupovinu Coca-Cola proizvoda (Original, Zero i Cherry u staklenim bocama od 250 ml), potrošači mogu osvojiti vrijedne nagrade:
- Dva Fiat 500 DOLCEVITA automobila
- iPhone 16 Pro Max uređaje
- i druge atraktivne poklone
Nagradna igra odvija se u kafićima, restoranima i barovima širom BiH.
Kampanju potpisuje WPP Open X, predvođen VML-om, uz podršku Ogilvy PR, EssenceMediacom i Subvrsive.