Brend Magazin
  • Magazin
    • Tema broja
    • Superbrands
  • Aktuelno
  • Kompanije
  • Investicije
  • Tehnologija
  • Lifestyle
  • Arhiva izdanja
  • Brend Magazin
  • Magazin
    • Tema broja
    • Superbrands
  • Aktuelno
  • Kompanije
  • Investicije
  • Tehnologija
  • Lifestyle
  • Arhiva izdanja
  • Savršen spoj okusa i svježine u proljetnoj salati uz Président Somborsku

    Savršen spoj okusa i svježine u proljetnoj salati uz Président Somborsku

    Brend Magazin
    13.05.2025-
  • Haris Mujanović u žiriju Cannes Lions festivala

    Haris Mujanović u žiriju Cannes Lions festivala

    Brend Magazin
    13.05.2025-
  • Ana Brzaković za Brend magazin: Kako nas stres mijenja i šta možemo da preduzmemo za povratak balansa

    Ana Brzaković za Brend magazin: Kako nas stres mijenja i šta možemo da preduzmemo za povratak balansa

    Brend Magazin
    13.05.2025-
  • UM Pokreće Full Color Media i najavljuje novu eru u planiranju medija

    UM Pokreće Full Color Media i najavljuje novu eru u planiranju medija

    Brend Magazin
    12.05.2025-
  • Predrag Uzelac, direktor Led Euro Media o digitalnom oglašavanju u pokretu: Kako LED displeji redefinišu komunikaciju brendova?

    Predrag Uzelac, direktor Led Euro Media o digitalnom oglašavanju u pokretu: Kako LED displeji redefinišu komunikaciju brendova?

    Brend Magazin
    09.05.2025-
  • Specifične karakteristike važne za razumijevanje potreba i aspiracija Generacije Z

    Specifične karakteristike važne za razumijevanje potreba i aspiracija Generacije Z

    Brend Magazin
    08.05.2025-
  • Spoj kvaliteta i inovacija: CARALLIANCE stigao na tržište BiH

    Spoj kvaliteta i inovacija: CARALLIANCE stigao na tržište BiH

    Brend Magazin
    07.05.2025-
  • Nemanja Trivić, direktor “Beez“ d.o.o. u intervjuu za Brend magazin: Beez softver štedi vrijeme i ubrzava rast firmi

    Nemanja Trivić, direktor “Beez“ d.o.o. u intervjuu za Brend magazin: Beez softver štedi vrijeme i ubrzava rast firmi

    Brend Magazin
    06.05.2025-
  • Biljana Rađenović za Brend magazina: Kako nove generacije oblikuju brendove 21. vijeka

    Biljana Rađenović za Brend magazina: Kako nove generacije oblikuju brendove 21. vijeka

    Brend Magazin
    05.05.2025-
  • Dominik Raškaj, PR marketing menadžer portala „Boljiposao.com“: Koje su najveće prepreke domaćeg tržišta rada i kako ih prevazići

    Dominik Raškaj, PR marketing menadžer portala „Boljiposao.com“: Koje su najveće prepreke domaćeg tržišta rada i kako ih prevazići

    Brend Magazin
    02.05.2025-
1 2 3 … 39
Sljedeća stranica

Najnovije

  • Savršen spoj okusa i svježine u proljetnoj salati uz Président Somborsku

    13.05.2025.
  • Haris Mujanović u žiriju Cannes Lions festivala

    13.05.2025.
  • Ana Brzaković za Brend magazin: Kako nas stres mijenja i šta možemo da preduzmemo za povratak balansa

    13.05.2025.
  • UM Pokreće Full Color Media i najavljuje novu eru u planiranju medija

    12.05.2025.
  • Predrag Uzelac, direktor Led Euro Media o digitalnom oglašavanju u pokretu: Kako LED displeji redefinišu komunikaciju brendova?

    09.05.2025.
  • Specifične karakteristike važne za razumijevanje potreba i aspiracija Generacije Z

    08.05.2025.
  • Spoj kvaliteta i inovacija: CARALLIANCE stigao na tržište BiH

    07.05.2025.
  • Impressum
  • Politika kolačića
  • Politika privatnosti
  • Arhiva
  • Impressum
  • Politika kolačića
  • Politika privatnosti
  • Arhiva

© 2024 Brend Magazin | Sva prava zadržana.
Preuzimanje sadržaja sa portala je dozvoljeno
isključivo i obavezno uz navođenje izvora,
te postavljanje link-a za preuzeti članak.

Back to Top