Brend Magazin
  • Magazin
    • Tema broja
    • Superbrands
  • Aktuelno
  • Kompanije
  • Investicije
  • Tehnologija
  • Lifestyle
  • Arhiva izdanja
  • Brend Magazin
  • Magazin
    • Tema broja
    • Superbrands
  • Aktuelno
  • Kompanije
  • Investicije
  • Tehnologija
  • Lifestyle
  • Arhiva izdanja
  • tea zavacki foto scaled

    Mentorica stotinama preduzetnika: Kako Tea Zavacki gradi brendove koji traju

  • Bojan Popovic 02 scaled

    Bojan Popović za Brend magazin: Kako “Dunav osiguranje” gradi rast na tradiciji sigurnosti

  • Biljana Novakovic foto 2 scaled

    Biljana Novaković, arhitekta i osnivačica studija “Finestra”: Dizajn mora i da funkcioniše i da inspiriše

  • Haris Mujanovic 2 scaled

    Intervju: Haris Mujanović, CEO “Via Media” – Kako je agencija postala mjerilo kreativnosti i uspjeha

  • Bojan Suvajac 03 1

    Bojan Suvajac, generalni menadžer “Fabrika Coffee” za Brend magazin: Lokalni pristup, kada osvojite srce potrošača, može nadmašiti i najveće igrače

MAGAZIN

  • Kako se razvijaju brendovi u BiH: između stvarnosti tržišta i snage narativa
    Magazin, Tema broja

    Kako se razvijaju brendovi u BiH: između stvarnosti tržišta i snage narativa

    Vedran Peršić
    23.07.2025.
  • Misli globalno, ali gradi temelje kod kuće
    Magazin, Tema broja

    Misli globalno, ali gradi temelje kod kuće

    Amer Pašić
    21.07.2025.
  • Kako da vaš proizvod ili usluga postane super brend

    Kako da vaš proizvod ili usluga postane super brend

    jul 2, 2025
  • Specifične karakteristike važne za razumijevanje potreba i aspiracija Generacije Z

    Specifične karakteristike važne za razumijevanje potreba i aspiracija Generacije Z

    maj 8, 2025
  • Nemanja Trivić, direktor “Beez“ d.o.o. u intervjuu za Brend magazin: Beez softver štedi vrijeme i ubrzava rast firmi

    Nemanja Trivić, direktor “Beez“ d.o.o. u intervjuu za Brend magazin: Beez softver štedi vrijeme i ubrzava rast firmi

    maj 6, 2025
  • Biljana Rađenović za Brend magazina: Kako nove generacije oblikuju brendove 21. vijeka

    Biljana Rađenović za Brend magazina: Kako nove generacije oblikuju brendove 21. vijeka

    maj 5, 2025
  • Una Karabeg: Kako nove generacije doživljavaju statusne simbole

    Una Karabeg: Kako nove generacije doživljavaju statusne simbole

    maj 1, 2025
  • Ljubomir Todorović za Brend magazin piše kako brendovi mogu da osvoje Generaciju Z: Lekcije iz istraživanja

    Ljubomir Todorović za Brend magazin piše kako brendovi mogu da osvoje Generaciju Z: Lekcije iz istraživanja

    apr 29, 2025
  • Esmeralda Marić za Brend magazin: Generacija Z je izuzetno nestrpljiva, želi brzo do novca, brzo ga i troši, ali je i društveno i ekološki osviještena

    Esmeralda Marić za Brend magazin: Generacija Z je izuzetno nestrpljiva, želi brzo do novca, brzo ga i troši, ali je i društveno i ekološki osviještena

    apr 25, 2025
  • SAŠA OSTOJIĆ za Brend magazin: Mehanizmi prilagođavanja brendova novim generacijama potrošača

    SAŠA OSTOJIĆ za Brend magazin: Mehanizmi prilagođavanja brendova novim generacijama potrošača

    apr 22, 2025
  • Gojko Rodić za Brend magazin o prodajnom procesu u malim i srednjim preduzećima: Prodajni tim mora da bude OBUČEN I MOTIVISAN

    Gojko Rodić za Brend magazin o prodajnom procesu u malim i srednjim preduzećima: Prodajni tim mora da bude OBUČEN I MOTIVISAN

    feb 20, 2025

Najnovije

  • AeroSteam by Tefal: Revolucija u njezi odjeće uz samo jedan potez

    31.07. 04:07
  • Ljeto sa stilom: Rowenta predstavlja novu generaciju aparata za njegu kose

    31.07. 02:07
  • Energetska tranzicija MSP u BiH: Rezultati novog istraživanja

    31.07. 12:07
  • Liderstvo budućnosti ne traži moć – traži svjesnost

    30.07. 08:07
  • Kad život iznenadi – Tu je Wiener, da pokrije

    29.07. 01:07
  • Mentorica stotinama preduzetnika: Kako Tea Zavacki gradi brendove koji traju

    28.07. 10:07
  • Značajan rast prihoda uprkos izazovima na tržištu sirovina

    26.07. 12:07
  • LEAD istraživanje: ESG ostaje nepoznanica za većinu kompanija u regionu

    26.07. 10:07
← →

Aktuelno

  • Kad prestane hype, ostane kod: Što AI doista znači u stvarnom svijetu

    Kad prestane hype, ostane kod: Što AI doista znači u stvarnom svijetu

    Brend Magazin
    aug 7, 2025
  • Nove Internet opcije za bezbrižno surfanje u roamingu

    Nove Internet opcije za bezbrižno surfanje u roamingu

    Brend Magazin
    jul 2, 2025
  • Dvadeset godina liderstva, inovacija i konkretnih odgovora

    Dvadeset godina liderstva, inovacija i konkretnih odgovora

  • Haris Mujanović u žiriju Cannes Lions festivala

    Haris Mujanović u žiriju Cannes Lions festivala

  • Digitalna trgovina u BiH: Između globalnih izazova i lokalnih prilika

    Digitalna trgovina u BiH: Između globalnih izazova i lokalnih prilika

  • Prada preuzima Versace – Nova era italijanskog luksuza

    Prada preuzima Versace – Nova era italijanskog luksuza

  • Hemofarm pokrenuo kampanju za promjenu pogrešnih narativa prema ženama

    Hemofarm pokrenuo kampanju za promjenu pogrešnih narativa prema ženama

  • Rezultat pod uticajem snažnih pritisaka istorijski visokih cijena kafe i kakaa

    Rezultat pod uticajem snažnih pritisaka istorijski visokih cijena kafe i kakaa

Investicije

  • Addiko kredit do 50.000 KM uz minimalnu administraciju

    Addiko kredit do 50.000 KM uz minimalnu administraciju

    29.05.2025.

    Brend Magazin

  • Neobanke: Digitalna budućnost finansija bez granica

    Neobanke: Digitalna budućnost finansija bez granica

    20.05.2025.

    Brend Magazin

  • Robna kuća Nama se prodaje, cijena veća od 34 miliona eura

    Robna kuća Nama se prodaje, cijena veća od 34 miliona eura

    15.04.2025.

    Brend Magazin

  • Euro-Roal d.o.o. Hrvatska, dio Hifa-Oil grupacije, ulaže u novo sjedište u Ivanić-Gradu

    Euro-Roal d.o.o. Hrvatska, dio Hifa-Oil grupacije, ulaže u novo sjedište u Ivanić-Gradu

    03.04.2025.

    Brend Magazin

Tehnologija

  • Nenaslovljeni dizajn 5

    Digitalizuj i uštedi – novi poziv za mala i srednja preduzeća

    jun 15, 2025

    Brend Magazin

  • Lanaco naslovna

    LANACO i Cyber Readiness Institute pokreću Program sajber bezbjednosti u BiH

    jun 12, 2025

    Brend Magazin

  • Nestle poziva na smanjenje digitalnog otpada Tvoje brisanje ima smisla

    Izbriši da bi spasio planetu

    jun 3, 2025

    Brend Magazin

  • Samsung masina za ves 2

    Pametni dom nove generacije: Samsung SmartThings donosi budućnost u vaš prostor

    maj 29, 2025

    Brend Magazin

Kompanije

  • Intervju: Haris Mujanović, CEO “Via Media” – Kako je agencija postala mjerilo kreativnosti i uspjeha

    16.07.2025.
    Intervju: Haris Mujanović, CEO “Via Media” – Kako je agencija postala mjerilo kreativnosti i uspjeha
  • Bojan Suvajac, generalni menadžer “Fabrika Coffee” za Brend magazin: Lokalni pristup, kada osvojite srce potrošača, može nadmašiti i najveće igrače

    15.07.2025.
    Bojan Suvajac, generalni menadžer “Fabrika Coffee” za Brend magazin: Lokalni pristup, kada osvojite srce potrošača, može nadmašiti i najveće igrače
  • AS Holding postao najveći pojedinačni vlasnik kompanije Bosnalijek

    02.07.2025.
    AS Holding postao najveći pojedinačni vlasnik kompanije Bosnalijek
  • Digitalna plaćanja – alat za rast malih biznisa u BiH

    30.06.2025.
    Digitalna plaćanja – alat za rast malih biznisa u BiH
  • Osam decenija uspjeha: Jubilej Autoprevoz-Bus Mostar obilježen svečanom ceremonijom

    30.06.2025.
    Osam decenija uspjeha: Jubilej Autoprevoz-Bus Mostar obilježen svečanom ceremonijom
  • Mljekara Pađeni otvara vrata ruskog tržišta

    24.06.2025.
    Mljekara Pađeni otvara vrata ruskog tržišta

Najnovije

  • Zepter Hotel Palace – Tradicija u srcu Banjaluke

    21.07. 03:07
  • Biljana Novaković, arhitekta i osnivačica studija “Finestra”: Dizajn mora i da funkcioniše i da inspiriše

    17.07. 09:07
  • Ferrero više nije samo Nutella – nova akvizicija mijenja sve

    14.07. 01:07
  • Dipak Čopra: „Vrijeme je za buđenje”

    14.07. 10:07
  • Prijave za Sarajevo kids star

    11.07. 11:07
  • Kako globalne platforme mijenjaju e-trgovinu u BiH: U fokusu Temu, mobilne narudžbe i paketomati

    10.07. 12:07
  • Gojaznost – globalni izazov javnog zdravlja

    09.07. 07:07
← →

Lifestyle

  • Nutriporcija

    Povratak u školu uz zdravu ishranu: NutriPorcija za sve mališane

    Brend Magazin
  • CARROTEN 1

    Carroten – Stručnjak za sunce i preplanuli ten

    Brend Magazin
  • Ilustracija 2

    Znate li šta je solarna urtikarija?

    Brend Magazin
  • Nenaslovljeni dizajn 11

    Ljeto sa stilom: Rowenta predstavlja novu generaciju aparata za njegu kose

    Brend Magazin
  • tea zavacki foto scaled

    Mentorica stotinama preduzetnika: Kako Tea Zavacki gradi brendove koji traju

  • Bojan Popovic 02 scaled

    Bojan Popović za Brend magazin: Kako “Dunav osiguranje” gradi rast na tradiciji sigurnosti

  • Biljana Novakovic foto 2 scaled

    Biljana Novaković, arhitekta i osnivačica studija “Finestra”: Dizajn mora i da funkcioniše i da inspiriše

  • Haris Mujanovic 2 scaled

    Intervju: Haris Mujanović, CEO “Via Media” – Kako je agencija postala mjerilo kreativnosti i uspjeha

MAGAZIN

  • Kako se razvijaju brendovi u BiH: između stvarnosti tržišta i snage narativa
    Magazin, Tema broja

    Kako se razvijaju brendovi u BiH: između stvarnosti tržišta i snage narativa

    Vedran Peršić
    23.07.2025.
  • Misli globalno, ali gradi temelje kod kuće
    Magazin, Tema broja

    Misli globalno, ali gradi temelje kod kuće

    Amer Pašić
    21.07.2025.
  • Marko Radić: Autentičnost se ne prevodi, ona se doživljava

    Marko Radić: Autentičnost se ne prevodi, ona se doživljava

    Brend Magazin
    jul 19, 2025
  • Dragan Močević: Kako brendovi mogu iskoristiti specifičnosti tržišta BiH

    Dragan Močević: Kako brendovi mogu iskoristiti specifičnosti tržišta BiH

    Brend Magazin
    jul 14, 2025
  • Specifične karakteristike važne za razumijevanje potreba i aspiracija Generacije Z

    Specifične karakteristike važne za razumijevanje potreba i aspiracija Generacije Z

    Brend Magazin
    maj 8, 2025
  • Biljana Rađenović za Brend magazina: Kako nove generacije oblikuju brendove 21. vijeka

    Biljana Rađenović za Brend magazina: Kako nove generacije oblikuju brendove 21. vijeka

    Brend Magazin
    maj 5, 2025

Najnovije

  • Kad prestane hype, ostane kod: Što AI doista znači u stvarnom svijetu

    07.08. 08:08
  • AeroSteam by Tefal: Revolucija u njezi odjeće uz samo jedan potez

    31.07. 04:07
  • Ljeto sa stilom: Rowenta predstavlja novu generaciju aparata za njegu kose

    31.07. 02:07
  • Energetska tranzicija MSP u BiH: Rezultati novog istraživanja

    31.07. 12:07
  • Liderstvo budućnosti ne traži moć – traži svjesnost

    30.07. 08:07
  • Kad život iznenadi – Tu je Wiener, da pokrije

    29.07. 01:07
  • Mentorica stotinama preduzetnika: Kako Tea Zavacki gradi brendove koji traju

    28.07. 10:07
← →

Aktuelno

  • Franck započinje proces preuzimanja tvornice i brenda kafe u Bosni i Hercegovini

    Franck započinje proces preuzimanja tvornice i brenda kafe u Bosni i Hercegovini

    Brend Magazin
    aug 29, 2025
  • PERWOLL STEP INTO THE LIGHT PARTY – Elegancija, autentičnost i slow fashion u fokusu Sarajevo Film Festivala

    PERWOLL STEP INTO THE LIGHT PARTY – Elegancija, autentičnost i slow fashion u fokusu Sarajevo Film Festivala

    Brend Magazin
    aug 21, 2025
  • Predavanje čuvenog Dipaka Čopre i panel sa najinspirativnijim govornicima iz regiona

    Predavanje čuvenog Dipaka Čopre i panel sa najinspirativnijim govornicima iz regiona

  • Nove Internet opcije za bezbrižno surfanje u roamingu

    Nove Internet opcije za bezbrižno surfanje u roamingu

  • Zaboravi kafu, generacija Z ima novo gorivo

    Zaboravi kafu, generacija Z ima novo gorivo

  • BiH prvi put među vodećim govornicima svjetskih eCommerce konferencija

    BiH prvi put među vodećim govornicima svjetskih eCommerce konferencija

  • U Banjaluci predstavljena premijum linija suplemenata EUNOVA i Lana Pudar zajedno na putu dobrog zdravlja

    U Banjaluci predstavljena premijum linija suplemenata EUNOVA i Lana Pudar zajedno na putu dobrog zdravlja

  • Kako brendovi opstaju dok svijet izgleda kao cirkus: Izveštaj sa Brending konferencije 13

    Kako brendovi opstaju dok svijet izgleda kao cirkus: Izveštaj sa Brending konferencije 13

Investicije

  • Robna kuća Nama se prodaje, cijena veća od 34 miliona eura

    Robna kuća Nama se prodaje, cijena veća od 34 miliona eura

    15.04.2025.

    Brend Magazin

  • Euro-Roal d.o.o. Hrvatska, dio Hifa-Oil grupacije, ulaže u novo sjedište u Ivanić-Gradu

    Euro-Roal d.o.o. Hrvatska, dio Hifa-Oil grupacije, ulaže u novo sjedište u Ivanić-Gradu

    03.04.2025.

    Brend Magazin

  • AS Grupacija iz Tešnja u planu preuzimanje Bosnalijeka – Novi korak u regionalnoj farmaceutskoj industrij

    AS Grupacija iz Tešnja u planu preuzimanje Bosnalijeka – Novi korak u regionalnoj farmaceutskoj industrij

    05.03.2025.

    Brend Magazin

  • Konferencija ‘Svijet u 2025’: Ključni izazovi i prilike za ekonomiju BiH

    Konferencija ‘Svijet u 2025’: Ključni izazovi i prilike za ekonomiju BiH

    04.03.2025.

    Brend Magazin

  • DeepSeek uzdrmao kompanije vještačke inteligencije

    DeepSeek uzdrmao kompanije vještačke inteligencije

    30.01.2025.

    Brend Magazin

  • Kriptovalute u 2024: Od meme novčića do ozbiljnih investicija

    Kriptovalute u 2024: Od meme novčića do ozbiljnih investicija

    10.01.2025.

    Brend Magazin

Tehnologija

  • Nenaslovljeni dizajn 5

    Digitalizuj i uštedi – novi poziv za mala i srednja preduzeća

    jun 15, 2025

    Brend Magazin

  • Lanaco naslovna

    LANACO i Cyber Readiness Institute pokreću Program sajber bezbjednosti u BiH

    jun 12, 2025

    Brend Magazin

  • Nestle poziva na smanjenje digitalnog otpada Tvoje brisanje ima smisla

    Izbriši da bi spasio planetu

    jun 3, 2025

    Brend Magazin

  • Samsung masina za ves 2

    Pametni dom nove generacije: Samsung SmartThings donosi budućnost u vaš prostor

    maj 29, 2025

    Brend Magazin

Kompanije

  • Intervju: Haris Mujanović, CEO “Via Media” – Kako je agencija postala mjerilo kreativnosti i uspjeha

    16.07.2025.
    Intervju: Haris Mujanović, CEO “Via Media” – Kako je agencija postala mjerilo kreativnosti i uspjeha
  • Bojan Suvajac, generalni menadžer “Fabrika Coffee” za Brend magazin: Lokalni pristup, kada osvojite srce potrošača, može nadmašiti i najveće igrače

    15.07.2025.
    Bojan Suvajac, generalni menadžer “Fabrika Coffee” za Brend magazin: Lokalni pristup, kada osvojite srce potrošača, može nadmašiti i najveće igrače
  • AS Holding postao najveći pojedinačni vlasnik kompanije Bosnalijek

    02.07.2025.
    AS Holding postao najveći pojedinačni vlasnik kompanije Bosnalijek
  • Digitalna plaćanja – alat za rast malih biznisa u BiH

    30.06.2025.
    Digitalna plaćanja – alat za rast malih biznisa u BiH
  • Osam decenija uspjeha: Jubilej Autoprevoz-Bus Mostar obilježen svečanom ceremonijom

    30.06.2025.
    Osam decenija uspjeha: Jubilej Autoprevoz-Bus Mostar obilježen svečanom ceremonijom
  • Mljekara Pađeni otvara vrata ruskog tržišta

    24.06.2025.
    Mljekara Pađeni otvara vrata ruskog tržišta

Najnovije

  • Zepter Hotel Palace – Tradicija u srcu Banjaluke

    21.07. 03:07
  • Biljana Novaković, arhitekta i osnivačica studija “Finestra”: Dizajn mora i da funkcioniše i da inspiriše

    17.07. 09:07
  • Ferrero više nije samo Nutella – nova akvizicija mijenja sve

    14.07. 01:07
  • Dipak Čopra: „Vrijeme je za buđenje”

    14.07. 10:07
  • Prijave za Sarajevo kids star

    11.07. 11:07
  • Kako globalne platforme mijenjaju e-trgovinu u BiH: U fokusu Temu, mobilne narudžbe i paketomati

    10.07. 12:07
  • Gojaznost – globalni izazov javnog zdravlja

    09.07. 07:07
← →

Life Style

  • Nutriporcija

    Povratak u školu uz zdravu ishranu: NutriPorcija za sve mališane

    Brend Magazin
  • CARROTEN 1

    Carroten – Stručnjak za sunce i preplanuli ten

    Brend Magazin
  • Ilustracija 2

    Znate li šta je solarna urtikarija?

    Brend Magazin
  • Nenaslovljeni dizajn 11

    Ljeto sa stilom: Rowenta predstavlja novu generaciju aparata za njegu kose

    Brend Magazin
  • Impressum
  • Politika kolačića
  • Politika privatnosti
  • Arhiva
  • Impressum
  • Politika kolačića
  • Politika privatnosti
  • Arhiva

© 2024 Brend Magazin | Sva prava zadržana.
Preuzimanje sadržaja sa portala je dozvoljeno
isključivo i obavezno uz navođenje izvora,
te postavljanje link-a za preuzeti članak.

Back to Top

Notifications