Brend Magazin
  • Aktuelno
  • Kompanije
  • Ekonomija
  • Tehnologija
  • Lifestyle
  • Magazin
  • Arhiva izdanja
  • superbrands
    • Facebook
    • Instagram
    • LinkedIn
  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn

Hejteri, stereotipi i predrasude, novinarske zvijezde, šest festivala, jedan nezaboravan doživljaj

Pročitaj više

Zašto je dosljedna posvećenost ključ održivih poslovnih rezultata

Pročitaj više

Mentorica stotinama preduzetnika: Kako Tea Zavacki gradi brendove koji traju

Pročitaj više

Budućnost finansija se oblikuje na drugom Finance.Weekendu

Biljana Novaković, arhitekta i osnivačica studija “Finestra”: Dizajn mora i da funkcioniše i da inspiriše

Intervju: Haris Mujanović, CEO “Via Media” – Kako je agencija postala mjerilo kreativnosti i uspjeha

Bojan Suvajac, generalni menadžer “Fabrika Coffee” za Brend magazin: Lokalni pristup, kada osvojite srce potrošača, može nadmašiti i najveće igrače

NAJNOVIJE

ASA Banka predvodi regionalni dijalog o budućnosti tržišta kapitala: Drugo izdanje konferencije „Horizonti kapitala“ u Sarajevu

Budućnost finansija se oblikuje na drugom Finance.Weekendu

Hejteri, stereotipi i predrasude, novinarske zvijezde, šest festivala, jedan nezaboravan doživljaj

Zašto je dosljedna posvećenost ključ održivih poslovnih rezultata

AKTUELNO

Hejteri, stereotipi i predrasude, novinarske zvijezde, šest festivala, jedan nezaboravan doživljaj

Pročitaj više

Franck započinje proces preuzimanja tvornice i brenda kafe u Bosni i Hercegovini

Pročitaj više

PERWOLL STEP INTO THE LIGHT PARTY – Elegancija, autentičnost i slow fashion u fokusu Sarajevo Film Festivala

Kad prestane hype, ostane kod: Što AI doista znači u stvarnom svijetu

Energetska tranzicija MSP u BiH: Rezultati novog istraživanja

LEAD istraživanje: ESG ostaje nepoznanica za većinu kompanija u regionu

kOMPANIJE

30.000 paketića za učenike prvih razreda u BiH

Kad život iznenadi – Tu je Wiener, da pokrije

Značajan rast prihoda uprkos izazovima na tržištu sirovina

Digitalizacija i ljudi – dva motora razvoja Info Media Groupe

Bojan Popović za Brend magazin: Kako “Dunav osiguranje” gradi rast na tradiciji sigurnosti

Intervju: Haris Mujanović, CEO “Via Media” – Kako je agencija postala mjerilo kreativnosti i uspjeha

Bojan Suvajac, generalni menadžer “Fabrika Coffee” za Brend magazin: Lokalni pristup, kada osvojite srce potrošača, može nadmašiti i najveće igrače

AS Holding postao najveći pojedinačni vlasnik kompanije Bosnalijek

02.07.2025.

Digitalna plaćanja – alat za rast malih biznisa u BiH

30.06.2025.

Osam decenija uspjeha: Jubilej Autoprevoz-Bus Mostar obilježen svečanom ceremonijom

30.06.2025.

Mljekara Pađeni otvara vrata ruskog tržišta

24.06.2025.

Liderstvo nije pozicija – to je proces koji traje

10.06.2025.

Jedan tim. Jedna porodica

06.06.2025.

Svjetski dan mlijeka u znaku društvene odgovornosti Lactalis BH

03.06.2025.

65 godina brige o zdravlju

02.06.2025.
EKONOMIJA

ASA Banka predvodi regionalni dijalog o budućnosti tržišta kapitala: Drugo izdanje konferencije „Horizonti kapitala“ u Sarajevu

Budućnost finansija se oblikuje na drugom Finance.Weekendu

Franck započinje proces preuzimanja tvornice i brenda kafe u Bosni i Hercegovini

Ferrero više nije samo Nutella – nova akvizicija mijenja sve

TEHNOLOGIJA
Close-up of a computer screen displaying programming code in a dark environment.

Microsoft gasi podršku za Windows 10: Evo šta korisnici moraju znati prije 14. oktobra 2025.

Vrijeme je za digitalno čišćenje: Tvoje brisanje ima smisla

Pokrenuta digitalizacija malih biznisa u srcu Sarajeva

OpenAI lansira AI pregledač: Prijetnja za Google Chrome i oglašivački monopol?

LIFESTYLE

Zašto je dosljedna posvećenost ključ održivih poslovnih rezultata

Povratak u školu uz zdravu ishranu: NutriPorcija za sve mališane

Carroten – Stručnjak za sunce i preplanuli ten

Znate li šta je solarna urtikarija?

MAGAZIN

Liderstvo budućnosti ne traži moć – traži svjesnost

Mentorica stotinama preduzetnika: Kako Tea Zavacki gradi brendove koji traju

San mijenja sve: Evo zašto je svaki sat sna važan za zdravlje, uspjeh i dugovječnost

Dragan Vojvodić, Sandler trener za Brend magazin: Prodaj danas, savjetuj sutra

Kako se razvijaju brendovi u BiH: između stvarnosti tržišta i snage narativa

Digitalizacija i ljudi – dva motora razvoja Info Media Groupe

Misli globalno, ali gradi temelje kod kuće

Marko Radić: Autentičnost se ne prevodi, ona se doživljava

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Impressum
  • Politika kolačića
  • Politika privatnosti
  • Arhiva

© 2024 Brend Magazin | Sva prava zadržana.
Preuzimanje sadržaja sa portala je dozvoljeno
isključivo i obavezno uz navođenje izvora,
te postavljanje link-a za preuzeti članak.

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Impressum
  • Politika kolačića
  • Politika privatnosti
  • Arhiva

© 2024 Brend Magazin | Sva prava zadržana.
Preuzimanje sadržaja sa portala je dozvoljeno
isključivo i obavezno uz navođenje izvora,
te postavljanje link-a za preuzeti članak.