Magazin
Tema broja
Superbrands
Aktuelno
Kompanije
Investicije
Tehnologija
Lifestyle
Arhiva izdanja
Magazin
Tema broja
Superbrands
Aktuelno
Kompanije
Investicije
Tehnologija
Lifestyle
Arhiva izdanja
Pretraga
Pretraga
Specifične karakteristike važne za razumijevanje potreba i aspiracija Generacije Z
Brend Magazin
08.05.2025.
Nemanja Trivić, direktor “Beez“ d.o.o. u intervjuu za Brend magazin: Beez softver štedi vrijeme i ubrzava rast firmi
Brend Magazin
06.05.2025.
Biljana Rađenović za Brend magazina: Kako nove generacije oblikuju brendove 21. vijeka
Brend Magazin
05.05.2025.
Una Karabeg: Kako nove generacije doživljavaju statusne simbole
Brend Magazin
01.05.2025.
Ljubomir Todorović za Brend magazin piše kako brendovi mogu da osvoje Generaciju Z: Lekcije iz istraživanja
Brend Magazin
29.04.2025.
Esmeralda Marić za Brend magazin: Generacija Z je izuzetno nestrpljiva, želi brzo do novca, brzo ga i troši, ali je i društveno i ekološki osviještena
Brend Magazin
25.04.2025.
SAŠA OSTOJIĆ za Brend magazin: Mehanizmi prilagođavanja brendova novim generacijama potrošača
Brend Magazin
22.04.2025.
Kako da vaš proizvod ili usluga postane super brend
Brend Magazin
27.02.2025.
Gojko Rodić za Brend magazin o prodajnom procesu u malim i srednjim preduzećima: Prodajni tim mora da bude OBUČEN I MOTIVISAN
Brend Magazin
20.02.2025.
Branka Kalinić za Brend magazin: Marketinška strategija je ZVIJEZDA VODILJA jedne kompanije
Brend Magazin
19.02.2025.
1
2
3
…
7
Sljedeća stranica
Najnovije
Mljekara Pađeni otvara vrata ruskog tržišta
24.06.2025.
U Banjaluci predstavljena premijum linija suplemenata EUNOVA i Lana Pudar zajedno na putu dobrog zdravlja
19.06.2025.
Digitalizuj i uštedi – novi poziv za mala i srednja preduzeća
15.06.2025.
LANACO i Cyber Readiness Institute pokreću Program sajber bezbjednosti u BiH
12.06.2025.
Liderstvo nije pozicija – to je proces koji traje
10.06.2025.
Intuicija: Tajno oružje uspešnih lidera, zašto vrhunski lideri slušaju svoj unutrašnji glas.
09.06.2025.
Jedan tim. Jedna porodica
06.06.2025.
Specifične karakteristike važne za razumijevanje potreba i aspiracija Generacije Z
Brend Magazin
08.05.2025.
Nemanja Trivić, direktor “Beez“ d.o.o. u intervjuu za Brend magazin: Beez softver štedi vrijeme i ubrzava rast firmi
Brend Magazin
06.05.2025.
Biljana Rađenović za Brend magazina: Kako nove generacije oblikuju brendove 21. vijeka
Brend Magazin
05.05.2025.
Una Karabeg: Kako nove generacije doživljavaju statusne simbole
Brend Magazin
01.05.2025.
Ljubomir Todorović za Brend magazin piše kako brendovi mogu da osvoje Generaciju Z: Lekcije iz istraživanja
Brend Magazin
29.04.2025.
Esmeralda Marić za Brend magazin: Generacija Z je izuzetno nestrpljiva, želi brzo do novca, brzo ga i troši, ali je i društveno i ekološki osviještena
Brend Magazin
25.04.2025.
SAŠA OSTOJIĆ za Brend magazin: Mehanizmi prilagođavanja brendova novim generacijama potrošača
Brend Magazin
22.04.2025.
Kako da vaš proizvod ili usluga postane super brend
Brend Magazin
27.02.2025.
Gojko Rodić za Brend magazin o prodajnom procesu u malim i srednjim preduzećima: Prodajni tim mora da bude OBUČEN I MOTIVISAN
Brend Magazin
20.02.2025.
Branka Kalinić za Brend magazin: Marketinška strategija je ZVIJEZDA VODILJA jedne kompanije
Brend Magazin
19.02.2025.
1
2
3
…
7
Sljedeća stranica
Najnovije
Mljekara Pađeni otvara vrata ruskog tržišta
24.06.2025.
U Banjaluci predstavljena premijum linija suplemenata EUNOVA i Lana Pudar zajedno na putu dobrog zdravlja
19.06.2025.
Digitalizuj i uštedi – novi poziv za mala i srednja preduzeća
15.06.2025.
LANACO i Cyber Readiness Institute pokreću Program sajber bezbjednosti u BiH
12.06.2025.
Liderstvo nije pozicija – to je proces koji traje
10.06.2025.
Intuicija: Tajno oružje uspešnih lidera, zašto vrhunski lideri slušaju svoj unutrašnji glas.
09.06.2025.
Jedan tim. Jedna porodica
06.06.2025.
Notifications