Magazin
Tema broja
Superbrands
Aktuelno
Kompanije
Investicije
Tehnologija
Lifestyle
Arhiva izdanja
Magazin
Tema broja
Superbrands
Aktuelno
Kompanije
Investicije
Tehnologija
Lifestyle
Arhiva izdanja
Pretraga
Pretraga
Amer Pašić za Brend magazin: Planiramo pa ZNAMO KUDA IDEMO
Brend Magazin
13.02.2025.
Ilija Trninić: Važnost strateškog planiranja u menadžementu kompanija
Brend Magazin
12.02.2025.
Damir Pušić, izvršni direktor „Info Media Group“ za Brend magazin: Naša strateška prednost su OPTIMALNA KADROVSKA RJEŠENJA
Tijana Grujic
11.02.2025.
Sanja Miovčić, izvršna direktorica Vijeća stranih investitora BiH za Brend magazin: BiH ne smije propustiti priliku, treba UBRZATI REFORMSKE PROCESE
Brend Magazin
10.02.2025.
Superbrands TV – idealna prilika za promociju brenda
Brend Magazin
13.12.2024.
Miloš Blagojević: Efikasna komunikacija sa javnošću uz pomoć NLP alata
Brend Magazin
09.12.2024.
LEJLA BRADIĆ Generacijski marketing: Kako da ne promašimo priliku?
Brend Magazin
04.12.2024.
UNA KARABEG: Dobar krizni plan i još bolji PR stručnjak – isplativa investicija
Brend Magazin
02.12.2024.
MARIJA MILIĆ: S druge strane uvijek je čovjek
Marija Milić
28.11.2024.
DOBRILA MOČEVIĆ: Ko o čemu, ja o odnosima s javnošću
Brend Magazin
25.11.2024.
1
2
3
…
5
Sljedeća stranica
Najnovije
Marina Puljić za Brend magazin: Euros osiguranje pruža korisnicima SIGURNOST, FLEKSIBILNOST i PRISTUP INOVATIVNIM RJEŠENJIMA
14.02.2025.
Amer Pašić za Brend magazin: Planiramo pa ZNAMO KUDA IDEMO
13.02.2025.
Slovenački UI projekat za Peugeot osvojio prestižne međunarodne nagrade
13.02.2025.
Ilija Trninić: Važnost strateškog planiranja u menadžementu kompanija
12.02.2025.
InterPlay Summit v2.0: Regionalna konferencija posvećena industriji videoigara
12.02.2025.
Damir Pušić, izvršni direktor „Info Media Group“ za Brend magazin: Naša strateška prednost su OPTIMALNA KADROVSKA RJEŠENJA
11.02.2025.
Sanja Miovčić, izvršna direktorica Vijeća stranih investitora BiH za Brend magazin: BiH ne smije propustiti priliku, treba UBRZATI REFORMSKE PROCESE
10.02.2025.
Amer Pašić za Brend magazin: Planiramo pa ZNAMO KUDA IDEMO
Brend Magazin
13.02.2025.
Ilija Trninić: Važnost strateškog planiranja u menadžementu kompanija
Brend Magazin
12.02.2025.
Damir Pušić, izvršni direktor „Info Media Group“ za Brend magazin: Naša strateška prednost su OPTIMALNA KADROVSKA RJEŠENJA
Tijana Grujic
11.02.2025.
Sanja Miovčić, izvršna direktorica Vijeća stranih investitora BiH za Brend magazin: BiH ne smije propustiti priliku, treba UBRZATI REFORMSKE PROCESE
Brend Magazin
10.02.2025.
Superbrands TV – idealna prilika za promociju brenda
Brend Magazin
13.12.2024.
Miloš Blagojević: Efikasna komunikacija sa javnošću uz pomoć NLP alata
Brend Magazin
09.12.2024.
LEJLA BRADIĆ Generacijski marketing: Kako da ne promašimo priliku?
Brend Magazin
04.12.2024.
UNA KARABEG: Dobar krizni plan i još bolji PR stručnjak – isplativa investicija
Brend Magazin
02.12.2024.
MARIJA MILIĆ: S druge strane uvijek je čovjek
Marija Milić
28.11.2024.
DOBRILA MOČEVIĆ: Ko o čemu, ja o odnosima s javnošću
Brend Magazin
25.11.2024.
1
2
3
…
5
Sljedeća stranica
Najnovije
Marina Puljić za Brend magazin: Euros osiguranje pruža korisnicima SIGURNOST, FLEKSIBILNOST i PRISTUP INOVATIVNIM RJEŠENJIMA
14.02.2025.
Amer Pašić za Brend magazin: Planiramo pa ZNAMO KUDA IDEMO
13.02.2025.
Slovenački UI projekat za Peugeot osvojio prestižne međunarodne nagrade
13.02.2025.
Ilija Trninić: Važnost strateškog planiranja u menadžementu kompanija
12.02.2025.
InterPlay Summit v2.0: Regionalna konferencija posvećena industriji videoigara
12.02.2025.
Damir Pušić, izvršni direktor „Info Media Group“ za Brend magazin: Naša strateška prednost su OPTIMALNA KADROVSKA RJEŠENJA
11.02.2025.
Sanja Miovčić, izvršna direktorica Vijeća stranih investitora BiH za Brend magazin: BiH ne smije propustiti priliku, treba UBRZATI REFORMSKE PROCESE
10.02.2025.
Notifications