Brend Magazin
  • Magazin
    • Tema broja
    • Superbrands
  • Aktuelno
  • Kompanije
  • Investicije
  • Tehnologija
  • Lifestyle
  • Arhiva izdanja
  • Brend Magazin
  • Magazin
    • Tema broja
    • Superbrands
  • Aktuelno
  • Kompanije
  • Investicije
  • Tehnologija
  • Lifestyle
  • Arhiva izdanja
  • Specifične karakteristike važne za razumijevanje potreba i aspiracija Generacije Z

    Specifične karakteristike važne za razumijevanje potreba i aspiracija Generacije Z

    Brend Magazin
    08.05.2025.
  • Nemanja Trivić, direktor “Beez“ d.o.o. u intervjuu za Brend magazin: Beez softver štedi vrijeme i ubrzava rast firmi

    Nemanja Trivić, direktor “Beez“ d.o.o. u intervjuu za Brend magazin: Beez softver štedi vrijeme i ubrzava rast firmi

    Brend Magazin
    06.05.2025.
  • Biljana Rađenović za Brend magazina: Kako nove generacije oblikuju brendove 21. vijeka

    Biljana Rađenović za Brend magazina: Kako nove generacije oblikuju brendove 21. vijeka

    Brend Magazin
    05.05.2025.
  • Una Karabeg: Kako nove generacije doživljavaju statusne simbole

    Una Karabeg: Kako nove generacije doživljavaju statusne simbole

    Brend Magazin
    01.05.2025.
  • Ljubomir Todorović za Brend magazin piše kako brendovi mogu da osvoje Generaciju Z: Lekcije iz istraživanja

    Ljubomir Todorović za Brend magazin piše kako brendovi mogu da osvoje Generaciju Z: Lekcije iz istraživanja

    Brend Magazin
    29.04.2025.
  • Esmeralda Marić za Brend magazin: Generacija Z je izuzetno nestrpljiva, želi brzo do novca, brzo ga i troši, ali je i društveno i ekološki osviještena

    Esmeralda Marić za Brend magazin: Generacija Z je izuzetno nestrpljiva, želi brzo do novca, brzo ga i troši, ali je i društveno i ekološki osviještena

    Brend Magazin
    25.04.2025.
  • SAŠA OSTOJIĆ za Brend magazin: Mehanizmi prilagođavanja brendova novim generacijama potrošača

    SAŠA OSTOJIĆ za Brend magazin: Mehanizmi prilagođavanja brendova novim generacijama potrošača

    Brend Magazin
    22.04.2025.
  • Kako da vaš proizvod ili usluga postane super brend

    Kako da vaš proizvod ili usluga postane super brend

    Brend Magazin
    27.02.2025.
  • Gojko Rodić za Brend magazin o prodajnom procesu u malim i srednjim preduzećima: Prodajni tim mora da bude OBUČEN I MOTIVISAN

    Gojko Rodić za Brend magazin o prodajnom procesu u malim i srednjim preduzećima: Prodajni tim mora da bude OBUČEN I MOTIVISAN

    Brend Magazin
    20.02.2025.
  • Branka Kalinić za Brend magazin: Marketinška strategija je ZVIJEZDA VODILJA jedne kompanije

    Branka Kalinić za Brend magazin: Marketinška strategija je ZVIJEZDA VODILJA jedne kompanije

    Brend Magazin
    19.02.2025.
1 2 3 … 7
Sljedeća stranica

Najnovije

  • Mljekara Pađeni otvara vrata ruskog tržišta

    24.06.2025.
  • U Banjaluci predstavljena premijum linija suplemenata EUNOVA i Lana Pudar zajedno na putu dobrog zdravlja

    19.06.2025.
  • Digitalizuj i uštedi – novi poziv za mala i srednja preduzeća

    15.06.2025.
  • LANACO i Cyber Readiness Institute pokreću Program sajber bezbjednosti u BiH

    12.06.2025.
  • Liderstvo nije pozicija – to je proces koji traje

    10.06.2025.
  • Intuicija: Tajno oružje uspešnih lidera, zašto vrhunski lideri slušaju svoj unutrašnji glas.

    09.06.2025.
  • Jedan tim. Jedna porodica

    06.06.2025.
  • Specifične karakteristike važne za razumijevanje potreba i aspiracija Generacije Z

    Specifične karakteristike važne za razumijevanje potreba i aspiracija Generacije Z

    Brend Magazin
    08.05.2025.
  • Nemanja Trivić, direktor “Beez“ d.o.o. u intervjuu za Brend magazin: Beez softver štedi vrijeme i ubrzava rast firmi

    Nemanja Trivić, direktor “Beez“ d.o.o. u intervjuu za Brend magazin: Beez softver štedi vrijeme i ubrzava rast firmi

    Brend Magazin
    06.05.2025.
  • Biljana Rađenović za Brend magazina: Kako nove generacije oblikuju brendove 21. vijeka

    Biljana Rađenović za Brend magazina: Kako nove generacije oblikuju brendove 21. vijeka

    Brend Magazin
    05.05.2025.
  • Una Karabeg: Kako nove generacije doživljavaju statusne simbole

    Una Karabeg: Kako nove generacije doživljavaju statusne simbole

    Brend Magazin
    01.05.2025.
  • Ljubomir Todorović za Brend magazin piše kako brendovi mogu da osvoje Generaciju Z: Lekcije iz istraživanja

    Ljubomir Todorović za Brend magazin piše kako brendovi mogu da osvoje Generaciju Z: Lekcije iz istraživanja

    Brend Magazin
    29.04.2025.
  • Esmeralda Marić za Brend magazin: Generacija Z je izuzetno nestrpljiva, želi brzo do novca, brzo ga i troši, ali je i društveno i ekološki osviještena

    Esmeralda Marić za Brend magazin: Generacija Z je izuzetno nestrpljiva, želi brzo do novca, brzo ga i troši, ali je i društveno i ekološki osviještena

    Brend Magazin
    25.04.2025.
  • SAŠA OSTOJIĆ za Brend magazin: Mehanizmi prilagođavanja brendova novim generacijama potrošača

    SAŠA OSTOJIĆ za Brend magazin: Mehanizmi prilagođavanja brendova novim generacijama potrošača

    Brend Magazin
    22.04.2025.
  • Kako da vaš proizvod ili usluga postane super brend

    Kako da vaš proizvod ili usluga postane super brend

    Brend Magazin
    27.02.2025.
  • Gojko Rodić za Brend magazin o prodajnom procesu u malim i srednjim preduzećima: Prodajni tim mora da bude OBUČEN I MOTIVISAN

    Gojko Rodić za Brend magazin o prodajnom procesu u malim i srednjim preduzećima: Prodajni tim mora da bude OBUČEN I MOTIVISAN

    Brend Magazin
    20.02.2025.
  • Branka Kalinić za Brend magazin: Marketinška strategija je ZVIJEZDA VODILJA jedne kompanije

    Branka Kalinić za Brend magazin: Marketinška strategija je ZVIJEZDA VODILJA jedne kompanije

    Brend Magazin
    19.02.2025.
1 2 3 … 7
Sljedeća stranica

Najnovije

  • Mljekara Pađeni otvara vrata ruskog tržišta

    24.06.2025.
  • U Banjaluci predstavljena premijum linija suplemenata EUNOVA i Lana Pudar zajedno na putu dobrog zdravlja

    19.06.2025.
  • Digitalizuj i uštedi – novi poziv za mala i srednja preduzeća

    15.06.2025.
  • LANACO i Cyber Readiness Institute pokreću Program sajber bezbjednosti u BiH

    12.06.2025.
  • Liderstvo nije pozicija – to je proces koji traje

    10.06.2025.
  • Intuicija: Tajno oružje uspešnih lidera, zašto vrhunski lideri slušaju svoj unutrašnji glas.

    09.06.2025.
  • Jedan tim. Jedna porodica

    06.06.2025.
  • Impressum
  • Politika kolačića
  • Politika privatnosti
  • Arhiva
  • Impressum
  • Politika kolačića
  • Politika privatnosti
  • Arhiva

© 2024 Brend Magazin | Sva prava zadržana.
Preuzimanje sadržaja sa portala je dozvoljeno
isključivo i obavezno uz navođenje izvora,
te postavljanje link-a za preuzeti članak.

Back to Top

Notifications