Brend Magazin
  • Magazin
    • Tema broja
    • Superbrands
  • Aktuelno
  • Kompanije
  • Investicije
  • Tehnologija
  • Lifestyle
  • Arhiva izdanja
  • Brend Magazin
  • Magazin
    • Tema broja
    • Superbrands
  • Aktuelno
  • Kompanije
  • Investicije
  • Tehnologija
  • Lifestyle
  • Arhiva izdanja
  • Specifične karakteristike važne za razumijevanje potreba i aspiracija Generacije Z

    Specifične karakteristike važne za razumijevanje potreba i aspiracija Generacije Z

    Brend Magazin
    08.05.2025.
  • Biljana Rađenović za Brend magazina: Kako nove generacije oblikuju brendove 21. vijeka

    Biljana Rađenović za Brend magazina: Kako nove generacije oblikuju brendove 21. vijeka

    Brend Magazin
    05.05.2025.
  • Una Karabeg: Kako nove generacije doživljavaju statusne simbole

    Una Karabeg: Kako nove generacije doživljavaju statusne simbole

    Brend Magazin
    01.05.2025.
  • Ljubomir Todorović za Brend magazin piše kako brendovi mogu da osvoje Generaciju Z: Lekcije iz istraživanja

    Ljubomir Todorović za Brend magazin piše kako brendovi mogu da osvoje Generaciju Z: Lekcije iz istraživanja

    Brend Magazin
    29.04.2025.
  • Esmeralda Marić za Brend magazin: Generacija Z je izuzetno nestrpljiva, želi brzo do novca, brzo ga i troši, ali je i društveno i ekološki osviještena

    Esmeralda Marić za Brend magazin: Generacija Z je izuzetno nestrpljiva, želi brzo do novca, brzo ga i troši, ali je i društveno i ekološki osviještena

    Brend Magazin
    25.04.2025.
  • SAŠA OSTOJIĆ za Brend magazin: Mehanizmi prilagođavanja brendova novim generacijama potrošača

    SAŠA OSTOJIĆ za Brend magazin: Mehanizmi prilagođavanja brendova novim generacijama potrošača

    Brend Magazin
    22.04.2025.
  • Strateško planiranje – temelj za održivi RAST I RAZVOJ INOVATIVNIH STARTAPA

    Strateško planiranje – temelj za održivi RAST I RAZVOJ INOVATIVNIH STARTAPA

    Brend Magazin
    17.02.2025.
  • Amer Pašić za Brend magazin: Planiramo pa ZNAMO KUDA IDEMO

    Amer Pašić za Brend magazin: Planiramo pa ZNAMO KUDA IDEMO

    Brend Magazin
    13.02.2025.
  • Ilija Trninić: Važnost strateškog planiranja u menadžementu kompanija

    Ilija Trninić: Važnost strateškog planiranja u menadžementu kompanija

    Brend Magazin
    12.02.2025.
  • Sanja Miovčić, izvršna direktorica Vijeća stranih investitora BiH za Brend magazin: BiH ne smije propustiti priliku, treba UBRZATI REFORMSKE PROCESE

    Sanja Miovčić, izvršna direktorica Vijeća stranih investitora BiH za Brend magazin: BiH ne smije propustiti priliku, treba UBRZATI REFORMSKE PROCESE

    Brend Magazin
    10.02.2025.
1 2 3 … 6
Sljedeća stranica

Najnovije

  • Savršen spoj okusa i svježine u proljetnoj salati uz Président Somborsku

    13.05.2025.
  • Haris Mujanović u žiriju Cannes Lions festivala

    13.05.2025.
  • Ana Brzaković za Brend magazin: Kako nas stres mijenja i šta možemo da preduzmemo za povratak balansa

    13.05.2025.
  • UM Pokreće Full Color Media i najavljuje novu eru u planiranju medija

    12.05.2025.
  • Predrag Uzelac, direktor Led Euro Media o digitalnom oglašavanju u pokretu: Kako LED displeji redefinišu komunikaciju brendova?

    09.05.2025.
  • Specifične karakteristike važne za razumijevanje potreba i aspiracija Generacije Z

    08.05.2025.
  • Spoj kvaliteta i inovacija: CARALLIANCE stigao na tržište BiH

    07.05.2025.
  • Specifične karakteristike važne za razumijevanje potreba i aspiracija Generacije Z

    Specifične karakteristike važne za razumijevanje potreba i aspiracija Generacije Z

    Brend Magazin
    08.05.2025.
  • Biljana Rađenović za Brend magazina: Kako nove generacije oblikuju brendove 21. vijeka

    Biljana Rađenović za Brend magazina: Kako nove generacije oblikuju brendove 21. vijeka

    Brend Magazin
    05.05.2025.
  • Una Karabeg: Kako nove generacije doživljavaju statusne simbole

    Una Karabeg: Kako nove generacije doživljavaju statusne simbole

    Brend Magazin
    01.05.2025.
  • Ljubomir Todorović za Brend magazin piše kako brendovi mogu da osvoje Generaciju Z: Lekcije iz istraživanja

    Ljubomir Todorović za Brend magazin piše kako brendovi mogu da osvoje Generaciju Z: Lekcije iz istraživanja

    Brend Magazin
    29.04.2025.
  • Esmeralda Marić za Brend magazin: Generacija Z je izuzetno nestrpljiva, želi brzo do novca, brzo ga i troši, ali je i društveno i ekološki osviještena

    Esmeralda Marić za Brend magazin: Generacija Z je izuzetno nestrpljiva, želi brzo do novca, brzo ga i troši, ali je i društveno i ekološki osviještena

    Brend Magazin
    25.04.2025.
  • SAŠA OSTOJIĆ za Brend magazin: Mehanizmi prilagođavanja brendova novim generacijama potrošača

    SAŠA OSTOJIĆ za Brend magazin: Mehanizmi prilagođavanja brendova novim generacijama potrošača

    Brend Magazin
    22.04.2025.
  • Strateško planiranje – temelj za održivi RAST I RAZVOJ INOVATIVNIH STARTAPA

    Strateško planiranje – temelj za održivi RAST I RAZVOJ INOVATIVNIH STARTAPA

    Brend Magazin
    17.02.2025.
  • Amer Pašić za Brend magazin: Planiramo pa ZNAMO KUDA IDEMO

    Amer Pašić za Brend magazin: Planiramo pa ZNAMO KUDA IDEMO

    Brend Magazin
    13.02.2025.
  • Ilija Trninić: Važnost strateškog planiranja u menadžementu kompanija

    Ilija Trninić: Važnost strateškog planiranja u menadžementu kompanija

    Brend Magazin
    12.02.2025.
  • Sanja Miovčić, izvršna direktorica Vijeća stranih investitora BiH za Brend magazin: BiH ne smije propustiti priliku, treba UBRZATI REFORMSKE PROCESE

    Sanja Miovčić, izvršna direktorica Vijeća stranih investitora BiH za Brend magazin: BiH ne smije propustiti priliku, treba UBRZATI REFORMSKE PROCESE

    Brend Magazin
    10.02.2025.
1 2 3 … 6
Sljedeća stranica

Najnovije

  • Savršen spoj okusa i svježine u proljetnoj salati uz Président Somborsku

    13.05.2025.
  • Haris Mujanović u žiriju Cannes Lions festivala

    13.05.2025.
  • Ana Brzaković za Brend magazin: Kako nas stres mijenja i šta možemo da preduzmemo za povratak balansa

    13.05.2025.
  • UM Pokreće Full Color Media i najavljuje novu eru u planiranju medija

    12.05.2025.
  • Predrag Uzelac, direktor Led Euro Media o digitalnom oglašavanju u pokretu: Kako LED displeji redefinišu komunikaciju brendova?

    09.05.2025.
  • Specifične karakteristike važne za razumijevanje potreba i aspiracija Generacije Z

    08.05.2025.
  • Spoj kvaliteta i inovacija: CARALLIANCE stigao na tržište BiH

    07.05.2025.
  • Impressum
  • Politika kolačića
  • Politika privatnosti
  • Arhiva
  • Impressum
  • Politika kolačića
  • Politika privatnosti
  • Arhiva

© 2024 Brend Magazin | Sva prava zadržana.
Preuzimanje sadržaja sa portala je dozvoljeno
isključivo i obavezno uz navođenje izvora,
te postavljanje link-a za preuzeti članak.

Back to Top

Notifications