-
Marko Radić: Autentičnost se ne prevodi, ona se doživljava
-
Dragan Močević: Kako brendovi mogu iskoristiti specifičnosti tržišta BiH
-
Specifične karakteristike važne za razumijevanje potreba i aspiracija Generacije Z
-
Biljana Rađenović za Brend magazina: Kako nove generacije oblikuju brendove 21. vijeka
-
Dvadeset godina liderstva, inovacija i konkretnih odgovora
-
Haris Mujanović u žiriju Cannes Lions festivala
-
UM Pokreće Full Color Media i najavljuje novu eru u planiranju medija
-
Nemanja Trivić, direktor “Beez“ d.o.o. u intervjuu za Brend magazin: Beez softver štedi vrijeme i ubrzava rast firmi
-
Dominik Raškaj, PR marketing menadžer portala „Boljiposao.com“: Koje su najveće prepreke domaćeg tržišta rada i kako ih prevazići
-
Mlade lavice s bh. duhom spremne za Cannes