Brend Magazin
  • Magazin
    • Tema broja
    • Superbrands
  • Aktuelno
  • Kompanije
  • Investicije
  • Tehnologija
  • Lifestyle
  • Arhiva izdanja
  • Brend Magazin
  • Magazin
    • Tema broja
    • Superbrands
  • Aktuelno
  • Kompanije
  • Investicije
  • Tehnologija
  • Lifestyle
  • Arhiva izdanja
  • tea zavacki foto scaled

    Mentorica stotinama preduzetnika: Kako Tea Zavacki gradi brendove koji traju

  • Bojan Popovic 02 scaled

    Bojan Popović za Brend magazin: Kako “Dunav osiguranje” gradi rast na tradiciji sigurnosti

  • Biljana Novakovic foto 2 scaled

    Biljana Novaković, arhitekta i osnivačica studija “Finestra”: Dizajn mora i da funkcioniše i da inspiriše

  • Haris Mujanovic 2 scaled

    Intervju: Haris Mujanović, CEO “Via Media” – Kako je agencija postala mjerilo kreativnosti i uspjeha

  • Bojan Suvajac 03 1

    Bojan Suvajac, generalni menadžer “Fabrika Coffee” za Brend magazin: Lokalni pristup, kada osvojite srce potrošača, može nadmašiti i najveće igrače

MAGAZIN

  • Kako se razvijaju brendovi u BiH: između stvarnosti tržišta i snage narativa
    Magazin, Tema broja

    Kako se razvijaju brendovi u BiH: između stvarnosti tržišta i snage narativa

    Vedran Peršić
    23.07.2025.
  • Misli globalno, ali gradi temelje kod kuće
    Magazin, Tema broja

    Misli globalno, ali gradi temelje kod kuće

    Amer Pašić
    21.07.2025.
  • UNA KARABEG: Dobar krizni plan i još bolji PR stručnjak – isplativa investicija

    UNA KARABEG: Dobar krizni plan i još bolji PR stručnjak – isplativa investicija

    dec 2, 2024
  • MARIJA MILIĆ: S druge strane uvijek je čovjek

    MARIJA MILIĆ: S druge strane uvijek je čovjek

    nov 28, 2024
  • DOBRILA MOČEVIĆ: Ko o čemu, ja o odnosima s javnošću

    DOBRILA MOČEVIĆ: Ko o čemu, ja o odnosima s javnošću

    nov 25, 2024
  • Trendovi u vizuelnoj komunikaciji: Uticaj grafičkog dizajna na percepciju brenda

    Trendovi u vizuelnoj komunikaciji: Uticaj grafičkog dizajna na percepciju brenda

    nov 22, 2024
  • ADNAN BURAZEROVIĆ Kako se odnosimo prema javnosti: Igra gluvih telefona ili vrijeme (a)socijalnih mreža

    ADNAN BURAZEROVIĆ Kako se odnosimo prema javnosti: Igra gluvih telefona ili vrijeme (a)socijalnih mreža

    nov 22, 2024
  • Nutricionista DRAGANA LOŠIĆ: Kako se pravilno hraniti na poslu

    Nutricionista DRAGANA LOŠIĆ: Kako se pravilno hraniti na poslu

    nov 21, 2024
  • Gala veče za SUPERBRENDOVE: Svečano uručene plakete predstavnicima brendova koji su u BiH 2024. ostvarili ovaj prestižan status

    Gala veče za SUPERBRENDOVE: Svečano uručene plakete predstavnicima brendova koji su u BiH 2024. ostvarili ovaj prestižan status

    nov 20, 2024
  • AMER PAŠIĆ: Kako komuniciraš, takve talente i privlačiš

    AMER PAŠIĆ: Kako komuniciraš, takve talente i privlačiš

    nov 20, 2024
  • ZLATKO GANIĆ za Brend magazin: Bitno je zadržati dosljednost u tonu komunikacije i vizuelnom identitetu

    ZLATKO GANIĆ za Brend magazin: Bitno je zadržati dosljednost u tonu komunikacije i vizuelnom identitetu

    nov 19, 2024

Najnovije

  • Bojan Popović za Brend magazin: Kako “Dunav osiguranje” gradi rast na tradiciji sigurnosti

    18.07. 10:07
  • Biljana Novaković, arhitekta i osnivačica studija “Finestra”: Dizajn mora i da funkcioniše i da inspiriše

    17.07. 09:07
  • Intervju: Haris Mujanović, CEO “Via Media” – Kako je agencija postala mjerilo kreativnosti i uspjeha

    16.07. 09:07
  • IFC jača finansiranje za žene preduzetnice, Mikrofinu će dati 20 miliona evra kredita

    16.07. 08:07
  • Bojan Suvajac, generalni menadžer “Fabrika Coffee” za Brend magazin: Lokalni pristup, kada osvojite srce potrošača, može nadmašiti i najveće igrače

    15.07. 09:07
  • Ferrero više nije samo Nutella – nova akvizicija mijenja sve

    14.07. 01:07
  • Dipak Čopra: „Vrijeme je za buđenje”

    14.07. 10:07
  • Dragan Močević: Kako brendovi mogu iskoristiti specifičnosti tržišta BiH

    14.07. 07:07
← →

Aktuelno

  • Kad prestane hype, ostane kod: Što AI doista znači u stvarnom svijetu

    Kad prestane hype, ostane kod: Što AI doista znači u stvarnom svijetu

    Brend Magazin
    aug 7, 2025
  • Nove Internet opcije za bezbrižno surfanje u roamingu

    Nove Internet opcije za bezbrižno surfanje u roamingu

    Brend Magazin
    jul 2, 2025
  • Supernova iz Austrije stigla na tržište BiH, u Grudama se ove sedmice otvara prva radnja

    Supernova iz Austrije stigla na tržište BiH, u Grudama se ove sedmice otvara prva radnja

  • Britanci zabranjuju reklamiranje zaslađene hrane tokom dana

    Britanci zabranjuju reklamiranje zaslađene hrane tokom dana

  • Elon Musk najbogatiji na svijetu od maja, u decembru povećao vodstvo

    Elon Musk najbogatiji na svijetu od maja, u decembru povećao vodstvo

  • Gradi se tunel ispod Baltičkog mora koji će prepoloviti vrijeme vožnje od Njemačke do Danske

    Gradi se tunel ispod Baltičkog mora koji će prepoloviti vrijeme vožnje od Njemačke do Danske

  • Poslije Nove godine građanima stižu veći računi za struju

    Poslije Nove godine građanima stižu veći računi za struju

  • Jeste li znali da ste baš vi danas bili Adnanova i Emirova prva jutarnja misao?

    Jeste li znali da ste baš vi danas bili Adnanova i Emirova prva jutarnja misao?

Investicije

  • Napajaće oko 95.000 domaćinstava: Gradi se dalekovod koji će spajati vjetropark sa energetskom mrežom BiH

    Napajaće oko 95.000 domaćinstava: Gradi se dalekovod koji će spajati vjetropark sa energetskom mrežom BiH

    15.11.2024.

    Brend Magazin

  • Reakcija investitora na krizu na Bliskom istoku: Novac preusmjerili u zlato i američke dolare

    Reakcija investitora na krizu na Bliskom istoku: Novac preusmjerili u zlato i američke dolare

    03.10.2024.

    Brend Magazin

  • Hrvatska CIAK grupa preuzela banjalučki “Sim Impex” koji ima promet veći od 21 milion evra

    Hrvatska CIAK grupa preuzela banjalučki “Sim Impex” koji ima promet veći od 21 milion evra

    30.09.2024.

    Brend Magazin

  • Mala opština u Hratskoj prodaje zemljište za evro pod uslovom da se kupci bave turizmom

    Mala opština u Hratskoj prodaje zemljište za evro pod uslovom da se kupci bave turizmom

    26.09.2024.

    Brend Magazin

Tehnologija

  • 01 inform 14 65fb1451cd557

    BMW Neue Klasse – Revolucija u automobilskoj industriji

    mar 11, 2025

    Brend Magazin

  • ai generated 8211245 1280

    PI Tech: Sigurnost za tehnološke kompanije

    feb 28, 2025

    Brend Magazin

  • InterPlay Summit 2

    InterPlay Summit v2.0: Prvi korak ka razvoju gejming industrije u BiH

    feb 27, 2025

    Brend Magazin

  • balkan solar1

    Banjaluka postaje energetski centar regiona!

    feb 27, 2025

    Brend Magazin

Kompanije

  • Predrag Uzelac, direktor Led Euro Media o digitalnom oglašavanju u pokretu: Kako LED displeji redefinišu komunikaciju brendova?

    09.05.2025.
    Predrag Uzelac, direktor Led Euro Media o digitalnom oglašavanju u pokretu: Kako LED displeji redefinišu komunikaciju brendova?
  • Spoj kvaliteta i inovacija: CARALLIANCE stigao na tržište BiH

    07.05.2025.
    Spoj kvaliteta i inovacija: CARALLIANCE stigao na tržište BiH
  • „Napišimo priču iz početka“ – Hemofarm otvorio važan dijalog o društvenim narativima prema ženama

    30.04.2025.
    „Napišimo priču iz početka“ – Hemofarm otvorio važan dijalog o društvenim narativima prema ženama
  • MOLSON COORS Pozitivan uticaj brendova kroz društveno odgovorne aktivnosti

    28.04.2025.
    MOLSON COORS Pozitivan uticaj brendova kroz društveno odgovorne aktivnosti
  • Nestro i fudbalski klub “Borac” – sinergija dva velika brenda ka novim pobjedama

    24.04.2025.
    Nestro i fudbalski klub “Borac” – sinergija dva velika brenda ka novim pobjedama
  • Partnerstvo koje mijenja festivalski standard – Molson Coors BH na Jelen OK Festu

    10.04.2025.
    Partnerstvo koje mijenja festivalski standard – Molson Coors BH na Jelen OK Festu

Najnovije

  • Addiko kredit do 50.000 KM uz minimalnu administraciju

    29.05. 11:05
  • Burger svake dvije minute: BiH u vrhu po rastu narudžbi

    20.05. 02:05
  • Mara Handmade Clothing for Kids

    20.05. 01:05
  • Neobanke: Digitalna budućnost finansija bez granica

    20.05. 12:05
  • Savršen spoj okusa i svježine u proljetnoj salati uz Président Somborsku

    13.05. 03:05
  • Ana Brzaković za Brend magazin: Kako nas stres mijenja i šta možemo da preduzmemo za povratak balansa

    13.05. 10:05
  • Nestlé traži najzdraviju bakinu/naninu kuhinju: Prijavite recept i osvojite 1.000 KM!

    16.04. 01:04
← →

Lifestyle

  • Nutriporcija

    Povratak u školu uz zdravu ishranu: NutriPorcija za sve mališane

    Brend Magazin
  • CARROTEN 1

    Carroten – Stručnjak za sunce i preplanuli ten

    Brend Magazin
  • Ilustracija 2

    Znate li šta je solarna urtikarija?

    Brend Magazin
  • Nenaslovljeni dizajn 11

    Ljeto sa stilom: Rowenta predstavlja novu generaciju aparata za njegu kose

    Brend Magazin
  • tea zavacki foto scaled

    Mentorica stotinama preduzetnika: Kako Tea Zavacki gradi brendove koji traju

  • Bojan Popovic 02 scaled

    Bojan Popović za Brend magazin: Kako “Dunav osiguranje” gradi rast na tradiciji sigurnosti

  • Biljana Novakovic foto 2 scaled

    Biljana Novaković, arhitekta i osnivačica studija “Finestra”: Dizajn mora i da funkcioniše i da inspiriše

  • Haris Mujanovic 2 scaled

    Intervju: Haris Mujanović, CEO “Via Media” – Kako je agencija postala mjerilo kreativnosti i uspjeha

MAGAZIN

  • Kako se razvijaju brendovi u BiH: između stvarnosti tržišta i snage narativa
    Magazin, Tema broja

    Kako se razvijaju brendovi u BiH: između stvarnosti tržišta i snage narativa

    Vedran Peršić
    23.07.2025.
  • Misli globalno, ali gradi temelje kod kuće
    Magazin, Tema broja

    Misli globalno, ali gradi temelje kod kuće

    Amer Pašić
    21.07.2025.
  • Marko Radić: Autentičnost se ne prevodi, ona se doživljava

    Marko Radić: Autentičnost se ne prevodi, ona se doživljava

    Brend Magazin
    jul 19, 2025
  • Dragan Močević: Kako brendovi mogu iskoristiti specifičnosti tržišta BiH

    Dragan Močević: Kako brendovi mogu iskoristiti specifičnosti tržišta BiH

    Brend Magazin
    jul 14, 2025
  • Specifične karakteristike važne za razumijevanje potreba i aspiracija Generacije Z

    Specifične karakteristike važne za razumijevanje potreba i aspiracija Generacije Z

    Brend Magazin
    maj 8, 2025
  • Biljana Rađenović za Brend magazina: Kako nove generacije oblikuju brendove 21. vijeka

    Biljana Rađenović za Brend magazina: Kako nove generacije oblikuju brendove 21. vijeka

    Brend Magazin
    maj 5, 2025

Najnovije

  • Zepter Hotel Palace – Tradicija u srcu Banjaluke

    21.07. 03:07
  • Misli globalno, ali gradi temelje kod kuće

    21.07. 09:07
  • Marko Radić: Autentičnost se ne prevodi, ona se doživljava

    19.07. 10:07
  • Bojan Popović za Brend magazin: Kako “Dunav osiguranje” gradi rast na tradiciji sigurnosti

    18.07. 10:07
  • Biljana Novaković, arhitekta i osnivačica studija “Finestra”: Dizajn mora i da funkcioniše i da inspiriše

    17.07. 09:07
  • Intervju: Haris Mujanović, CEO “Via Media” – Kako je agencija postala mjerilo kreativnosti i uspjeha

    16.07. 09:07
  • IFC jača finansiranje za žene preduzetnice, Mikrofinu će dati 20 miliona evra kredita

    16.07. 08:07
← →

Aktuelno

  • Franck započinje proces preuzimanja tvornice i brenda kafe u Bosni i Hercegovini

    Franck započinje proces preuzimanja tvornice i brenda kafe u Bosni i Hercegovini

    Brend Magazin
    aug 29, 2025
  • PERWOLL STEP INTO THE LIGHT PARTY – Elegancija, autentičnost i slow fashion u fokusu Sarajevo Film Festivala

    PERWOLL STEP INTO THE LIGHT PARTY – Elegancija, autentičnost i slow fashion u fokusu Sarajevo Film Festivala

    Brend Magazin
    aug 21, 2025
  • Dvadeset godina liderstva, inovacija i konkretnih odgovora

    Dvadeset godina liderstva, inovacija i konkretnih odgovora

  • Haris Mujanović u žiriju Cannes Lions festivala

    Haris Mujanović u žiriju Cannes Lions festivala

  • UM Pokreće Full Color Media i najavljuje novu eru u planiranju medija

    UM Pokreće Full Color Media i najavljuje novu eru u planiranju medija

  • Nemanja Trivić, direktor “Beez“ d.o.o. u intervjuu za Brend magazin: Beez softver štedi vrijeme i ubrzava rast firmi

    Nemanja Trivić, direktor “Beez“ d.o.o. u intervjuu za Brend magazin: Beez softver štedi vrijeme i ubrzava rast firmi

  • Dominik Raškaj, PR marketing menadžer portala „Boljiposao.com“: Koje su najveće prepreke domaćeg tržišta rada i kako ih prevazići

    Dominik Raškaj, PR marketing menadžer portala „Boljiposao.com“: Koje su najveće prepreke domaćeg tržišta rada i kako ih prevazići

  • Mlade lavice s bh. duhom spremne za Cannes

    Mlade lavice s bh. duhom spremne za Cannes

Investicije

  • Zagrebački privrednici ulažu u proizvodnju u Brčkom 30 miliona evra

    Zagrebački privrednici ulažu u proizvodnju u Brčkom 30 miliona evra

    13.08.2024.

    Brend Magazin

  • Danci grade najduži podvodni tunel na svijetu

    Danci grade najduži podvodni tunel na svijetu

    26.06.2024.

    Brend Magazin

  • Kinezi u Poljskoj počeli sa proizvodnjom jeftinih auta za tržište Evrope

    Kinezi u Poljskoj počeli sa proizvodnjom jeftinih auta za tržište Evrope

    20.06.2024.

    Brend Magazin

  • Crna Gora i Republika Srpska grade solarnu i hidroelektranu na Bilećkom jezeru

    Crna Gora i Republika Srpska grade solarnu i hidroelektranu na Bilećkom jezeru

    19.06.2024.

    Brend Magazin

  • Energetska revolucija kroz inovacije

    Energetska revolucija kroz inovacije

    25.12.2023.

    Brend Magazin

  • Poslodavac kao brend – Da li se brend poslodavca gradi ili spontano postaje?

    Poslodavac kao brend – Da li se brend poslodavca gradi ili spontano postaje?

    01.12.2023.

    Katarina Šonjić

Tehnologija

  • 01 inform 14 65fb1451cd557

    BMW Neue Klasse – Revolucija u automobilskoj industriji

    mar 11, 2025

    Brend Magazin

  • ai generated 8211245 1280

    PI Tech: Sigurnost za tehnološke kompanije

    feb 28, 2025

    Brend Magazin

  • InterPlay Summit 2

    InterPlay Summit v2.0: Prvi korak ka razvoju gejming industrije u BiH

    feb 27, 2025

    Brend Magazin

  • balkan solar1

    Banjaluka postaje energetski centar regiona!

    feb 27, 2025

    Brend Magazin

Kompanije

  • Predrag Uzelac, direktor Led Euro Media o digitalnom oglašavanju u pokretu: Kako LED displeji redefinišu komunikaciju brendova?

    09.05.2025.
    Predrag Uzelac, direktor Led Euro Media o digitalnom oglašavanju u pokretu: Kako LED displeji redefinišu komunikaciju brendova?
  • Spoj kvaliteta i inovacija: CARALLIANCE stigao na tržište BiH

    07.05.2025.
    Spoj kvaliteta i inovacija: CARALLIANCE stigao na tržište BiH
  • „Napišimo priču iz početka“ – Hemofarm otvorio važan dijalog o društvenim narativima prema ženama

    30.04.2025.
    „Napišimo priču iz početka“ – Hemofarm otvorio važan dijalog o društvenim narativima prema ženama
  • MOLSON COORS Pozitivan uticaj brendova kroz društveno odgovorne aktivnosti

    28.04.2025.
    MOLSON COORS Pozitivan uticaj brendova kroz društveno odgovorne aktivnosti
  • Nestro i fudbalski klub “Borac” – sinergija dva velika brenda ka novim pobjedama

    24.04.2025.
    Nestro i fudbalski klub “Borac” – sinergija dva velika brenda ka novim pobjedama
  • Partnerstvo koje mijenja festivalski standard – Molson Coors BH na Jelen OK Festu

    10.04.2025.
    Partnerstvo koje mijenja festivalski standard – Molson Coors BH na Jelen OK Festu

Najnovije

  • Addiko kredit do 50.000 KM uz minimalnu administraciju

    29.05. 11:05
  • Burger svake dvije minute: BiH u vrhu po rastu narudžbi

    20.05. 02:05
  • Mara Handmade Clothing for Kids

    20.05. 01:05
  • Neobanke: Digitalna budućnost finansija bez granica

    20.05. 12:05
  • Savršen spoj okusa i svježine u proljetnoj salati uz Président Somborsku

    13.05. 03:05
  • Ana Brzaković za Brend magazin: Kako nas stres mijenja i šta možemo da preduzmemo za povratak balansa

    13.05. 10:05
  • Nestlé traži najzdraviju bakinu/naninu kuhinju: Prijavite recept i osvojite 1.000 KM!

    16.04. 01:04
← →

Life Style

  • Nutriporcija

    Povratak u školu uz zdravu ishranu: NutriPorcija za sve mališane

    Brend Magazin
  • CARROTEN 1

    Carroten – Stručnjak za sunce i preplanuli ten

    Brend Magazin
  • Ilustracija 2

    Znate li šta je solarna urtikarija?

    Brend Magazin
  • Nenaslovljeni dizajn 11

    Ljeto sa stilom: Rowenta predstavlja novu generaciju aparata za njegu kose

    Brend Magazin
  • Impressum
  • Politika kolačića
  • Politika privatnosti
  • Arhiva
  • Impressum
  • Politika kolačića
  • Politika privatnosti
  • Arhiva

© 2024 Brend Magazin | Sva prava zadržana.
Preuzimanje sadržaja sa portala je dozvoljeno
isključivo i obavezno uz navođenje izvora,
te postavljanje link-a za preuzeti članak.

Back to Top

Notifications