Brend Magazin
  • Magazin
    • Tema broja
    • Superbrands
  • Aktuelno
  • Kompanije
  • Investicije
  • Tehnologija
  • Lifestyle
  • Arhiva izdanja
  • Brend Magazin
  • Magazin
    • Tema broja
    • Superbrands
  • Aktuelno
  • Kompanije
  • Investicije
  • Tehnologija
  • Lifestyle
  • Arhiva izdanja
  • Miloš Blagojević: Efikasna komunikacija sa javnošću uz pomoć NLP alata

    Miloš Blagojević: Efikasna komunikacija sa javnošću uz pomoć NLP alata

    Brend Magazin
    09.12.2024.
  • LEJLA BRADIĆ Generacijski marketing: Kako da ne promašimo priliku? 

    LEJLA BRADIĆ Generacijski marketing: Kako da ne promašimo priliku? 

    Brend Magazin
    04.12.2024.
  • UNA KARABEG: Dobar krizni plan i još bolji PR stručnjak – isplativa investicija

    UNA KARABEG: Dobar krizni plan i još bolji PR stručnjak – isplativa investicija

    Brend Magazin
    02.12.2024.
  • MARIJA MILIĆ: S druge strane uvijek je čovjek

    MARIJA MILIĆ: S druge strane uvijek je čovjek

    Marija Milić
    28.11.2024.
  • DOBRILA MOČEVIĆ: Ko o čemu, ja o odnosima s javnošću

    DOBRILA MOČEVIĆ: Ko o čemu, ja o odnosima s javnošću

    Brend Magazin
    25.11.2024.
  • Trendovi u vizuelnoj komunikaciji: Uticaj grafičkog dizajna na percepciju brenda

    Trendovi u vizuelnoj komunikaciji: Uticaj grafičkog dizajna na percepciju brenda

    Brend Magazin
    22.11.2024.
  • ADNAN BURAZEROVIĆ Kako se odnosimo prema javnosti: Igra gluvih telefona ili vrijeme (a)socijalnih mreža

    ADNAN BURAZEROVIĆ Kako se odnosimo prema javnosti: Igra gluvih telefona ili vrijeme (a)socijalnih mreža

    Brend Magazin
    22.11.2024.
  • Nutricionista DRAGANA LOŠIĆ: Kako se pravilno hraniti na poslu

    Nutricionista DRAGANA LOŠIĆ: Kako se pravilno hraniti na poslu

    Brend Magazin
    21.11.2024.
  • AMER PAŠIĆ: Kako komuniciraš, takve talente i privlačiš

    AMER PAŠIĆ: Kako komuniciraš, takve talente i privlačiš

    Brend Magazin
    20.11.2024.
  • ZLATKO GANIĆ za Brend magazin: Bitno je zadržati dosljednost u tonu komunikacije i vizuelnom identitetu

    ZLATKO GANIĆ za Brend magazin: Bitno je zadržati dosljednost u tonu komunikacije i vizuelnom identitetu

    Brend Magazin
    19.11.2024.
Prethodna stranica
1 2 3 4 … 6
Sljedeća stranica

Najnovije

  • 11.07.2025.
  • Pokrenuta digitalizacija malih biznisa u srcu Sarajeva

    11.07.2025.
  • OpenAI lansira AI pregledač: Prijetnja za Google Chrome i oglašivački monopol?

    10.07.2025.
  • Kako globalne platforme mijenjaju e-trgovinu u BiH: U fokusu Temu, mobilne narudžbe i paketomati

    10.07.2025.
  • Gojaznost – globalni izazov javnog zdravlja

    09.07.2025.
  • Predavanje čuvenog Dipaka Čopre i panel sa najinspirativnijim govornicima iz regiona

    07.07.2025.
  • Nove Internet opcije za bezbrižno surfanje u roamingu

    02.07.2025.
  • Miloš Blagojević: Efikasna komunikacija sa javnošću uz pomoć NLP alata

    Miloš Blagojević: Efikasna komunikacija sa javnošću uz pomoć NLP alata

    Brend Magazin
    09.12.2024.
  • LEJLA BRADIĆ Generacijski marketing: Kako da ne promašimo priliku? 

    LEJLA BRADIĆ Generacijski marketing: Kako da ne promašimo priliku? 

    Brend Magazin
    04.12.2024.
  • UNA KARABEG: Dobar krizni plan i još bolji PR stručnjak – isplativa investicija

    UNA KARABEG: Dobar krizni plan i još bolji PR stručnjak – isplativa investicija

    Brend Magazin
    02.12.2024.
  • MARIJA MILIĆ: S druge strane uvijek je čovjek

    MARIJA MILIĆ: S druge strane uvijek je čovjek

    Marija Milić
    28.11.2024.
  • DOBRILA MOČEVIĆ: Ko o čemu, ja o odnosima s javnošću

    DOBRILA MOČEVIĆ: Ko o čemu, ja o odnosima s javnošću

    Brend Magazin
    25.11.2024.
  • Trendovi u vizuelnoj komunikaciji: Uticaj grafičkog dizajna na percepciju brenda

    Trendovi u vizuelnoj komunikaciji: Uticaj grafičkog dizajna na percepciju brenda

    Brend Magazin
    22.11.2024.
  • ADNAN BURAZEROVIĆ Kako se odnosimo prema javnosti: Igra gluvih telefona ili vrijeme (a)socijalnih mreža

    ADNAN BURAZEROVIĆ Kako se odnosimo prema javnosti: Igra gluvih telefona ili vrijeme (a)socijalnih mreža

    Brend Magazin
    22.11.2024.
  • Nutricionista DRAGANA LOŠIĆ: Kako se pravilno hraniti na poslu

    Nutricionista DRAGANA LOŠIĆ: Kako se pravilno hraniti na poslu

    Brend Magazin
    21.11.2024.
  • AMER PAŠIĆ: Kako komuniciraš, takve talente i privlačiš

    AMER PAŠIĆ: Kako komuniciraš, takve talente i privlačiš

    Brend Magazin
    20.11.2024.
  • ZLATKO GANIĆ za Brend magazin: Bitno je zadržati dosljednost u tonu komunikacije i vizuelnom identitetu

    ZLATKO GANIĆ za Brend magazin: Bitno je zadržati dosljednost u tonu komunikacije i vizuelnom identitetu

    Brend Magazin
    19.11.2024.
Prethodna stranica
1 2 3 4 … 6
Sljedeća stranica

Najnovije

  • 11.07.2025.
  • Pokrenuta digitalizacija malih biznisa u srcu Sarajeva

    11.07.2025.
  • OpenAI lansira AI pregledač: Prijetnja za Google Chrome i oglašivački monopol?

    10.07.2025.
  • Kako globalne platforme mijenjaju e-trgovinu u BiH: U fokusu Temu, mobilne narudžbe i paketomati

    10.07.2025.
  • Gojaznost – globalni izazov javnog zdravlja

    09.07.2025.
  • Predavanje čuvenog Dipaka Čopre i panel sa najinspirativnijim govornicima iz regiona

    07.07.2025.
  • Nove Internet opcije za bezbrižno surfanje u roamingu

    02.07.2025.
  • Impressum
  • Politika kolačića
  • Politika privatnosti
  • Arhiva
  • Impressum
  • Politika kolačića
  • Politika privatnosti
  • Arhiva

© 2024 Brend Magazin | Sva prava zadržana.
Preuzimanje sadržaja sa portala je dozvoljeno
isključivo i obavezno uz navođenje izvora,
te postavljanje link-a za preuzeti članak.

Back to Top

Notifications