Magazin
Tema broja
Superbrands
Aktuelno
Kompanije
Investicije
Tehnologija
Lifestyle
Arhiva izdanja
Magazin
Tema broja
Superbrands
Aktuelno
Kompanije
Investicije
Tehnologija
Lifestyle
Arhiva izdanja
Pretraga
Pretraga
Strateško planiranje – temelj za održivi RAST I RAZVOJ INOVATIVNIH STARTAPA
Brend Magazin
17.02.2025.
Amer Pašić za Brend magazin: Planiramo pa ZNAMO KUDA IDEMO
Brend Magazin
13.02.2025.
Ilija Trninić: Važnost strateškog planiranja u menadžementu kompanija
Brend Magazin
12.02.2025.
Sanja Miovčić, izvršna direktorica Vijeća stranih investitora BiH za Brend magazin: BiH ne smije propustiti priliku, treba UBRZATI REFORMSKE PROCESE
Brend Magazin
10.02.2025.
Miloš Blagojević: Efikasna komunikacija sa javnošću uz pomoć NLP alata
Brend Magazin
09.12.2024.
LEJLA BRADIĆ Generacijski marketing: Kako da ne promašimo priliku?
Brend Magazin
04.12.2024.
UNA KARABEG: Dobar krizni plan i još bolji PR stručnjak – isplativa investicija
Brend Magazin
02.12.2024.
MARIJA MILIĆ: S druge strane uvijek je čovjek
Marija Milić
28.11.2024.
DOBRILA MOČEVIĆ: Ko o čemu, ja o odnosima s javnošću
Brend Magazin
25.11.2024.
Trendovi u vizuelnoj komunikaciji: Uticaj grafičkog dizajna na percepciju brenda
Brend Magazin
22.11.2024.
Prethodna stranica
1
2
3
4
…
6
Sljedeća stranica
Najnovije
Povratak u školu uz zdravu ishranu: NutriPorcija za sve mališane
28.08.2025.
PERWOLL STEP INTO THE LIGHT PARTY – Elegancija, autentičnost i slow fashion u fokusu Sarajevo Film Festivala
21.08.2025.
Vrijeme je za digitalno čišćenje: Tvoje brisanje ima smisla
09.08.2025.
Carroten – Stručnjak za sunce i preplanuli ten
09.08.2025.
Znate li šta je solarna urtikarija?
07.08.2025.
Kad prestane hype, ostane kod: Što AI doista znači u stvarnom svijetu
07.08.2025.
AeroSteam by Tefal: Revolucija u njezi odjeće uz samo jedan potez
31.07.2025.
Strateško planiranje – temelj za održivi RAST I RAZVOJ INOVATIVNIH STARTAPA
Brend Magazin
17.02.2025.
Amer Pašić za Brend magazin: Planiramo pa ZNAMO KUDA IDEMO
Brend Magazin
13.02.2025.
Ilija Trninić: Važnost strateškog planiranja u menadžementu kompanija
Brend Magazin
12.02.2025.
Sanja Miovčić, izvršna direktorica Vijeća stranih investitora BiH za Brend magazin: BiH ne smije propustiti priliku, treba UBRZATI REFORMSKE PROCESE
Brend Magazin
10.02.2025.
Miloš Blagojević: Efikasna komunikacija sa javnošću uz pomoć NLP alata
Brend Magazin
09.12.2024.
LEJLA BRADIĆ Generacijski marketing: Kako da ne promašimo priliku?
Brend Magazin
04.12.2024.
UNA KARABEG: Dobar krizni plan i još bolji PR stručnjak – isplativa investicija
Brend Magazin
02.12.2024.
MARIJA MILIĆ: S druge strane uvijek je čovjek
Marija Milić
28.11.2024.
DOBRILA MOČEVIĆ: Ko o čemu, ja o odnosima s javnošću
Brend Magazin
25.11.2024.
Trendovi u vizuelnoj komunikaciji: Uticaj grafičkog dizajna na percepciju brenda
Brend Magazin
22.11.2024.
Prethodna stranica
1
2
3
4
…
6
Sljedeća stranica
Najnovije
Povratak u školu uz zdravu ishranu: NutriPorcija za sve mališane
28.08.2025.
PERWOLL STEP INTO THE LIGHT PARTY – Elegancija, autentičnost i slow fashion u fokusu Sarajevo Film Festivala
21.08.2025.
Vrijeme je za digitalno čišćenje: Tvoje brisanje ima smisla
09.08.2025.
Carroten – Stručnjak za sunce i preplanuli ten
09.08.2025.
Znate li šta je solarna urtikarija?
07.08.2025.
Kad prestane hype, ostane kod: Što AI doista znači u stvarnom svijetu
07.08.2025.
AeroSteam by Tefal: Revolucija u njezi odjeće uz samo jedan potez
31.07.2025.
Notifications