Brend Magazin
  • Aktuelno
  • Kompanije
  • Ekonomija
  • Tehnologija
  • Lifestyle
  • Magazin
  • Arhiva izdanja
  • superbrands
    • Facebook
    • Instagram
    • LinkedIn
  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Strateško planiranje – temelj za održivi RAST I RAZVOJ INOVATIVNIH STARTAPA

    Strateško planiranje – temelj za održivi RAST I RAZVOJ INOVATIVNIH STARTAPA

  • Amer Pašić za Brend magazin: Planiramo pa ZNAMO KUDA IDEMO

    Amer Pašić za Brend magazin: Planiramo pa ZNAMO KUDA IDEMO

  • Ilija Trninić: Važnost strateškog planiranja u menadžementu kompanija

    Ilija Trninić: Važnost strateškog planiranja u menadžementu kompanija

  • Sanja Miovčić, izvršna direktorica Vijeća stranih investitora BiH za Brend magazin: BiH ne smije propustiti priliku, treba UBRZATI REFORMSKE PROCESE

    Sanja Miovčić, izvršna direktorica Vijeća stranih investitora BiH za Brend magazin: BiH ne smije propustiti priliku, treba UBRZATI REFORMSKE PROCESE

  • Miloš Blagojević: Efikasna komunikacija sa javnošću uz pomoć NLP alata

    Miloš Blagojević: Efikasna komunikacija sa javnošću uz pomoć NLP alata

  • LEJLA BRADIĆ Generacijski marketing: Kako da ne promašimo priliku? 

    LEJLA BRADIĆ Generacijski marketing: Kako da ne promašimo priliku? 

  • UNA KARABEG: Dobar krizni plan i još bolji PR stručnjak – isplativa investicija

    UNA KARABEG: Dobar krizni plan i još bolji PR stručnjak – isplativa investicija

  • MARIJA MILIĆ: S druge strane uvijek je čovjek

    MARIJA MILIĆ: S druge strane uvijek je čovjek

  • DOBRILA MOČEVIĆ: Ko o čemu, ja o odnosima s javnošću

    DOBRILA MOČEVIĆ: Ko o čemu, ja o odnosima s javnošću

  • Trendovi u vizuelnoj komunikaciji: Uticaj grafičkog dizajna na percepciju brenda

    Trendovi u vizuelnoj komunikaciji: Uticaj grafičkog dizajna na percepciju brenda

Prethodna stranica
1 2 3 4 5 6
Sljedeća stranica

Najnovije

  • Kako vidjeti nevidljivu bolest

    24.10.2025.
  • DORS 2025 otvorio ključna pitanja razvoja tržišta osiguranja

    23.10.2025.
  • Aplikacija za lakše putovanje

    20.10.2025.
  • Za svaki obrok s povjerenjem: Lactalis brine o kvalitetu

    17.10.2025.
  • Kritične sirovine nova su nafta, a europski e-otpad njen je izvor

    15.10.2025.
  • Nikada nije kasno: Poduzetništvo nakon 60. kao nova definicija aktivnog života

    15.10.2025.
  • Dodijeljena Nobelova nagrada za ekonomiju: Nagrađeni za objašnjenje rasta na inovacijama

    15.10.2025.
  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Impressum
  • Politika kolačića
  • Politika privatnosti
  • Arhiva

© 2024 Brend Magazin | Sva prava zadržana.
Preuzimanje sadržaja sa portala je dozvoljeno
isključivo i obavezno uz navođenje izvora,
te postavljanje link-a za preuzeti članak.

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Impressum
  • Politika kolačića
  • Politika privatnosti
  • Arhiva

© 2024 Brend Magazin | Sva prava zadržana.
Preuzimanje sadržaja sa portala je dozvoljeno
isključivo i obavezno uz navođenje izvora,
te postavljanje link-a za preuzeti članak.