Magazin
Tema broja
Superbrands
Aktuelno
Kompanije
Investicije
Tehnologija
Lifestyle
Arhiva izdanja
Magazin
Tema broja
Superbrands
Aktuelno
Kompanije
Investicije
Tehnologija
Lifestyle
Arhiva izdanja
Pretraga
Pretraga
ROBERT DACEŠIN: Najvažnije je ponuditi vrijednost, ljudi su se zasitili “fejk” sadržaja i savršenih kadrova (FOTO)
Brend Magazin
03.09.2024.
Da li kupci stvarno imaju osjećaj da su u centru našeg biznisa?
Boško Praštalo
10.06.2024.
Briga o kupcima je ključni element uspjeha u svijetu sebičnosti
Vedran Peršić
06.06.2024.
Istraživanje je nužno u konceptu posvećenosti potrošačima
Brend Magazin
04.06.2024.
Šta se dešava kad su zaposleni centar procesa i zašto vam ovo može biti korisno
Katarina Šonjić
04.06.2024.
Kako do iskonske povezanosti kupaca sa brendom
Amer Pašić
30.05.2024.
Osnovni zakon modernog tržišta: Korisnik kao centar vašeg biznisa
Snežana Marković
30.05.2024.
12 praktičnih savjeta za primjenu AI i ML tehnologije u E-COMMERCE industriji
Maher Abu Ayman Al-Osta
25.12.2023.
Future of work – koliko hibridni možemo biti?
Ljubiša Mićić
01.12.2023.
Priprema je pola dobro obavljenog posla
Vedran Peršić
01.12.2023.
Prethodna stranica
1
…
3
4
5
6
Sljedeća stranica
Najnovije
Ferrero više nije samo Nutella – nova akvizicija mijenja sve
14.07.2025.
Dragan Močević: Kako brendovi mogu iskoristiti specifičnosti tržišta BiH
14.07.2025.
Prijave za Sarajevo kids star
11.07.2025.
Pokrenuta digitalizacija malih biznisa u srcu Sarajeva
11.07.2025.
OpenAI lansira AI pregledač: Prijetnja za Google Chrome i oglašivački monopol?
10.07.2025.
Kako globalne platforme mijenjaju e-trgovinu u BiH: U fokusu Temu, mobilne narudžbe i paketomati
10.07.2025.
Gojaznost – globalni izazov javnog zdravlja
09.07.2025.
ROBERT DACEŠIN: Najvažnije je ponuditi vrijednost, ljudi su se zasitili “fejk” sadržaja i savršenih kadrova (FOTO)
Brend Magazin
03.09.2024.
Da li kupci stvarno imaju osjećaj da su u centru našeg biznisa?
Boško Praštalo
10.06.2024.
Briga o kupcima je ključni element uspjeha u svijetu sebičnosti
Vedran Peršić
06.06.2024.
Istraživanje je nužno u konceptu posvećenosti potrošačima
Brend Magazin
04.06.2024.
Šta se dešava kad su zaposleni centar procesa i zašto vam ovo može biti korisno
Katarina Šonjić
04.06.2024.
Kako do iskonske povezanosti kupaca sa brendom
Amer Pašić
30.05.2024.
Osnovni zakon modernog tržišta: Korisnik kao centar vašeg biznisa
Snežana Marković
30.05.2024.
12 praktičnih savjeta za primjenu AI i ML tehnologije u E-COMMERCE industriji
Maher Abu Ayman Al-Osta
25.12.2023.
Future of work – koliko hibridni možemo biti?
Ljubiša Mićić
01.12.2023.
Priprema je pola dobro obavljenog posla
Vedran Peršić
01.12.2023.
Prethodna stranica
1
…
3
4
5
6
Sljedeća stranica
Najnovije
Ferrero više nije samo Nutella – nova akvizicija mijenja sve
14.07.2025.
Dragan Močević: Kako brendovi mogu iskoristiti specifičnosti tržišta BiH
14.07.2025.
Prijave za Sarajevo kids star
11.07.2025.
Pokrenuta digitalizacija malih biznisa u srcu Sarajeva
11.07.2025.
OpenAI lansira AI pregledač: Prijetnja za Google Chrome i oglašivački monopol?
10.07.2025.
Kako globalne platforme mijenjaju e-trgovinu u BiH: U fokusu Temu, mobilne narudžbe i paketomati
10.07.2025.
Gojaznost – globalni izazov javnog zdravlja
09.07.2025.
Notifications