Brend Magazin
  • Magazin
    • Tema broja
    • Superbrands
  • Aktuelno
  • Kompanije
  • Investicije
  • Tehnologija
  • Lifestyle
  • Arhiva izdanja
  • Brend Magazin
  • Magazin
    • Tema broja
    • Superbrands
  • Aktuelno
  • Kompanije
  • Investicije
  • Tehnologija
  • Lifestyle
  • Arhiva izdanja
  • Samsung masina za ves 2

    Pametni dom nove generacije: Samsung SmartThings donosi budućnost u vaš prostor

  • Brand New Circus 1200x800 1

    Branding konferencija donosi svjetske stručnjake i temu “Brand New Circus”

  • Addiko 202505 21613 ABBL SME viber

    Addiko kredit do 50.000 KM uz minimalnu administraciju

  • Balkan Green Samit 01 scaled

    Balkan Green Summit 2025: Sjenica u fokusu održivog i digitalnog razvoja regiona

  • Goran Racic foto 2 scaled

    Goran Račić u intervjuu za Brend magazin: “Jahorina ekonomski forum 2025” –  regionalni susret ključnih ekonomskih aktera

MAGAZIN

  • Specifične karakteristike važne za razumijevanje potreba i aspiracija Generacije Z
    Tema broja, Magazin

    Specifične karakteristike važne za razumijevanje potreba i aspiracija Generacije Z

    Brend Magazin
    08.05.2025.
  • Biljana Rađenović za Brend magazina: Kako nove generacije oblikuju brendove 21. vijeka
    Magazin, Tema broja

    Biljana Rađenović za Brend magazina: Kako nove generacije oblikuju brendove 21. vijeka

    Brend Magazin
    05.05.2025.
  • Sunce nam je potrebno, ali je adekvatna zaštita neophodna

    Sunce nam je potrebno, ali je adekvatna zaštita neophodna

    sep 7, 2024
  • Fabrika Coffee, kvalitetom, niže uspjehe

    Fabrika Coffee, kvalitetom, niže uspjehe

    sep 7, 2024
  • “Tuzlanska solana” održala brend svih ovih dugih godina poslovanja

    “Tuzlanska solana” održala brend svih ovih dugih godina poslovanja

    sep 6, 2024
  • TATJANA IKANOVIĆ: Iz mode nikada neće izaći jednostavnost (FOTO)

    TATJANA IKANOVIĆ: Iz mode nikada neće izaći jednostavnost (FOTO)

    sep 5, 2024
  • Osnovni zakon modernog tržišta: Korisnik kao centar vašeg biznisa

    Osnovni zakon modernog tržišta: Korisnik kao centar vašeg biznisa

    maj 30, 2024

Najnovije

  • Specifične karakteristike važne za razumijevanje potreba i aspiracija Generacije Z

    08.05. 08:05
  • Spoj kvaliteta i inovacija: CARALLIANCE stigao na tržište BiH

    07.05. 09:05
  • Nemanja Trivić, direktor “Beez“ d.o.o. u intervjuu za Brend magazin: Beez softver štedi vrijeme i ubrzava rast firmi

    06.05. 08:05
  • Biljana Rađenović za Brend magazina: Kako nove generacije oblikuju brendove 21. vijeka

    05.05. 10:05
  • Dominik Raškaj, PR marketing menadžer portala „Boljiposao.com“: Koje su najveće prepreke domaćeg tržišta rada i kako ih prevazići

    02.05. 09:05
  • Una Karabeg: Kako nove generacije doživljavaju statusne simbole

    01.05. 08:05
  • „Napišimo priču iz početka“ – Hemofarm otvorio važan dijalog o društvenim narativima prema ženama

    30.04. 04:04
  • Mlade lavice s bh. duhom spremne za Cannes

    30.04. 03:04
← →

Aktuelno

  • Balkan Green Summit 2025: Sjenica u fokusu održivog i digitalnog razvoja regiona

    Balkan Green Summit 2025: Sjenica u fokusu održivog i digitalnog razvoja regiona

    Brend Magazin
    maj 30, 2025
  • Dominik Raškaj, PR marketing menadžer portala „Boljiposao.com“: Koje su najveće prepreke domaćeg tržišta rada i kako ih prevazići

    Dominik Raškaj, PR marketing menadžer portala „Boljiposao.com“: Koje su najveće prepreke domaćeg tržišta rada i kako ih prevazići

    Brend Magazin
    maj 2, 2025
  • Bosna i Hercegovina postaje najveće izvozno tržište Hrvatske

    Bosna i Hercegovina postaje najveće izvozno tržište Hrvatske

  • Supernova iz Austrije stigla na tržište BiH, u Grudama se ove sedmice otvara prva radnja

    Supernova iz Austrije stigla na tržište BiH, u Grudama se ove sedmice otvara prva radnja

  • Britanci zabranjuju reklamiranje zaslađene hrane tokom dana

    Britanci zabranjuju reklamiranje zaslađene hrane tokom dana

  • Elon Musk najbogatiji na svijetu od maja, u decembru povećao vodstvo

    Elon Musk najbogatiji na svijetu od maja, u decembru povećao vodstvo

  • Gradi se tunel ispod Baltičkog mora koji će prepoloviti vrijeme vožnje od Njemačke do Danske

    Gradi se tunel ispod Baltičkog mora koji će prepoloviti vrijeme vožnje od Njemačke do Danske

  • Poslije Nove godine građanima stižu veći računi za struju

    Poslije Nove godine građanima stižu veći računi za struju

Investicije

  • Napajaće oko 95.000 domaćinstava: Gradi se dalekovod koji će spajati vjetropark sa energetskom mrežom BiH

    Napajaće oko 95.000 domaćinstava: Gradi se dalekovod koji će spajati vjetropark sa energetskom mrežom BiH

    15.11.2024.

    Brend Magazin

  • Reakcija investitora na krizu na Bliskom istoku: Novac preusmjerili u zlato i američke dolare

    Reakcija investitora na krizu na Bliskom istoku: Novac preusmjerili u zlato i američke dolare

    03.10.2024.

    Brend Magazin

  • Hrvatska CIAK grupa preuzela banjalučki “Sim Impex” koji ima promet veći od 21 milion evra

    Hrvatska CIAK grupa preuzela banjalučki “Sim Impex” koji ima promet veći od 21 milion evra

    30.09.2024.

    Brend Magazin

  • Mala opština u Hratskoj prodaje zemljište za evro pod uslovom da se kupci bave turizmom

    Mala opština u Hratskoj prodaje zemljište za evro pod uslovom da se kupci bave turizmom

    26.09.2024.

    Brend Magazin

Tehnologija

  • balkan solar1

    Banjaluka postaje energetski centar regiona!

    feb 27, 2025

    Brend Magazin

  • 028dru3YoPwTstr6SFuoWI2 1.v1739875723 scaled

    Musk predstavio Grok 3: Bolji od DeepSeeka

    feb 21, 2025

    Brend Magazin

  • Legit Interplay Summit Banja Luka

    InterPlay Summit v2.0: Regionalna konferencija posvećena industriji videoigara

    feb 12, 2025

    Brend Magazin

  • electric car 4381728 1280

    Kineski gigant BYD postavlja nove standarde u proizvodnji električnih vozila

    jan 6, 2025

    Brend Magazin

Kompanije

  • Hemofarm pokrenuo kampanju za promjenu pogrešnih narativa prema ženama

    14.03.2025.
    Hemofarm pokrenuo kampanju za promjenu pogrešnih narativa prema ženama
  • Coca-Cola HBC B-H Sarajevo: Poslodavac prvog izbora u FMCG sektoru

    13.03.2025.
    Coca-Cola HBC B-H Sarajevo: Poslodavac prvog izbora u FMCG sektoru
  • Uspješno održan četvrti DiplomatSKI na Jahorini

    07.03.2025.
    Uspješno održan četvrti DiplomatSKI na Jahorini
  • STADA nastavila sa rastom i tokom 2024. godine

    07.03.2025.
    STADA nastavila sa rastom i tokom 2024. godine
  • Kampanja „Svi za jedno, Jelen za sve“ nastavlja da gradi inkluzivnije okruženje

    05.03.2025.
    Kampanja „Svi za jedno, Jelen za sve“ nastavlja da gradi inkluzivnije okruženje
  • Dino Merlin i Coca-Cola: Spoj emocije i osvježenja u novoj kampanji

    03.03.2025.
    Dino Merlin i Coca-Cola: Spoj emocije i osvježenja u novoj kampanji

Najnovije

  • Kako online kupovina mijenja navike potrošača

    17.03. 01:03
  • Zdrava ishrana u školama: Ključ za uspjeh i razvoj djece

    14.03. 12:03
  • BMW Neue Klasse – Revolucija u automobilskoj industriji

    11.03. 02:03
  • Uspješno održan četvrti DiplomatSKI na Jahorini

    07.03. 05:03
  • AS Grupacija iz Tešnja u planu preuzimanje Bosnalijeka – Novi korak u regionalnoj farmaceutskoj industrij

    05.03. 12:03
  • Konferencija ‘Svijet u 2025’: Ključni izazovi i prilike za ekonomiju BiH

    04.03. 06:03
  • Dino Merlin i Coca-Cola: Spoj emocije i osvježenja u novoj kampanji

    03.03. 02:03
← →

Lifestyle

  • burger

    Burger svake dvije minute: BiH u vrhu po rastu narudžbi

    Brend Magazin
  • ChatGPT Image 20. мај 2025. 13 08 24

    Mara Handmade Clothing for Kids

    Brend Magazin
  • Post Somborska 1080x1080 1

    Savršen spoj okusa i svježine u proljetnoj salati uz Président Somborsku

    Brend Magazin
  • Ana Brzakovic foto 1 scaled

    Ana Brzaković za Brend magazin: Kako nas stres mijenja i šta možemo da preduzmemo za povratak balansa

    Brend Magazin
  • Samsung masina za ves 2

    Pametni dom nove generacije: Samsung SmartThings donosi budućnost u vaš prostor

  • Brand New Circus 1200x800 1

    Branding konferencija donosi svjetske stručnjake i temu “Brand New Circus”

  • Addiko 202505 21613 ABBL SME viber

    Addiko kredit do 50.000 KM uz minimalnu administraciju

  • Balkan Green Samit 01 scaled

    Balkan Green Summit 2025: Sjenica u fokusu održivog i digitalnog razvoja regiona

MAGAZIN

  • Specifične karakteristike važne za razumijevanje potreba i aspiracija Generacije Z
    Tema broja, Magazin

    Specifične karakteristike važne za razumijevanje potreba i aspiracija Generacije Z

    Brend Magazin
    08.05.2025.
  • Biljana Rađenović za Brend magazina: Kako nove generacije oblikuju brendove 21. vijeka
    Magazin, Tema broja

    Biljana Rađenović za Brend magazina: Kako nove generacije oblikuju brendove 21. vijeka

    Brend Magazin
    05.05.2025.
  • Una Karabeg: Kako nove generacije doživljavaju statusne simbole

    Una Karabeg: Kako nove generacije doživljavaju statusne simbole

    Brend Magazin
    maj 1, 2025
  • Ljubomir Todorović za Brend magazin piše kako brendovi mogu da osvoje Generaciju Z: Lekcije iz istraživanja

    Ljubomir Todorović za Brend magazin piše kako brendovi mogu da osvoje Generaciju Z: Lekcije iz istraživanja

    Brend Magazin
    apr 29, 2025
  • Esmeralda Marić za Brend magazin: Generacija Z je izuzetno nestrpljiva, želi brzo do novca, brzo ga i troši, ali je i društveno i ekološki osviještena

    Esmeralda Marić za Brend magazin: Generacija Z je izuzetno nestrpljiva, želi brzo do novca, brzo ga i troši, ali je i društveno i ekološki osviještena

    Brend Magazin
    apr 25, 2025
  • SAŠA OSTOJIĆ za Brend magazin: Mehanizmi prilagođavanja brendova novim generacijama potrošača

    SAŠA OSTOJIĆ za Brend magazin: Mehanizmi prilagođavanja brendova novim generacijama potrošača

    Brend Magazin
    apr 22, 2025

Najnovije

  • UM Pokreće Full Color Media i najavljuje novu eru u planiranju medija

    12.05. 09:05
  • Predrag Uzelac, direktor Led Euro Media o digitalnom oglašavanju u pokretu: Kako LED displeji redefinišu komunikaciju brendova?

    09.05. 12:05
  • Specifične karakteristike važne za razumijevanje potreba i aspiracija Generacije Z

    08.05. 08:05
  • Spoj kvaliteta i inovacija: CARALLIANCE stigao na tržište BiH

    07.05. 09:05
  • Nemanja Trivić, direktor “Beez“ d.o.o. u intervjuu za Brend magazin: Beez softver štedi vrijeme i ubrzava rast firmi

    06.05. 08:05
  • Biljana Rađenović za Brend magazina: Kako nove generacije oblikuju brendove 21. vijeka

    05.05. 10:05
  • Dominik Raškaj, PR marketing menadžer portala „Boljiposao.com“: Koje su najveće prepreke domaćeg tržišta rada i kako ih prevazići

    02.05. 09:05
← →

Aktuelno

  • Balkan Green Summit 2025: Sjenica u fokusu održivog i digitalnog razvoja regiona

    Balkan Green Summit 2025: Sjenica u fokusu održivog i digitalnog razvoja regiona

    Brend Magazin
    maj 30, 2025
  • Ljubljana domaćin Evropskog festivala dizajna 2025.

    Ljubljana domaćin Evropskog festivala dizajna 2025.

    Brend Magazin
    maj 30, 2025
  • Prada preuzima Versace – Nova era italijanskog luksuza

    Prada preuzima Versace – Nova era italijanskog luksuza

  • LEAD — Nova regionalna ESG platforma: Alati za održivi i pametan biznis

    LEAD — Nova regionalna ESG platforma: Alati za održivi i pametan biznis

  • Glavu gore! Stop korištenju mobitela u prometu

    Glavu gore! Stop korištenju mobitela u prometu

  • Prvi u BiH s potpuno digitalnim poslovanjem i e-potpisom za korisnike

    Prvi u BiH s potpuno digitalnim poslovanjem i e-potpisom za korisnike

  • Ljubljana domaćin Evropskog Dizajnerskog Festivala i Nagrada 2025: Ekstravagancija u fokusu

    Ljubljana domaćin Evropskog Dizajnerskog Festivala i Nagrada 2025: Ekstravagancija u fokusu

  • Young Lions BiH 2025: Arena za mlade kreativce ponovo je otvorena!

    Young Lions BiH 2025: Arena za mlade kreativce ponovo je otvorena!

Investicije

  • Važna investicija Lactalisa u BiH: Povećanje plata na godišnjem nivou više od dva miliona maraka

    Važna investicija Lactalisa u BiH: Povećanje plata na godišnjem nivou više od dva miliona maraka

    11.09.2024.

    Brend Magazin

  • Mišković širi biznis po  BiH: Delta Real Estate preuzela Standard Nekretnine Sarajevo

    Mišković širi biznis po BiH: Delta Real Estate preuzela Standard Nekretnine Sarajevo

    29.08.2024.

    Brend Magazin

  • Zagrebački privrednici ulažu u proizvodnju u Brčkom 30 miliona evra

    Zagrebački privrednici ulažu u proizvodnju u Brčkom 30 miliona evra

    13.08.2024.

    Brend Magazin

  • Danci grade najduži podvodni tunel na svijetu

    Danci grade najduži podvodni tunel na svijetu

    26.06.2024.

    Brend Magazin

  • Kinezi u Poljskoj počeli sa proizvodnjom jeftinih auta za tržište Evrope

    Kinezi u Poljskoj počeli sa proizvodnjom jeftinih auta za tržište Evrope

    20.06.2024.

    Brend Magazin

  • Crna Gora i Republika Srpska grade solarnu i hidroelektranu na Bilećkom jezeru

    Crna Gora i Republika Srpska grade solarnu i hidroelektranu na Bilećkom jezeru

    19.06.2024.

    Brend Magazin

Tehnologija

  • balkan solar1

    Banjaluka postaje energetski centar regiona!

    feb 27, 2025

    Brend Magazin

  • 028dru3YoPwTstr6SFuoWI2 1.v1739875723 scaled

    Musk predstavio Grok 3: Bolji od DeepSeeka

    feb 21, 2025

    Brend Magazin

  • Legit Interplay Summit Banja Luka

    InterPlay Summit v2.0: Regionalna konferencija posvećena industriji videoigara

    feb 12, 2025

    Brend Magazin

  • electric car 4381728 1280

    Kineski gigant BYD postavlja nove standarde u proizvodnji električnih vozila

    jan 6, 2025

    Brend Magazin

Kompanije

  • Hemofarm pokrenuo kampanju za promjenu pogrešnih narativa prema ženama

    14.03.2025.
    Hemofarm pokrenuo kampanju za promjenu pogrešnih narativa prema ženama
  • Coca-Cola HBC B-H Sarajevo: Poslodavac prvog izbora u FMCG sektoru

    13.03.2025.
    Coca-Cola HBC B-H Sarajevo: Poslodavac prvog izbora u FMCG sektoru
  • Uspješno održan četvrti DiplomatSKI na Jahorini

    07.03.2025.
    Uspješno održan četvrti DiplomatSKI na Jahorini
  • STADA nastavila sa rastom i tokom 2024. godine

    07.03.2025.
    STADA nastavila sa rastom i tokom 2024. godine
  • Kampanja „Svi za jedno, Jelen za sve“ nastavlja da gradi inkluzivnije okruženje

    05.03.2025.
    Kampanja „Svi za jedno, Jelen za sve“ nastavlja da gradi inkluzivnije okruženje
  • Dino Merlin i Coca-Cola: Spoj emocije i osvježenja u novoj kampanji

    03.03.2025.
    Dino Merlin i Coca-Cola: Spoj emocije i osvježenja u novoj kampanji

Najnovije

  • Kako online kupovina mijenja navike potrošača

    17.03. 01:03
  • Zdrava ishrana u školama: Ključ za uspjeh i razvoj djece

    14.03. 12:03
  • BMW Neue Klasse – Revolucija u automobilskoj industriji

    11.03. 02:03
  • Uspješno održan četvrti DiplomatSKI na Jahorini

    07.03. 05:03
  • AS Grupacija iz Tešnja u planu preuzimanje Bosnalijeka – Novi korak u regionalnoj farmaceutskoj industrij

    05.03. 12:03
  • Konferencija ‘Svijet u 2025’: Ključni izazovi i prilike za ekonomiju BiH

    04.03. 06:03
  • Dino Merlin i Coca-Cola: Spoj emocije i osvježenja u novoj kampanji

    03.03. 02:03
← →

Life Style

  • burger

    Burger svake dvije minute: BiH u vrhu po rastu narudžbi

    Brend Magazin
  • ChatGPT Image 20. мај 2025. 13 08 24

    Mara Handmade Clothing for Kids

    Brend Magazin
  • Post Somborska 1080x1080 1

    Savršen spoj okusa i svježine u proljetnoj salati uz Président Somborsku

    Brend Magazin
  • Ana Brzakovic foto 1 scaled

    Ana Brzaković za Brend magazin: Kako nas stres mijenja i šta možemo da preduzmemo za povratak balansa

    Brend Magazin
  • Impressum
  • Politika kolačića
  • Politika privatnosti
  • Arhiva
  • Impressum
  • Politika kolačića
  • Politika privatnosti
  • Arhiva

© 2024 Brend Magazin | Sva prava zadržana.
Preuzimanje sadržaja sa portala je dozvoljeno
isključivo i obavezno uz navođenje izvora,
te postavljanje link-a za preuzeti članak.

Back to Top

Notifications