-
Una Karabeg: Kako nove generacije doživljavaju statusne simbole
-
Ljubomir Todorović za Brend magazin piše kako brendovi mogu da osvoje Generaciju Z: Lekcije iz istraživanja
-
Esmeralda Marić za Brend magazin: Generacija Z je izuzetno nestrpljiva, želi brzo do novca, brzo ga i troši, ali je i društveno i ekološki osviještena
-
SAŠA OSTOJIĆ za Brend magazin: Mehanizmi prilagođavanja brendova novim generacijama potrošača
-
Prada preuzima Versace – Nova era italijanskog luksuza
-
LEAD — Nova regionalna ESG platforma: Alati za održivi i pametan biznis
-
Glavu gore! Stop korištenju mobitela u prometu
-
Prvi u BiH s potpuno digitalnim poslovanjem i e-potpisom za korisnike
-
Ljubljana domaćin Evropskog Dizajnerskog Festivala i Nagrada 2025: Ekstravagancija u fokusu
-
Young Lions BiH 2025: Arena za mlade kreativce ponovo je otvorena!