-
Una Karabeg: Kako nove generacije doživljavaju statusne simbole
-
Ljubomir Todorović za Brend magazin piše kako brendovi mogu da osvoje Generaciju Z: Lekcije iz istraživanja
-
Esmeralda Marić za Brend magazin: Generacija Z je izuzetno nestrpljiva, želi brzo do novca, brzo ga i troši, ali je i društveno i ekološki osviještena
-
SAŠA OSTOJIĆ za Brend magazin: Mehanizmi prilagođavanja brendova novim generacijama potrošača
-
Jesu li tradicionalni kanali marketinga i dalje relevantni?
-
STADA nastavila sa rastom i tokom 2024. godine
-
Kampanja „Svi za jedno, Jelen za sve“ nastavlja da gradi inkluzivnije okruženje
-
AS Grupacija iz Tešnja u planu preuzimanje Bosnalijeka – Novi korak u regionalnoj farmaceutskoj industrij
-
Konferencija ‘Svijet u 2025’: Ključni izazovi i prilike za ekonomiju BiH
-
Rezultat pod uticajem snažnih pritisaka istorijski visokih cijena kafe i kakaa