Brend Magazin
  • Aktuelno
  • Kompanije
  • Ekonomija
  • Tehnologija
  • Lifestyle
  • Magazin
  • Arhiva izdanja
  • superbrands
    • Facebook
    • Instagram
    • LinkedIn
  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • ROBERT DACEŠIN: Najvažnije je ponuditi vrijednost, ljudi su se zasitili “fejk” sadržaja i savršenih kadrova (FOTO)

    ROBERT DACEŠIN: Najvažnije je ponuditi vrijednost, ljudi su se zasitili “fejk” sadržaja i savršenih kadrova (FOTO)

  • Da li kupci stvarno imaju osjećaj da su u centru našeg biznisa?

    Da li kupci stvarno imaju osjećaj da su u centru našeg biznisa?

  • Briga o kupcima je ključni element uspjeha u svijetu sebičnosti

    Briga o kupcima je ključni element uspjeha u svijetu sebičnosti

  • Istraživanje je nužno u konceptu posvećenosti potrošačima

    Istraživanje je nužno u konceptu posvećenosti potrošačima

  • Šta se dešava kad su zaposleni centar procesa i zašto vam ovo može biti korisno

    Šta se dešava kad su zaposleni centar procesa i zašto vam ovo može biti korisno

  • Kako do iskonske povezanosti kupaca sa brendom

    Kako do iskonske povezanosti kupaca sa brendom

  • Osnovni zakon modernog tržišta: Korisnik kao centar vašeg biznisa

    Osnovni zakon modernog tržišta: Korisnik kao centar vašeg biznisa

  • Novo istraživanje Superbrands BiH 2024.

    Novo istraživanje Superbrands BiH 2024.

  • 12 praktičnih savjeta za primjenu AI i ML tehnologije u E-COMMERCE industriji

    12 praktičnih savjeta za primjenu AI i ML tehnologije u E-COMMERCE industriji

  • Future of work – koliko hibridni možemo biti?

    Future of work – koliko hibridni možemo biti?

Prethodna stranica
1 … 3 4 5 6 7 8
Sljedeća stranica

Najnovije

  • Joseph Pulitzer – čovjek koji je uveo red u novinarstvo i kaos u naslovnice

    31.10.2025.
  • Svjetski dan štednje — zašto je štednja i dalje temelj finansijske sigurnosti

    31.10.2025.
  • Kompanija koja pokreće svijet

    30.10.2025.
  • Empatija na prodaju: kako kompanije glume brigu o zaposlenicima

    30.10.2025.
  • Porodične firme, stub ekonomije društva – INOVACIJE ZA ODRŽIVOST

    29.10.2025.
  • Dukat Lagano jutro – bez laktoze, ali za potpuni užitak

    29.10.2025.
  • Kako vidjeti nevidljivu bolest

    24.10.2025.
  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Impressum
  • Politika kolačića
  • Politika privatnosti
  • Arhiva

© 2024 Brend Magazin | Sva prava zadržana.
Preuzimanje sadržaja sa portala je dozvoljeno
isključivo i obavezno uz navođenje izvora,
te postavljanje link-a za preuzeti članak.

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Impressum
  • Politika kolačića
  • Politika privatnosti
  • Arhiva

© 2024 Brend Magazin | Sva prava zadržana.
Preuzimanje sadržaja sa portala je dozvoljeno
isključivo i obavezno uz navođenje izvora,
te postavljanje link-a za preuzeti članak.