Brend Magazin
  • Magazin
    • Tema broja
    • Superbrands
  • Aktuelno
  • Kompanije
  • Investicije
  • Tehnologija
  • Lifestyle
  • Arhiva izdanja
  • Brend Magazin
  • Magazin
    • Tema broja
    • Superbrands
  • Aktuelno
  • Kompanije
  • Investicije
  • Tehnologija
  • Lifestyle
  • Arhiva izdanja
  • ROBERT DACEŠIN: Najvažnije je ponuditi vrijednost, ljudi su se zasitili “fejk” sadržaja i savršenih kadrova (FOTO)

    ROBERT DACEŠIN: Najvažnije je ponuditi vrijednost, ljudi su se zasitili “fejk” sadržaja i savršenih kadrova (FOTO)

    Brend Magazin
    03.09.2024.
  • Da li kupci stvarno imaju osjećaj da su u centru našeg biznisa?

    Da li kupci stvarno imaju osjećaj da su u centru našeg biznisa?

    Boško Praštalo
    10.06.2024.
  • Briga o kupcima je ključni element uspjeha u svijetu sebičnosti

    Briga o kupcima je ključni element uspjeha u svijetu sebičnosti

    Vedran Peršić
    06.06.2024.
  • Istraživanje je nužno u konceptu posvećenosti potrošačima

    Istraživanje je nužno u konceptu posvećenosti potrošačima

    Brend Magazin
    04.06.2024.
  • Šta se dešava kad su zaposleni centar procesa i zašto vam ovo može biti korisno

    Šta se dešava kad su zaposleni centar procesa i zašto vam ovo može biti korisno

    Katarina Šonjić
    04.06.2024.
  • Kako do iskonske povezanosti kupaca sa brendom

    Kako do iskonske povezanosti kupaca sa brendom

    Amer Pašić
    30.05.2024.
  • Osnovni zakon modernog tržišta: Korisnik kao centar vašeg biznisa

    Osnovni zakon modernog tržišta: Korisnik kao centar vašeg biznisa

    Snežana Marković
    30.05.2024.
  • Novo istraživanje Superbrands BiH 2024.

    Novo istraživanje Superbrands BiH 2024.

    Brend Magazin
    13.02.2024.
  • 12 praktičnih savjeta za primjenu AI i ML tehnologije u E-COMMERCE industriji

    12 praktičnih savjeta za primjenu AI i ML tehnologije u E-COMMERCE industriji

    Maher Abu Ayman Al-Osta
    25.12.2023.
  • Future of work – koliko hibridni možemo biti?

    Future of work – koliko hibridni možemo biti?

    Ljubiša Mićić
    01.12.2023.
Prethodna stranica
1 … 5 6 7 8
Sljedeća stranica

Najnovije

  • Povratak u školu uz zdravu ishranu: NutriPorcija za sve mališane

    28.08.2025.
  • PERWOLL STEP INTO THE LIGHT PARTY – Elegancija, autentičnost i slow fashion u fokusu Sarajevo Film Festivala

    21.08.2025.
  • Vrijeme je za digitalno čišćenje: Tvoje brisanje ima smisla

    09.08.2025.
  • Carroten – Stručnjak za sunce i preplanuli ten

    09.08.2025.
  • Znate li šta je solarna urtikarija?

    07.08.2025.
  • Kad prestane hype, ostane kod: Što AI doista znači u stvarnom svijetu

    07.08.2025.
  • AeroSteam by Tefal: Revolucija u njezi odjeće uz samo jedan potez

    31.07.2025.
  • ROBERT DACEŠIN: Najvažnije je ponuditi vrijednost, ljudi su se zasitili “fejk” sadržaja i savršenih kadrova (FOTO)

    ROBERT DACEŠIN: Najvažnije je ponuditi vrijednost, ljudi su se zasitili “fejk” sadržaja i savršenih kadrova (FOTO)

    Brend Magazin
    03.09.2024.
  • Da li kupci stvarno imaju osjećaj da su u centru našeg biznisa?

    Da li kupci stvarno imaju osjećaj da su u centru našeg biznisa?

    Boško Praštalo
    10.06.2024.
  • Briga o kupcima je ključni element uspjeha u svijetu sebičnosti

    Briga o kupcima je ključni element uspjeha u svijetu sebičnosti

    Vedran Peršić
    06.06.2024.
  • Istraživanje je nužno u konceptu posvećenosti potrošačima

    Istraživanje je nužno u konceptu posvećenosti potrošačima

    Brend Magazin
    04.06.2024.
  • Šta se dešava kad su zaposleni centar procesa i zašto vam ovo može biti korisno

    Šta se dešava kad su zaposleni centar procesa i zašto vam ovo može biti korisno

    Katarina Šonjić
    04.06.2024.
  • Kako do iskonske povezanosti kupaca sa brendom

    Kako do iskonske povezanosti kupaca sa brendom

    Amer Pašić
    30.05.2024.
  • Osnovni zakon modernog tržišta: Korisnik kao centar vašeg biznisa

    Osnovni zakon modernog tržišta: Korisnik kao centar vašeg biznisa

    Snežana Marković
    30.05.2024.
  • Novo istraživanje Superbrands BiH 2024.

    Novo istraživanje Superbrands BiH 2024.

    Brend Magazin
    13.02.2024.
  • 12 praktičnih savjeta za primjenu AI i ML tehnologije u E-COMMERCE industriji

    12 praktičnih savjeta za primjenu AI i ML tehnologije u E-COMMERCE industriji

    Maher Abu Ayman Al-Osta
    25.12.2023.
  • Future of work – koliko hibridni možemo biti?

    Future of work – koliko hibridni možemo biti?

    Ljubiša Mićić
    01.12.2023.
Prethodna stranica
1 … 5 6 7 8
Sljedeća stranica

Najnovije

  • Povratak u školu uz zdravu ishranu: NutriPorcija za sve mališane

    28.08.2025.
  • PERWOLL STEP INTO THE LIGHT PARTY – Elegancija, autentičnost i slow fashion u fokusu Sarajevo Film Festivala

    21.08.2025.
  • Vrijeme je za digitalno čišćenje: Tvoje brisanje ima smisla

    09.08.2025.
  • Carroten – Stručnjak za sunce i preplanuli ten

    09.08.2025.
  • Znate li šta je solarna urtikarija?

    07.08.2025.
  • Kad prestane hype, ostane kod: Što AI doista znači u stvarnom svijetu

    07.08.2025.
  • AeroSteam by Tefal: Revolucija u njezi odjeće uz samo jedan potez

    31.07.2025.
  • Impressum
  • Politika kolačića
  • Politika privatnosti
  • Arhiva
  • Impressum
  • Politika kolačića
  • Politika privatnosti
  • Arhiva

© 2024 Brend Magazin | Sva prava zadržana.
Preuzimanje sadržaja sa portala je dozvoljeno
isključivo i obavezno uz navođenje izvora,
te postavljanje link-a za preuzeti članak.

Back to Top

Notifications