Njeno ime je Tatjana Ikanović koja kaže da je jednostavnost, u svakom smislu riječi, postala skupa i teško dostižna, ali smatra da jednostavnost nikada neće izaći iz mode.
Kako ste definisali svoj lični brend i šta mislite da ga čini autentičnim?
Ženstvenost i elegancija su mi uvijek bili na vrhu liste i od samog početka svog Instagram profila znala sam da nikada ne želim da izgubim te dvije karakteristike. Vremenom sam sebi dopustila da “lutam” i igram se s trendovima, ali je suština uvijek morala ostati ista. Autentičnim ga čini upravo činjenica da sam odoljela slijepom praćenju svakog trenda i sačuvala osnove na kojima sam zasnovala svoju priču na samom početku. Tačnije, sačuvala sam pravu sebe i takvu sebe i dajem svojoj publici.
Sluša emociju
Kako usklađujete kreiranje sadržaja o modi i njezi kože sa svojom ličnom brend strategijom?
Ja sam osoba koja u svemu pušta emociju da je vodi. Jedino to smatram ispravnim i jedino tad sam srećna i potpuno zadovoljna sa sadržajem koji kreiram. Emocija je prava vodilja samo ako je iskrena, pa tako sa pratiocima dijelim samo i isključivo ono što volim, što koristim i u što vjerujem. To je jedina ispravna “strategija”.
Kako se trudite da održite dosljednost u svojoj online prisutnosti i kako mislite da to utiče na Vaš lični brend?
Moji pratioci su već navikli na to da nisam neko ko je stalno i pod svaku cijenu tu, posebno na story. Javljam se onda kad imam nešto korisno i pametno da im kažem/pokažem. Ne volim pretjerano da dijelim svoj privatni život ali opet, s druge strane, uživala sam da s njima dijelim uređenje svog stana, da im dopustim da zavire i u moja privatna, ne samo poslovna putovanja i slično.
Uglavnom se trudim da s njima dijelim jedan post dnevno. Desi se da ga nekada ne bude ni tri do pet dana. Sve u zavisnosti od drugih obaveza u životu. Takođe smatram da svaki kreativac mora sebi da da “slobodan” duži vremenski period u godini, da bi obnovio energiju i inspiraciju. Koliko god je lijepo i zabavno, ako ovaj posao radite posvećeno, zna da oduzme mnogo energije.
“Ne ulazite u cipele koje nisu vaš broj”
Kako koristite društvene mreže kao alat za jačanje svog ličnog brenda i povezivanje sa publikom?
Instagramu sam najviše zahvalna upravo na ljudima s kojima me je povezao. Bilo da je riječ o saradnicima ili pratiocima. Na društvenim mrežama je, složićete se, danas najteže biti ono što zaista jeste i u skladu s tim se ponašati i u komunikaciji s ljudima koji vas prate. Morate biti sto odsto vi, sa svim svojim savršenostima i nesavršenostima. Ne ulaziti u “cipele koje nisu vaš broj” i glumiti nešto drugo. Samo tako možete stvoriti jednu zdravu zajednicu na društvenoj mreži.
Koliko je komunikacija s publikom važna za očuvanje ličnog brenda?
Komunikacija s publikom je najvažnija. U prethodnom odgovoru sam već objasnila kakva ona mora biti. Kada ste kontent creator morate naći vrijeme da odgovorite svojim pratiocima na poruke, da razgovarate s njima o temi koja ih zanima. Naravno, nije moguće uvijek ispratiti sve poruke, ali je bitno da ljude koji vas podržavaju ne posmatrate samo kao broj. Isti ti ljudi odvoje svoje vrijeme da podrže i pregledaju sadržaj na kojem radite, pa je i sve ovo naprijed navedeno najmanje što možemo učiniti.
Koji su najveći izazovi s kojima se suočavate prilikom izgradnje i održavanja svog ličnog brenda na društvenim mrežama?
Izazov je ostati svoj i jednostavan u vremenu u kojem nas svakodnevno “bombarduju” sa trendovima i novitetima. Jednostavnost je postala “skupa” i teško dostižna, a nikada neće izaći iz mode. I ne mislim tu samo na odjeću, nego na sve – od ponašanja ljudi jednih prema drugima, pa do načina življenja, radovanja sitnicama itd.
Kako se nosite s komentarima na mrežama?
Imam sreću da nemam loše komentare na Instagramu. Tu i tamo zaluta neka “zloća”, ali me ništa od toga ne može potresti. Kad znate ko ste i šta ste, šta ste i kako postigli, koliko vrijedite, ne mogu vas poljuljati komentari ljudi koji se, uglavnom, kriju iza lažnih profila.