Ovo pravilo vrijedi kako u stvarnom, tako i u online svijetu. Stoga, pažljivo odabrane profilne slike, upečatljivi naslovi i relevantan sadržaj, mogu biti presudni za zadržavanje pažnje publike. Vaš online imidž treba jasno komunicirati vašu stručnost, autentičnost i vrijednosti. Korištenje kvalitetnih vizuala i konzistentan ton komunikacije, pomaže u izgradnji prepoznatljivog ličnog brenda koji će privući i zadržati pažnju vaših pratilaca.
Prva stvar koju korisnici primijete jeste vaša profilna slika. Uložite u profesionalnu fotografiju koja će privući pažnju i reflektovati vaš brend. Profilna slika treba biti jasna, dobro osvijetljena i profesionalna. Pored toga, kratki, ali informativni naslov ispod vašeg imena ili profila, može brzo komunicirati ko ste i čime se bavite. Na primjer, umjesto “Konsultant,” možete napisati “Stručnjak za digitalnu transformaciju“ ili „Pomažem pojedincima i kompanijama da se razvijaju”.
Kvalitetni vizuali, poput fotografija, grafika i videa, mogu brzo privući pažnju. Da biste se istakli u feedu, koristite svijetle boje, visoku rezoluciju i profesionalni dizajn. Prva rečenica vašeg posta ili opisa treba biti dovoljno intrigantna da zadrži pažnju. Postavite pitanje, iznesite zanimljivu činjenicu ili ponudite rješenje problema. Koristite boje, fontove i ton komunikacije koji su dosljedni vašem brendu. To pomaže korisnicima da odmah prepoznaju vaše objave u njihovom feedu. Takođe, korištenje emodžija, haštagova i poziva na akciju može povećati angažman. Na primjer, pitanje na kraju posta može podstaći korisnike da ostanu duže i da komentarišu.
Gradnja reputacije na LinkedInu
LinkedIn je posebno dizajniran za profesionalce i nudi mogućnost izgradnje ličnog brenda. Kroz redovno dijeljenje relevantnog sadržaja i učešće u raspravama, pojedinci mogu izgraditi svoju reputaciju kao stručnjaci u svojoj oblasti. Ciljanim povezivanjem s kolegama, (potencijalnim) klijentima i liderima u industriji, pojedinci mogu proširiti svoju mrežu kontakata i otvoriti vrata za nove prilike. Dijeljenjem autorskih sadržaja na društvenim mrežama, pojedinci pokazuju svoju stručnost i mogu izgraditi svoj autoritet u određenoj oblasti.
Gary Vaynerchuk je izvrstan primjer kako koristiti društvene mreže za izgradnju ličnog brenda. Kroz aktivno korištenje Youtubea, Instagrama i LinkedIna, Vaynerchuk je izgradio reputaciju stručnjaka za marketing i preduzetništvo. Njegova autentičnost i postojanost u dijeljenju korisnog sadržaja privukli su milione pratilaca.
Posebno je bitan sadržaj u video formatu, jer on najbolje odgovara na prirodnu ljudsku radoznalost. S druge strane, ljudi sve manje čitaju, odnosno fragmentirano čitaju članke, čak i knjige. Nedavno istraživanje je pokazalo da oko 40% srednjoškolaca ne pročita kompletan članak ili knjigu. Današnji čitaoci razvijaju strategije za brzu obradu informacija, uključujući skeniranje teksta i traženje ključnih dijelova kao što je zaključak.
Budimo svjesni, živimo u vremenu skrolanja profila, skeniranja vijesti, iskrivljene realnosti i zavodljive površnosti. Ovo površno konzumiranje informacija, može značajno uticati na način na koji ljudi percipiraju i izgrađuju lični brend. Na društvenim mrežama, gdje su slike i kratki tekstovi često glavna sredstva komunikacije, postoji tendencija da se fokusira na površne aspekte, poput izgleda ili popularnosti, umjesto na stvarne vještine i postignuća.
Autentičnost i iskrenost
Da biste se uspješno nosili sa izazovima zavodljive površnosti i iskrivljene realnosti, važno je održavati autentičnost i iskrenost u svom online prisustvu. Usredsredite se na dijeljenje sadržaja koji istinski odražava vaše vrijednosti, vještine i postignuća. Autentičnost pomaže u izgradnji povjerenja i kredibiliteta kod vaše publike, što je ključno za dugoročni uspjeh ličnog brenda.
Lično brendiranje nije sprint, već maraton. To je proces koji zahtijeva strpljenje, upornost i strateško razmišljanje. Uložite vrijeme i trud u rad s prestižnim kompanijama i pojedincima, gradite svoje iskustvo i njegujte svoj CV. Sjetite se, važno je ne samo gdje ste sada, već i gdje želite biti. Uložite u sebe, gradite svoj put i dopustite svom brendu da vas vodi ka neograničenim mogućnostima.
Ako ste preskočili sve do ove rečenice, znajte da sam odgovor na početno pitanje ponudio u prvoj polovini ovog teksta. To što ste preskočili cijeli tekst je dokaz za tvrdnju koju sam iznio u drugoj polovini članka.