,

Šta možete uraditi za brend u tri sekunde?

Odgovor na ovo pitanje nudim na kraju teksta. Hajde da otvorimo kroz objašnjenje zašto tri sekunde. Istraživanja pokazuju da ljudi u roku od najviše tri sekunde odlučuju hoće li nastaviti gledati feed ili nastaviti skrolanje. Ova statistika ističe koliko je ključno napraviti snažan prvi dojam.

Vedran Persic1 scaled e1725567898915
Vedran Persic1 scaled e1725567898915
,

Šta možete uraditi za brend u tri sekunde?

Odgovor na ovo pitanje nudim na kraju teksta. Hajde da otvorimo kroz objašnjenje zašto tri sekunde. Istraživanja pokazuju da ljudi u roku od najviše tri sekunde odlučuju hoće li nastaviti gledati feed ili nastaviti skrolanje. Ova statistika ističe koliko je ključno napraviti snažan prvi dojam.


Ovo pravilo vrijedi kako u stvarnom, tako i u online svijetu. Stoga, pažljivo odabrane profilne slike, upečatljivi naslovi i relevantan sadržaj, mogu biti presudni za zadržavanje pažnje publike. Vaš online imidž treba jasno komunicirati vašu stručnost, autentičnost i vrijednosti. Korištenje kvalitetnih vizuala i konzistentan ton komunikacije, pomaže u izgradnji prepoznatljivog ličnog brenda koji će privući i zadržati pažnju vaših pratilaca.

Prva stvar koju korisnici primijete jeste vaša profilna slika. Uložite u profesionalnu fotografiju koja će privući pažnju i reflektovati vaš brend. Profilna slika treba biti jasna, dobro osvijetljena i profesionalna. Pored toga, kratki, ali informativni naslov ispod vašeg imena ili profila, može brzo komunicirati ko ste i čime se bavite. Na primjer, umjesto “Konsultant,” možete napisati “Stručnjak za digitalnu transformaciju“ ili „Pomažem pojedincima i kompanijama da se razvijaju”.

Kvalitetni vizuali, poput fotografija, grafika i videa, mogu brzo privući pažnju. Da biste se istakli u feedu, koristite svijetle boje, visoku rezoluciju i profesionalni dizajn. Prva rečenica vašeg posta ili opisa treba biti dovoljno intrigantna da zadrži pažnju. Postavite pitanje, iznesite zanimljivu činjenicu ili ponudite rješenje problema. Koristite boje, fontove i ton komunikacije koji su dosljedni vašem brendu. To pomaže korisnicima da odmah prepoznaju vaše objave u njihovom feedu. Takođe, korištenje emodžija, haštagova i poziva na akciju može povećati angažman. Na primjer, pitanje na kraju posta može podstaći korisnike da ostanu duže i da komentarišu.

Gradnja reputacije na LinkedInu

LinkedIn je posebno dizajniran za profesionalce i nudi mogućnost izgradnje ličnog brenda. Kroz redovno dijeljenje relevantnog sadržaja i učešće u raspravama, pojedinci mogu izgraditi svoju reputaciju kao stručnjaci u svojoj oblasti. Ciljanim povezivanjem s kolegama, (potencijalnim) klijentima i liderima u industriji, pojedinci mogu proširiti svoju mrežu kontakata i otvoriti vrata za nove prilike. Dijeljenjem autorskih sadržaja na društvenim mrežama, pojedinci pokazuju svoju stručnost i mogu izgraditi svoj autoritet u određenoj oblasti. 

Gary Vaynerchuk je izvrstan primjer kako koristiti društvene mreže za izgradnju ličnog brenda. Kroz aktivno korištenje Youtubea, Instagrama i LinkedIna, Vaynerchuk je izgradio reputaciju stručnjaka za marketing i preduzetništvo. Njegova autentičnost i postojanost u dijeljenju korisnog sadržaja privukli su milione pratilaca​.

Posebno je bitan sadržaj u video formatu, jer on najbolje odgovara na prirodnu ljudsku radoznalost. S druge strane, ljudi sve manje čitaju, odnosno fragmentirano čitaju članke, čak i knjige. Nedavno istraživanje je pokazalo da oko 40% srednjoškolaca ne pročita kompletan članak ili knjigu.  Današnji čitaoci razvijaju strategije za brzu obradu informacija, uključujući skeniranje teksta i traženje ključnih dijelova kao što je zaključak.

Budimo svjesni, živimo u vremenu skrolanja profila, skeniranja vijesti, iskrivljene realnosti i zavodljive površnosti. Ovo površno konzumiranje informacija, može značajno uticati na način na koji ljudi percipiraju i izgrađuju lični brend. Na društvenim mrežama, gdje su slike i kratki tekstovi često glavna sredstva komunikacije, postoji tendencija da se fokusira na površne aspekte, poput izgleda ili popularnosti, umjesto na stvarne vještine i postignuća.

Autentičnost i iskrenost

Da biste se uspješno nosili sa izazovima zavodljive površnosti i iskrivljene realnosti, važno je održavati autentičnost i iskrenost u svom online prisustvu. Usredsredite se na dijeljenje sadržaja koji istinski odražava vaše vrijednosti, vještine i postignuća. Autentičnost pomaže u izgradnji povjerenja i kredibiliteta kod vaše publike, što je ključno za dugoročni uspjeh ličnog brenda.

Lično brendiranje nije sprint, već maraton. To je proces koji zahtijeva strpljenje, upornost i strateško razmišljanje. Uložite vrijeme i trud u rad s prestižnim kompanijama i pojedincima, gradite svoje iskustvo i njegujte svoj CV. Sjetite se, važno je ne samo gdje ste sada, već i gdje želite biti. Uložite u sebe, gradite svoj put i dopustite svom brendu da vas vodi ka neograničenim mogućnostima.

Ako ste preskočili sve do ove rečenice, znajte da sam odgovor na početno pitanje ponudio u prvoj polovini ovog teksta. To što ste preskočili cijeli tekst je dokaz za tvrdnju koju sam iznio u drugoj polovini članka.