Brend Magazin
  • Aktuelno
  • Kompanije
  • Ekonomija
  • Tehnologija
  • Lifestyle
  • Magazin
  • Arhiva izdanja
  • superbrands
    • Facebook
    • Instagram
    • LinkedIn
  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • ADNAN BURAZEROVIĆ Kako se odnosimo prema javnosti: Igra gluvih telefona ili vrijeme (a)socijalnih mreža

    ADNAN BURAZEROVIĆ Kako se odnosimo prema javnosti: Igra gluvih telefona ili vrijeme (a)socijalnih mreža

  • Nutricionista DRAGANA LOŠIĆ: Kako se pravilno hraniti na poslu

    Nutricionista DRAGANA LOŠIĆ: Kako se pravilno hraniti na poslu

  • AMER PAŠIĆ: Kako komuniciraš, takve talente i privlačiš

    AMER PAŠIĆ: Kako komuniciraš, takve talente i privlačiš

  • ZLATKO GANIĆ za Brend magazin: Bitno je zadržati dosljednost u tonu komunikacije i vizuelnom identitetu

    ZLATKO GANIĆ za Brend magazin: Bitno je zadržati dosljednost u tonu komunikacije i vizuelnom identitetu

  • ANA BRZAKOVIĆ: Zablude i mitovi o poslu koje treba da „razbijemo“

    ANA BRZAKOVIĆ: Zablude i mitovi o poslu koje treba da „razbijemo“

  • Lovac na jelene

    Lovac na jelene

  • Revizija – od obavezne procedure do strateškog partnerstva

    Revizija – od obavezne procedure do strateškog partnerstva

  • Put do uspjeha kroz autentični lični brend

    Put do uspjeha kroz autentični lični brend

  • Lični brend – glavni alat marketinga budućnosti

    Lični brend – glavni alat marketinga budućnosti

  • Haris Kadić – agent 001 za nekretnine: Puno lakše je izgraditi, nego održati lični brend

    Haris Kadić – agent 001 za nekretnine: Puno lakše je izgraditi, nego održati lični brend

Prethodna stranica
1 2 3 4 5 6
Sljedeća stranica

Najnovije

  • Kako vidjeti nevidljivu bolest

    24.10.2025.
  • DORS 2025 otvorio ključna pitanja razvoja tržišta osiguranja

    23.10.2025.
  • Aplikacija za lakše putovanje

    20.10.2025.
  • Za svaki obrok s povjerenjem: Lactalis brine o kvalitetu

    17.10.2025.
  • Kritične sirovine nova su nafta, a europski e-otpad njen je izvor

    15.10.2025.
  • Nikada nije kasno: Poduzetništvo nakon 60. kao nova definicija aktivnog života

    15.10.2025.
  • Dodijeljena Nobelova nagrada za ekonomiju: Nagrađeni za objašnjenje rasta na inovacijama

    15.10.2025.
  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Impressum
  • Politika kolačića
  • Politika privatnosti
  • Arhiva

© 2024 Brend Magazin | Sva prava zadržana.
Preuzimanje sadržaja sa portala je dozvoljeno
isključivo i obavezno uz navođenje izvora,
te postavljanje link-a za preuzeti članak.

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Impressum
  • Politika kolačića
  • Politika privatnosti
  • Arhiva

© 2024 Brend Magazin | Sva prava zadržana.
Preuzimanje sadržaja sa portala je dozvoljeno
isključivo i obavezno uz navođenje izvora,
te postavljanje link-a za preuzeti članak.