Brend Magazin
  • Magazin
    • Tema broja
    • Superbrands
  • Aktuelno
  • Kompanije
  • Investicije
  • Tehnologija
  • Lifestyle
  • Arhiva izdanja
  • Brend Magazin
  • Magazin
    • Tema broja
    • Superbrands
  • Aktuelno
  • Kompanije
  • Investicije
  • Tehnologija
  • Lifestyle
  • Arhiva izdanja
  • ADNAN BURAZEROVIĆ Kako se odnosimo prema javnosti: Igra gluvih telefona ili vrijeme (a)socijalnih mreža

    ADNAN BURAZEROVIĆ Kako se odnosimo prema javnosti: Igra gluvih telefona ili vrijeme (a)socijalnih mreža

    Brend Magazin
    22.11.2024.
  • Nutricionista DRAGANA LOŠIĆ: Kako se pravilno hraniti na poslu

    Nutricionista DRAGANA LOŠIĆ: Kako se pravilno hraniti na poslu

    Brend Magazin
    21.11.2024.
  • AMER PAŠIĆ: Kako komuniciraš, takve talente i privlačiš

    AMER PAŠIĆ: Kako komuniciraš, takve talente i privlačiš

    Brend Magazin
    20.11.2024.
  • ZLATKO GANIĆ za Brend magazin: Bitno je zadržati dosljednost u tonu komunikacije i vizuelnom identitetu

    ZLATKO GANIĆ za Brend magazin: Bitno je zadržati dosljednost u tonu komunikacije i vizuelnom identitetu

    Brend Magazin
    19.11.2024.
  • ANA BRZAKOVIĆ: Zablude i mitovi o poslu koje treba da „razbijemo“

    ANA BRZAKOVIĆ: Zablude i mitovi o poslu koje treba da „razbijemo“

    Ana Brzaković
    19.11.2024.
  • Lovac na jelene

    Lovac na jelene

    Vedran Peršić
    18.11.2024.
  • Revizija – od obavezne procedure do strateškog partnerstva

    Revizija – od obavezne procedure do strateškog partnerstva

    Brend Magazin
    18.11.2024.
  • Put do uspjeha kroz autentični lični brend

    Put do uspjeha kroz autentični lični brend

    Boško Praštalo
    13.09.2024.
  • Lični brend – glavni alat marketinga budućnosti

    Lični brend – glavni alat marketinga budućnosti

    Maja Starčević
    12.09.2024.
  • Haris Kadić – agent 001 za nekretnine: Puno lakše je izgraditi, nego održati lični brend

    Haris Kadić – agent 001 za nekretnine: Puno lakše je izgraditi, nego održati lični brend

    Brend Magazin
    11.09.2024.
Prethodna stranica
1 2 3 4 5 6
Sljedeća stranica

Najnovije

  • Povratak u školu uz zdravu ishranu: NutriPorcija za sve mališane

    28.08.2025.
  • PERWOLL STEP INTO THE LIGHT PARTY – Elegancija, autentičnost i slow fashion u fokusu Sarajevo Film Festivala

    21.08.2025.
  • Vrijeme je za digitalno čišćenje: Tvoje brisanje ima smisla

    09.08.2025.
  • Carroten – Stručnjak za sunce i preplanuli ten

    09.08.2025.
  • Znate li šta je solarna urtikarija?

    07.08.2025.
  • Kad prestane hype, ostane kod: Što AI doista znači u stvarnom svijetu

    07.08.2025.
  • AeroSteam by Tefal: Revolucija u njezi odjeće uz samo jedan potez

    31.07.2025.
  • ADNAN BURAZEROVIĆ Kako se odnosimo prema javnosti: Igra gluvih telefona ili vrijeme (a)socijalnih mreža

    ADNAN BURAZEROVIĆ Kako se odnosimo prema javnosti: Igra gluvih telefona ili vrijeme (a)socijalnih mreža

    Brend Magazin
    22.11.2024.
  • Nutricionista DRAGANA LOŠIĆ: Kako se pravilno hraniti na poslu

    Nutricionista DRAGANA LOŠIĆ: Kako se pravilno hraniti na poslu

    Brend Magazin
    21.11.2024.
  • AMER PAŠIĆ: Kako komuniciraš, takve talente i privlačiš

    AMER PAŠIĆ: Kako komuniciraš, takve talente i privlačiš

    Brend Magazin
    20.11.2024.
  • ZLATKO GANIĆ za Brend magazin: Bitno je zadržati dosljednost u tonu komunikacije i vizuelnom identitetu

    ZLATKO GANIĆ za Brend magazin: Bitno je zadržati dosljednost u tonu komunikacije i vizuelnom identitetu

    Brend Magazin
    19.11.2024.
  • ANA BRZAKOVIĆ: Zablude i mitovi o poslu koje treba da „razbijemo“

    ANA BRZAKOVIĆ: Zablude i mitovi o poslu koje treba da „razbijemo“

    Ana Brzaković
    19.11.2024.
  • Lovac na jelene

    Lovac na jelene

    Vedran Peršić
    18.11.2024.
  • Revizija – od obavezne procedure do strateškog partnerstva

    Revizija – od obavezne procedure do strateškog partnerstva

    Brend Magazin
    18.11.2024.
  • Put do uspjeha kroz autentični lični brend

    Put do uspjeha kroz autentični lični brend

    Boško Praštalo
    13.09.2024.
  • Lični brend – glavni alat marketinga budućnosti

    Lični brend – glavni alat marketinga budućnosti

    Maja Starčević
    12.09.2024.
  • Haris Kadić – agent 001 za nekretnine: Puno lakše je izgraditi, nego održati lični brend

    Haris Kadić – agent 001 za nekretnine: Puno lakše je izgraditi, nego održati lični brend

    Brend Magazin
    11.09.2024.
Prethodna stranica
1 2 3 4 5 6
Sljedeća stranica

Najnovije

  • Povratak u školu uz zdravu ishranu: NutriPorcija za sve mališane

    28.08.2025.
  • PERWOLL STEP INTO THE LIGHT PARTY – Elegancija, autentičnost i slow fashion u fokusu Sarajevo Film Festivala

    21.08.2025.
  • Vrijeme je za digitalno čišćenje: Tvoje brisanje ima smisla

    09.08.2025.
  • Carroten – Stručnjak za sunce i preplanuli ten

    09.08.2025.
  • Znate li šta je solarna urtikarija?

    07.08.2025.
  • Kad prestane hype, ostane kod: Što AI doista znači u stvarnom svijetu

    07.08.2025.
  • AeroSteam by Tefal: Revolucija u njezi odjeće uz samo jedan potez

    31.07.2025.
  • Impressum
  • Politika kolačića
  • Politika privatnosti
  • Arhiva
  • Impressum
  • Politika kolačića
  • Politika privatnosti
  • Arhiva

© 2024 Brend Magazin | Sva prava zadržana.
Preuzimanje sadržaja sa portala je dozvoljeno
isključivo i obavezno uz navođenje izvora,
te postavljanje link-a za preuzeti članak.

Back to Top

Notifications