Brend Magazin
  • Aktuelno
  • Kompanije
  • Ekonomija
  • Tehnologija
  • Lifestyle
  • Magazin
  • Arhiva izdanja
  • superbrands
    • Facebook
    • Instagram
    • LinkedIn
  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Kako se razvijaju brendovi u BiH: između stvarnosti tržišta i snage narativa

    Kako se razvijaju brendovi u BiH: između stvarnosti tržišta i snage narativa

  • Misli globalno, ali gradi temelje kod kuće

    Misli globalno, ali gradi temelje kod kuće

  • Marko Radić: Autentičnost se ne prevodi, ona se doživljava

    Marko Radić: Autentičnost se ne prevodi, ona se doživljava

  • Dragan Močević: Kako brendovi mogu iskoristiti specifičnosti tržišta BiH

    Dragan Močević: Kako brendovi mogu iskoristiti specifičnosti tržišta BiH

  • Specifične karakteristike važne za razumijevanje potreba i aspiracija Generacije Z

    Specifične karakteristike važne za razumijevanje potreba i aspiracija Generacije Z

  • Biljana Rađenović za Brend magazina: Kako nove generacije oblikuju brendove 21. vijeka

    Biljana Rađenović za Brend magazina: Kako nove generacije oblikuju brendove 21. vijeka

  • Una Karabeg: Kako nove generacije doživljavaju statusne simbole

    Una Karabeg: Kako nove generacije doživljavaju statusne simbole

  • Ljubomir Todorović za Brend magazin piše kako brendovi mogu da osvoje Generaciju Z: Lekcije iz istraživanja

    Ljubomir Todorović za Brend magazin piše kako brendovi mogu da osvoje Generaciju Z: Lekcije iz istraživanja

  • Esmeralda Marić za Brend magazin: Generacija Z je izuzetno nestrpljiva, želi brzo do novca, brzo ga i troši, ali je i društveno i ekološki osviještena

    Esmeralda Marić za Brend magazin: Generacija Z je izuzetno nestrpljiva, želi brzo do novca, brzo ga i troši, ali je i društveno i ekološki osviještena

  • SAŠA OSTOJIĆ za Brend magazin: Mehanizmi prilagođavanja brendova novim generacijama potrošača

    SAŠA OSTOJIĆ za Brend magazin: Mehanizmi prilagođavanja brendova novim generacijama potrošača

1 2 3 4 5 6
Sljedeća stranica

Najnovije

  • Kako vidjeti nevidljivu bolest

    24.10.2025.
  • DORS 2025 otvorio ključna pitanja razvoja tržišta osiguranja

    23.10.2025.
  • Aplikacija za lakše putovanje

    20.10.2025.
  • Za svaki obrok s povjerenjem: Lactalis brine o kvalitetu

    17.10.2025.
  • Kritične sirovine nova su nafta, a europski e-otpad njen je izvor

    15.10.2025.
  • Nikada nije kasno: Poduzetništvo nakon 60. kao nova definicija aktivnog života

    15.10.2025.
  • Dodijeljena Nobelova nagrada za ekonomiju: Nagrađeni za objašnjenje rasta na inovacijama

    15.10.2025.
  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Impressum
  • Politika kolačića
  • Politika privatnosti
  • Arhiva

© 2024 Brend Magazin | Sva prava zadržana.
Preuzimanje sadržaja sa portala je dozvoljeno
isključivo i obavezno uz navođenje izvora,
te postavljanje link-a za preuzeti članak.

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Impressum
  • Politika kolačića
  • Politika privatnosti
  • Arhiva

© 2024 Brend Magazin | Sva prava zadržana.
Preuzimanje sadržaja sa portala je dozvoljeno
isključivo i obavezno uz navođenje izvora,
te postavljanje link-a za preuzeti članak.