Magazin
Tema broja
Superbrands
Aktuelno
Kompanije
Investicije
Tehnologija
Lifestyle
Arhiva izdanja
Magazin
Tema broja
Superbrands
Aktuelno
Kompanije
Investicije
Tehnologija
Lifestyle
Arhiva izdanja
Pretraga
Pretraga
Specifične karakteristike važne za razumijevanje potreba i aspiracija Generacije Z
Brend Magazin
08.05.2025.
Biljana Rađenović za Brend magazina: Kako nove generacije oblikuju brendove 21. vijeka
Brend Magazin
05.05.2025.
Una Karabeg: Kako nove generacije doživljavaju statusne simbole
Brend Magazin
01.05.2025.
Ljubomir Todorović za Brend magazin piše kako brendovi mogu da osvoje Generaciju Z: Lekcije iz istraživanja
Brend Magazin
29.04.2025.
Esmeralda Marić za Brend magazin: Generacija Z je izuzetno nestrpljiva, želi brzo do novca, brzo ga i troši, ali je i društveno i ekološki osviještena
Brend Magazin
25.04.2025.
SAŠA OSTOJIĆ za Brend magazin: Mehanizmi prilagođavanja brendova novim generacijama potrošača
Brend Magazin
22.04.2025.
Strateško planiranje – temelj za održivi RAST I RAZVOJ INOVATIVNIH STARTAPA
Brend Magazin
17.02.2025.
Amer Pašić za Brend magazin: Planiramo pa ZNAMO KUDA IDEMO
Brend Magazin
13.02.2025.
Ilija Trninić: Važnost strateškog planiranja u menadžementu kompanija
Brend Magazin
12.02.2025.
Sanja Miovčić, izvršna direktorica Vijeća stranih investitora BiH za Brend magazin: BiH ne smije propustiti priliku, treba UBRZATI REFORMSKE PROCESE
Brend Magazin
10.02.2025.
1
2
3
…
6
Sljedeća stranica
Najnovije
11.07.2025.
Pokrenuta digitalizacija malih biznisa u srcu Sarajeva
11.07.2025.
OpenAI lansira AI pregledač: Prijetnja za Google Chrome i oglašivački monopol?
10.07.2025.
Kako globalne platforme mijenjaju e-trgovinu u BiH: U fokusu Temu, mobilne narudžbe i paketomati
10.07.2025.
Gojaznost – globalni izazov javnog zdravlja
09.07.2025.
Predavanje čuvenog Dipaka Čopre i panel sa najinspirativnijim govornicima iz regiona
07.07.2025.
Nove Internet opcije za bezbrižno surfanje u roamingu
02.07.2025.
Specifične karakteristike važne za razumijevanje potreba i aspiracija Generacije Z
Brend Magazin
08.05.2025.
Biljana Rađenović za Brend magazina: Kako nove generacije oblikuju brendove 21. vijeka
Brend Magazin
05.05.2025.
Una Karabeg: Kako nove generacije doživljavaju statusne simbole
Brend Magazin
01.05.2025.
Ljubomir Todorović za Brend magazin piše kako brendovi mogu da osvoje Generaciju Z: Lekcije iz istraživanja
Brend Magazin
29.04.2025.
Esmeralda Marić za Brend magazin: Generacija Z je izuzetno nestrpljiva, želi brzo do novca, brzo ga i troši, ali je i društveno i ekološki osviještena
Brend Magazin
25.04.2025.
SAŠA OSTOJIĆ za Brend magazin: Mehanizmi prilagođavanja brendova novim generacijama potrošača
Brend Magazin
22.04.2025.
Strateško planiranje – temelj za održivi RAST I RAZVOJ INOVATIVNIH STARTAPA
Brend Magazin
17.02.2025.
Amer Pašić za Brend magazin: Planiramo pa ZNAMO KUDA IDEMO
Brend Magazin
13.02.2025.
Ilija Trninić: Važnost strateškog planiranja u menadžementu kompanija
Brend Magazin
12.02.2025.
Sanja Miovčić, izvršna direktorica Vijeća stranih investitora BiH za Brend magazin: BiH ne smije propustiti priliku, treba UBRZATI REFORMSKE PROCESE
Brend Magazin
10.02.2025.
1
2
3
…
6
Sljedeća stranica
Najnovije
11.07.2025.
Pokrenuta digitalizacija malih biznisa u srcu Sarajeva
11.07.2025.
OpenAI lansira AI pregledač: Prijetnja za Google Chrome i oglašivački monopol?
10.07.2025.
Kako globalne platforme mijenjaju e-trgovinu u BiH: U fokusu Temu, mobilne narudžbe i paketomati
10.07.2025.
Gojaznost – globalni izazov javnog zdravlja
09.07.2025.
Predavanje čuvenog Dipaka Čopre i panel sa najinspirativnijim govornicima iz regiona
07.07.2025.
Nove Internet opcije za bezbrižno surfanje u roamingu
02.07.2025.
Notifications