Brend Magazin
  • Aktuelno
  • Kompanije
  • Ekonomija
  • Tehnologija
  • Lifestyle
  • Magazin
  • Arhiva izdanja
  • superbrands
    • Facebook
    • Instagram
    • LinkedIn
  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • LEJLA BRADIĆ Generacijski marketing: Kako da ne promašimo priliku? 

    LEJLA BRADIĆ Generacijski marketing: Kako da ne promašimo priliku? 

  • UNA KARABEG: Dobar krizni plan i još bolji PR stručnjak – isplativa investicija

    UNA KARABEG: Dobar krizni plan i još bolji PR stručnjak – isplativa investicija

  • MARIJA MILIĆ: S druge strane uvijek je čovjek

    MARIJA MILIĆ: S druge strane uvijek je čovjek

  • DOBRILA MOČEVIĆ: Ko o čemu, ja o odnosima s javnošću

    DOBRILA MOČEVIĆ: Ko o čemu, ja o odnosima s javnošću

  • Trendovi u vizuelnoj komunikaciji: Uticaj grafičkog dizajna na percepciju brenda

    Trendovi u vizuelnoj komunikaciji: Uticaj grafičkog dizajna na percepciju brenda

  • ADNAN BURAZEROVIĆ Kako se odnosimo prema javnosti: Igra gluvih telefona ili vrijeme (a)socijalnih mreža

    ADNAN BURAZEROVIĆ Kako se odnosimo prema javnosti: Igra gluvih telefona ili vrijeme (a)socijalnih mreža

  • Nutricionista DRAGANA LOŠIĆ: Kako se pravilno hraniti na poslu

    Nutricionista DRAGANA LOŠIĆ: Kako se pravilno hraniti na poslu

  • Gala veče za SUPERBRENDOVE: Svečano uručene plakete predstavnicima brendova koji su u BiH 2024. ostvarili ovaj prestižan status

    Gala veče za SUPERBRENDOVE: Svečano uručene plakete predstavnicima brendova koji su u BiH 2024. ostvarili ovaj prestižan status

  • AMER PAŠIĆ: Kako komuniciraš, takve talente i privlačiš

    AMER PAŠIĆ: Kako komuniciraš, takve talente i privlačiš

  • ZLATKO GANIĆ za Brend magazin: Bitno je zadržati dosljednost u tonu komunikacije i vizuelnom identitetu

    ZLATKO GANIĆ za Brend magazin: Bitno je zadržati dosljednost u tonu komunikacije i vizuelnom identitetu

Prethodna stranica
1 2 3 4 5 6 7 8
Sljedeća stranica

Najnovije

  • Joseph Pulitzer – čovjek koji je uveo red u novinarstvo i kaos u naslovnice

    31.10.2025.
  • Svjetski dan štednje — zašto je štednja i dalje temelj finansijske sigurnosti

    31.10.2025.
  • Kompanija koja pokreće svijet

    30.10.2025.
  • Empatija na prodaju: kako kompanije glume brigu o zaposlenicima

    30.10.2025.
  • Porodične firme, stub ekonomije društva – INOVACIJE ZA ODRŽIVOST

    29.10.2025.
  • Dukat Lagano jutro – bez laktoze, ali za potpuni užitak

    29.10.2025.
  • Kako vidjeti nevidljivu bolest

    24.10.2025.
  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Impressum
  • Politika kolačića
  • Politika privatnosti
  • Arhiva

© 2024 Brend Magazin | Sva prava zadržana.
Preuzimanje sadržaja sa portala je dozvoljeno
isključivo i obavezno uz navođenje izvora,
te postavljanje link-a za preuzeti članak.

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Impressum
  • Politika kolačića
  • Politika privatnosti
  • Arhiva

© 2024 Brend Magazin | Sva prava zadržana.
Preuzimanje sadržaja sa portala je dozvoljeno
isključivo i obavezno uz navođenje izvora,
te postavljanje link-a za preuzeti članak.