Brend Magazin
  • Magazin
    • Tema broja
    • Superbrands
  • Aktuelno
  • Kompanije
  • Investicije
  • Tehnologija
  • Lifestyle
  • Arhiva izdanja
  • Brend Magazin
  • Magazin
    • Tema broja
    • Superbrands
  • Aktuelno
  • Kompanije
  • Investicije
  • Tehnologija
  • Lifestyle
  • Arhiva izdanja
  • LEJLA BRADIĆ Generacijski marketing: Kako da ne promašimo priliku? 

    LEJLA BRADIĆ Generacijski marketing: Kako da ne promašimo priliku? 

    Brend Magazin
    04.12.2024.
  • UNA KARABEG: Dobar krizni plan i još bolji PR stručnjak – isplativa investicija

    UNA KARABEG: Dobar krizni plan i još bolji PR stručnjak – isplativa investicija

    Brend Magazin
    02.12.2024.
  • MARIJA MILIĆ: S druge strane uvijek je čovjek

    MARIJA MILIĆ: S druge strane uvijek je čovjek

    Marija Milić
    28.11.2024.
  • DOBRILA MOČEVIĆ: Ko o čemu, ja o odnosima s javnošću

    DOBRILA MOČEVIĆ: Ko o čemu, ja o odnosima s javnošću

    Brend Magazin
    25.11.2024.
  • Trendovi u vizuelnoj komunikaciji: Uticaj grafičkog dizajna na percepciju brenda

    Trendovi u vizuelnoj komunikaciji: Uticaj grafičkog dizajna na percepciju brenda

    Brend Magazin
    22.11.2024.
  • ADNAN BURAZEROVIĆ Kako se odnosimo prema javnosti: Igra gluvih telefona ili vrijeme (a)socijalnih mreža

    ADNAN BURAZEROVIĆ Kako se odnosimo prema javnosti: Igra gluvih telefona ili vrijeme (a)socijalnih mreža

    Brend Magazin
    22.11.2024.
  • Nutricionista DRAGANA LOŠIĆ: Kako se pravilno hraniti na poslu

    Nutricionista DRAGANA LOŠIĆ: Kako se pravilno hraniti na poslu

    Brend Magazin
    21.11.2024.
  • Gala veče za SUPERBRENDOVE: Svečano uručene plakete predstavnicima brendova koji su u BiH 2024. ostvarili ovaj prestižan status

    Gala veče za SUPERBRENDOVE: Svečano uručene plakete predstavnicima brendova koji su u BiH 2024. ostvarili ovaj prestižan status

    Brend Magazin
    20.11.2024.
  • AMER PAŠIĆ: Kako komuniciraš, takve talente i privlačiš

    AMER PAŠIĆ: Kako komuniciraš, takve talente i privlačiš

    Brend Magazin
    20.11.2024.
  • ZLATKO GANIĆ za Brend magazin: Bitno je zadržati dosljednost u tonu komunikacije i vizuelnom identitetu

    ZLATKO GANIĆ za Brend magazin: Bitno je zadržati dosljednost u tonu komunikacije i vizuelnom identitetu

    Brend Magazin
    19.11.2024.
Prethodna stranica
1 2 3 4 5 6 … 8
Sljedeća stranica

Najnovije

  • Povratak u školu uz zdravu ishranu: NutriPorcija za sve mališane

    28.08.2025.
  • PERWOLL STEP INTO THE LIGHT PARTY – Elegancija, autentičnost i slow fashion u fokusu Sarajevo Film Festivala

    21.08.2025.
  • Vrijeme je za digitalno čišćenje: Tvoje brisanje ima smisla

    09.08.2025.
  • Carroten – Stručnjak za sunce i preplanuli ten

    09.08.2025.
  • Znate li šta je solarna urtikarija?

    07.08.2025.
  • Kad prestane hype, ostane kod: Što AI doista znači u stvarnom svijetu

    07.08.2025.
  • AeroSteam by Tefal: Revolucija u njezi odjeće uz samo jedan potez

    31.07.2025.
  • LEJLA BRADIĆ Generacijski marketing: Kako da ne promašimo priliku? 

    LEJLA BRADIĆ Generacijski marketing: Kako da ne promašimo priliku? 

    Brend Magazin
    04.12.2024.
  • UNA KARABEG: Dobar krizni plan i još bolji PR stručnjak – isplativa investicija

    UNA KARABEG: Dobar krizni plan i još bolji PR stručnjak – isplativa investicija

    Brend Magazin
    02.12.2024.
  • MARIJA MILIĆ: S druge strane uvijek je čovjek

    MARIJA MILIĆ: S druge strane uvijek je čovjek

    Marija Milić
    28.11.2024.
  • DOBRILA MOČEVIĆ: Ko o čemu, ja o odnosima s javnošću

    DOBRILA MOČEVIĆ: Ko o čemu, ja o odnosima s javnošću

    Brend Magazin
    25.11.2024.
  • Trendovi u vizuelnoj komunikaciji: Uticaj grafičkog dizajna na percepciju brenda

    Trendovi u vizuelnoj komunikaciji: Uticaj grafičkog dizajna na percepciju brenda

    Brend Magazin
    22.11.2024.
  • ADNAN BURAZEROVIĆ Kako se odnosimo prema javnosti: Igra gluvih telefona ili vrijeme (a)socijalnih mreža

    ADNAN BURAZEROVIĆ Kako se odnosimo prema javnosti: Igra gluvih telefona ili vrijeme (a)socijalnih mreža

    Brend Magazin
    22.11.2024.
  • Nutricionista DRAGANA LOŠIĆ: Kako se pravilno hraniti na poslu

    Nutricionista DRAGANA LOŠIĆ: Kako se pravilno hraniti na poslu

    Brend Magazin
    21.11.2024.
  • Gala veče za SUPERBRENDOVE: Svečano uručene plakete predstavnicima brendova koji su u BiH 2024. ostvarili ovaj prestižan status

    Gala veče za SUPERBRENDOVE: Svečano uručene plakete predstavnicima brendova koji su u BiH 2024. ostvarili ovaj prestižan status

    Brend Magazin
    20.11.2024.
  • AMER PAŠIĆ: Kako komuniciraš, takve talente i privlačiš

    AMER PAŠIĆ: Kako komuniciraš, takve talente i privlačiš

    Brend Magazin
    20.11.2024.
  • ZLATKO GANIĆ za Brend magazin: Bitno je zadržati dosljednost u tonu komunikacije i vizuelnom identitetu

    ZLATKO GANIĆ za Brend magazin: Bitno je zadržati dosljednost u tonu komunikacije i vizuelnom identitetu

    Brend Magazin
    19.11.2024.
Prethodna stranica
1 2 3 4 5 6 … 8
Sljedeća stranica

Najnovije

  • Povratak u školu uz zdravu ishranu: NutriPorcija za sve mališane

    28.08.2025.
  • PERWOLL STEP INTO THE LIGHT PARTY – Elegancija, autentičnost i slow fashion u fokusu Sarajevo Film Festivala

    21.08.2025.
  • Vrijeme je za digitalno čišćenje: Tvoje brisanje ima smisla

    09.08.2025.
  • Carroten – Stručnjak za sunce i preplanuli ten

    09.08.2025.
  • Znate li šta je solarna urtikarija?

    07.08.2025.
  • Kad prestane hype, ostane kod: Što AI doista znači u stvarnom svijetu

    07.08.2025.
  • AeroSteam by Tefal: Revolucija u njezi odjeće uz samo jedan potez

    31.07.2025.
  • Impressum
  • Politika kolačića
  • Politika privatnosti
  • Arhiva
  • Impressum
  • Politika kolačića
  • Politika privatnosti
  • Arhiva

© 2024 Brend Magazin | Sva prava zadržana.
Preuzimanje sadržaja sa portala je dozvoljeno
isključivo i obavezno uz navođenje izvora,
te postavljanje link-a za preuzeti članak.

Back to Top

Notifications