Magazin
Tema broja
Superbrands
Aktuelno
Kompanije
Investicije
Tehnologija
Lifestyle
Arhiva izdanja
Magazin
Tema broja
Superbrands
Aktuelno
Kompanije
Investicije
Tehnologija
Lifestyle
Arhiva izdanja
Pretraga
Pretraga
MARIJA MILIĆ: S druge strane uvijek je čovjek
Marija Milić
28.11.2024.
DOBRILA MOČEVIĆ: Ko o čemu, ja o odnosima s javnošću
Brend Magazin
25.11.2024.
Trendovi u vizuelnoj komunikaciji: Uticaj grafičkog dizajna na percepciju brenda
Brend Magazin
22.11.2024.
ADNAN BURAZEROVIĆ Kako se odnosimo prema javnosti: Igra gluvih telefona ili vrijeme (a)socijalnih mreža
Brend Magazin
22.11.2024.
Nutricionista DRAGANA LOŠIĆ: Kako se pravilno hraniti na poslu
Brend Magazin
21.11.2024.
Gala veče za SUPERBRENDOVE: Svečano uručene plakete predstavnicima brendova koji su u BiH 2024. ostvarili ovaj prestižan status
Brend Magazin
20.11.2024.
AMER PAŠIĆ: Kako komuniciraš, takve talente i privlačiš
Brend Magazin
20.11.2024.
ZLATKO GANIĆ za Brend magazin: Bitno je zadržati dosljednost u tonu komunikacije i vizuelnom identitetu
Brend Magazin
19.11.2024.
ANA BRZAKOVIĆ: Zablude i mitovi o poslu koje treba da „razbijemo“
Ana Brzaković
19.11.2024.
Lovac na jelene
Vedran Peršić
18.11.2024.
Prethodna stranica
1
2
3
4
5
…
7
Sljedeća stranica
Najnovije
Biznis kao most: Lideri privrede poručuju – Investirati u ljude i razvoj
22.05.2025.
Burger svake dvije minute: BiH u vrhu po rastu narudžbi
20.05.2025.
Mara Handmade Clothing for Kids
20.05.2025.
Neobanke: Digitalna budućnost finansija bez granica
20.05.2025.
Coca-Cola ponovo pokreće legendarnu “Share a Coke” kampanju: Nova generacija, nova iskustva, ista čarolija povezivanja
19.05.2025.
Dvadeset godina liderstva, inovacija i konkretnih odgovora
19.05.2025.
Savršen spoj okusa i svježine u proljetnoj salati uz Président Somborsku
13.05.2025.
MARIJA MILIĆ: S druge strane uvijek je čovjek
Marija Milić
28.11.2024.
DOBRILA MOČEVIĆ: Ko o čemu, ja o odnosima s javnošću
Brend Magazin
25.11.2024.
Trendovi u vizuelnoj komunikaciji: Uticaj grafičkog dizajna na percepciju brenda
Brend Magazin
22.11.2024.
ADNAN BURAZEROVIĆ Kako se odnosimo prema javnosti: Igra gluvih telefona ili vrijeme (a)socijalnih mreža
Brend Magazin
22.11.2024.
Nutricionista DRAGANA LOŠIĆ: Kako se pravilno hraniti na poslu
Brend Magazin
21.11.2024.
Gala veče za SUPERBRENDOVE: Svečano uručene plakete predstavnicima brendova koji su u BiH 2024. ostvarili ovaj prestižan status
Brend Magazin
20.11.2024.
AMER PAŠIĆ: Kako komuniciraš, takve talente i privlačiš
Brend Magazin
20.11.2024.
ZLATKO GANIĆ za Brend magazin: Bitno je zadržati dosljednost u tonu komunikacije i vizuelnom identitetu
Brend Magazin
19.11.2024.
ANA BRZAKOVIĆ: Zablude i mitovi o poslu koje treba da „razbijemo“
Ana Brzaković
19.11.2024.
Lovac na jelene
Vedran Peršić
18.11.2024.
Prethodna stranica
1
2
3
4
5
…
7
Sljedeća stranica
Najnovije
Biznis kao most: Lideri privrede poručuju – Investirati u ljude i razvoj
22.05.2025.
Burger svake dvije minute: BiH u vrhu po rastu narudžbi
20.05.2025.
Mara Handmade Clothing for Kids
20.05.2025.
Neobanke: Digitalna budućnost finansija bez granica
20.05.2025.
Coca-Cola ponovo pokreće legendarnu “Share a Coke” kampanju: Nova generacija, nova iskustva, ista čarolija povezivanja
19.05.2025.
Dvadeset godina liderstva, inovacija i konkretnih odgovora
19.05.2025.
Savršen spoj okusa i svježine u proljetnoj salati uz Président Somborsku
13.05.2025.
Notifications