Brend Magazin
  • Magazin
    • Tema broja
    • Superbrands
  • Aktuelno
  • Kompanije
  • Investicije
  • Tehnologija
  • Lifestyle
  • Arhiva izdanja
  • Brend Magazin
  • Magazin
    • Tema broja
    • Superbrands
  • Aktuelno
  • Kompanije
  • Investicije
  • Tehnologija
  • Lifestyle
  • Arhiva izdanja
  • MARIJA MILIĆ: S druge strane uvijek je čovjek

    MARIJA MILIĆ: S druge strane uvijek je čovjek

    Marija Milić
    28.11.2024.
  • DOBRILA MOČEVIĆ: Ko o čemu, ja o odnosima s javnošću

    DOBRILA MOČEVIĆ: Ko o čemu, ja o odnosima s javnošću

    Brend Magazin
    25.11.2024.
  • Trendovi u vizuelnoj komunikaciji: Uticaj grafičkog dizajna na percepciju brenda

    Trendovi u vizuelnoj komunikaciji: Uticaj grafičkog dizajna na percepciju brenda

    Brend Magazin
    22.11.2024.
  • ADNAN BURAZEROVIĆ Kako se odnosimo prema javnosti: Igra gluvih telefona ili vrijeme (a)socijalnih mreža

    ADNAN BURAZEROVIĆ Kako se odnosimo prema javnosti: Igra gluvih telefona ili vrijeme (a)socijalnih mreža

    Brend Magazin
    22.11.2024.
  • Nutricionista DRAGANA LOŠIĆ: Kako se pravilno hraniti na poslu

    Nutricionista DRAGANA LOŠIĆ: Kako se pravilno hraniti na poslu

    Brend Magazin
    21.11.2024.
  • Gala veče za SUPERBRENDOVE: Svečano uručene plakete predstavnicima brendova koji su u BiH 2024. ostvarili ovaj prestižan status

    Gala veče za SUPERBRENDOVE: Svečano uručene plakete predstavnicima brendova koji su u BiH 2024. ostvarili ovaj prestižan status

    Brend Magazin
    20.11.2024.
  • AMER PAŠIĆ: Kako komuniciraš, takve talente i privlačiš

    AMER PAŠIĆ: Kako komuniciraš, takve talente i privlačiš

    Brend Magazin
    20.11.2024.
  • ZLATKO GANIĆ za Brend magazin: Bitno je zadržati dosljednost u tonu komunikacije i vizuelnom identitetu

    ZLATKO GANIĆ za Brend magazin: Bitno je zadržati dosljednost u tonu komunikacije i vizuelnom identitetu

    Brend Magazin
    19.11.2024.
  • ANA BRZAKOVIĆ: Zablude i mitovi o poslu koje treba da „razbijemo“

    ANA BRZAKOVIĆ: Zablude i mitovi o poslu koje treba da „razbijemo“

    Ana Brzaković
    19.11.2024.
  • Lovac na jelene

    Lovac na jelene

    Vedran Peršić
    18.11.2024.
Prethodna stranica
1 2 3 4 5 … 7
Sljedeća stranica

Najnovije

  • Biznis kao most: Lideri privrede poručuju – Investirati u ljude i razvoj

    22.05.2025.
  • Burger svake dvije minute: BiH u vrhu po rastu narudžbi

    20.05.2025.
  • Mara Handmade Clothing for Kids

    20.05.2025.
  • Neobanke: Digitalna budućnost finansija bez granica

    20.05.2025.
  • Coca-Cola ponovo pokreće legendarnu “Share a Coke” kampanju: Nova generacija, nova iskustva, ista čarolija povezivanja

    19.05.2025.
  • Dvadeset godina liderstva, inovacija i konkretnih odgovora

    19.05.2025.
  • Savršen spoj okusa i svježine u proljetnoj salati uz Président Somborsku

    13.05.2025.
  • MARIJA MILIĆ: S druge strane uvijek je čovjek

    MARIJA MILIĆ: S druge strane uvijek je čovjek

    Marija Milić
    28.11.2024.
  • DOBRILA MOČEVIĆ: Ko o čemu, ja o odnosima s javnošću

    DOBRILA MOČEVIĆ: Ko o čemu, ja o odnosima s javnošću

    Brend Magazin
    25.11.2024.
  • Trendovi u vizuelnoj komunikaciji: Uticaj grafičkog dizajna na percepciju brenda

    Trendovi u vizuelnoj komunikaciji: Uticaj grafičkog dizajna na percepciju brenda

    Brend Magazin
    22.11.2024.
  • ADNAN BURAZEROVIĆ Kako se odnosimo prema javnosti: Igra gluvih telefona ili vrijeme (a)socijalnih mreža

    ADNAN BURAZEROVIĆ Kako se odnosimo prema javnosti: Igra gluvih telefona ili vrijeme (a)socijalnih mreža

    Brend Magazin
    22.11.2024.
  • Nutricionista DRAGANA LOŠIĆ: Kako se pravilno hraniti na poslu

    Nutricionista DRAGANA LOŠIĆ: Kako se pravilno hraniti na poslu

    Brend Magazin
    21.11.2024.
  • Gala veče za SUPERBRENDOVE: Svečano uručene plakete predstavnicima brendova koji su u BiH 2024. ostvarili ovaj prestižan status

    Gala veče za SUPERBRENDOVE: Svečano uručene plakete predstavnicima brendova koji su u BiH 2024. ostvarili ovaj prestižan status

    Brend Magazin
    20.11.2024.
  • AMER PAŠIĆ: Kako komuniciraš, takve talente i privlačiš

    AMER PAŠIĆ: Kako komuniciraš, takve talente i privlačiš

    Brend Magazin
    20.11.2024.
  • ZLATKO GANIĆ za Brend magazin: Bitno je zadržati dosljednost u tonu komunikacije i vizuelnom identitetu

    ZLATKO GANIĆ za Brend magazin: Bitno je zadržati dosljednost u tonu komunikacije i vizuelnom identitetu

    Brend Magazin
    19.11.2024.
  • ANA BRZAKOVIĆ: Zablude i mitovi o poslu koje treba da „razbijemo“

    ANA BRZAKOVIĆ: Zablude i mitovi o poslu koje treba da „razbijemo“

    Ana Brzaković
    19.11.2024.
  • Lovac na jelene

    Lovac na jelene

    Vedran Peršić
    18.11.2024.
Prethodna stranica
1 2 3 4 5 … 7
Sljedeća stranica

Najnovije

  • Biznis kao most: Lideri privrede poručuju – Investirati u ljude i razvoj

    22.05.2025.
  • Burger svake dvije minute: BiH u vrhu po rastu narudžbi

    20.05.2025.
  • Mara Handmade Clothing for Kids

    20.05.2025.
  • Neobanke: Digitalna budućnost finansija bez granica

    20.05.2025.
  • Coca-Cola ponovo pokreće legendarnu “Share a Coke” kampanju: Nova generacija, nova iskustva, ista čarolija povezivanja

    19.05.2025.
  • Dvadeset godina liderstva, inovacija i konkretnih odgovora

    19.05.2025.
  • Savršen spoj okusa i svježine u proljetnoj salati uz Président Somborsku

    13.05.2025.
  • Impressum
  • Politika kolačića
  • Politika privatnosti
  • Arhiva
  • Impressum
  • Politika kolačića
  • Politika privatnosti
  • Arhiva

© 2024 Brend Magazin | Sva prava zadržana.
Preuzimanje sadržaja sa portala je dozvoljeno
isključivo i obavezno uz navođenje izvora,
te postavljanje link-a za preuzeti članak.

Back to Top

Notifications