Magazin
Tema broja
Superbrands
Aktuelno
Kompanije
Investicije
Tehnologija
Lifestyle
Arhiva izdanja
Magazin
Tema broja
Superbrands
Aktuelno
Kompanije
Investicije
Tehnologija
Lifestyle
Arhiva izdanja
Pretraga
Pretraga
Uspješno završena „Invest Srpska 2024“: Više od 350 učesnika iz 29 zemalja svijeta, 87 stranih kompanija, organizacija…
Brend Magazin
15.11.2024.
Jovanović: “Invest Srpska 2024” ključna platformu za povezivanje investitora sa konkretnim projektima
Brend Magazin
15.11.2024.
Olli Rehn: Evropa da se pripremi na trgovinski rat sa Amerikom
Brend Magazin
13.11.2024.
Kremena Yordanova, marketinški strateg iza kampanja za Adidas i Reebok, na 12. Brending konferenciji
Brend Magazin
12.11.2024.
Tržište nekretnina: Prosječna cijena novih stanova u Banjaluci veća od 3.600 KM
Brend Magazin
12.11.2024.
TEMU najposjećenija potrošačka aplikacija u BiH: Stiglo 133.653 pošiljki, najviše u Trebinje
Brend Magazin
11.11.2024.
Aerodrom u Sarajevu dobija novih osam linija, među njima u Stokholm
Brend Magazin
08.11.2024.
Riccardo Fregoso, 12. Brending konferencija: Brendovi imaju platformu i glas da ostvare značajne promjene u društvu
Brend Magazin
08.11.2024.
IRB RS organizuje “Invest Srpska 2024” na Jahorini 12. i 13. novembra
Brend Magazin
06.11.2024.
Rezultati eksperimenta u Njemačkoj: Radnici u četverodnevnoj radnoj sedmici povećali produktivnost
Brend Magazin
04.11.2024.
Prethodna stranica
1
…
7
8
9
10
11
…
20
Sljedeća stranica
Najnovije
Dipak Čopra: „Vrijeme je za buđenje”
15.07.2025.
Bojan Suvajac, generalni menadžer “Fabrika Coffee” za Brend magazin: Lokalni pristup, kada osvojite srce potrošača, može nadmašiti i najveće igrače
15.07.2025.
Ferrero više nije samo Nutella – nova akvizicija mijenja sve
14.07.2025.
Dragan Močević: Kako brendovi mogu iskoristiti specifičnosti tržišta BiH
14.07.2025.
Prijave za Sarajevo kids star
11.07.2025.
Pokrenuta digitalizacija malih biznisa u srcu Sarajeva
11.07.2025.
OpenAI lansira AI pregledač: Prijetnja za Google Chrome i oglašivački monopol?
10.07.2025.
Uspješno završena „Invest Srpska 2024“: Više od 350 učesnika iz 29 zemalja svijeta, 87 stranih kompanija, organizacija…
Brend Magazin
15.11.2024.
Jovanović: “Invest Srpska 2024” ključna platformu za povezivanje investitora sa konkretnim projektima
Brend Magazin
15.11.2024.
Olli Rehn: Evropa da se pripremi na trgovinski rat sa Amerikom
Brend Magazin
13.11.2024.
Kremena Yordanova, marketinški strateg iza kampanja za Adidas i Reebok, na 12. Brending konferenciji
Brend Magazin
12.11.2024.
Tržište nekretnina: Prosječna cijena novih stanova u Banjaluci veća od 3.600 KM
Brend Magazin
12.11.2024.
TEMU najposjećenija potrošačka aplikacija u BiH: Stiglo 133.653 pošiljki, najviše u Trebinje
Brend Magazin
11.11.2024.
Aerodrom u Sarajevu dobija novih osam linija, među njima u Stokholm
Brend Magazin
08.11.2024.
Riccardo Fregoso, 12. Brending konferencija: Brendovi imaju platformu i glas da ostvare značajne promjene u društvu
Brend Magazin
08.11.2024.
IRB RS organizuje “Invest Srpska 2024” na Jahorini 12. i 13. novembra
Brend Magazin
06.11.2024.
Rezultati eksperimenta u Njemačkoj: Radnici u četverodnevnoj radnoj sedmici povećali produktivnost
Brend Magazin
04.11.2024.
Prethodna stranica
1
…
7
8
9
10
11
…
20
Sljedeća stranica
Najnovije
Dipak Čopra: „Vrijeme je za buđenje”
15.07.2025.
Bojan Suvajac, generalni menadžer “Fabrika Coffee” za Brend magazin: Lokalni pristup, kada osvojite srce potrošača, može nadmašiti i najveće igrače
15.07.2025.
Ferrero više nije samo Nutella – nova akvizicija mijenja sve
14.07.2025.
Dragan Močević: Kako brendovi mogu iskoristiti specifičnosti tržišta BiH
14.07.2025.
Prijave za Sarajevo kids star
11.07.2025.
Pokrenuta digitalizacija malih biznisa u srcu Sarajeva
11.07.2025.
OpenAI lansira AI pregledač: Prijetnja za Google Chrome i oglašivački monopol?
10.07.2025.
Notifications