-
Biljana Rađenović za Brend magazina: Kako nove generacije oblikuju brendove 21. vijeka
-
Una Karabeg: Kako nove generacije doživljavaju statusne simbole
-
Ljubomir Todorović za Brend magazin piše kako brendovi mogu da osvoje Generaciju Z: Lekcije iz istraživanja
-
Esmeralda Marić za Brend magazin: Generacija Z je izuzetno nestrpljiva, želi brzo do novca, brzo ga i troši, ali je i društveno i ekološki osviještena
-
BiH prvi put među vodećim govornicima svjetskih eCommerce konferencija
-
U Banjaluci predstavljena premijum linija suplemenata EUNOVA i Lana Pudar zajedno na putu dobrog zdravlja
-
Kako brendovi opstaju dok svijet izgleda kao cirkus: Izveštaj sa Brending konferencije 13
-
Probuđeni život kao nova paradigma ličnog razvoja
-
Završen 14. PROACTIVE, konferencija koja čuva integritet struke
-
Balkan Green Summit 2025: Sjenica u fokusu održivog i digitalnog razvoja regiona