Brend Magazin
  • Aktuelno
  • Kompanije
  • Ekonomija
  • Tehnologija
  • Lifestyle
  • Magazin
  • Arhiva izdanja
  • superbrands
    • Facebook
    • Instagram
    • LinkedIn
  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • „Napišimo priču iz početka“ – Hemofarm otvorio važan dijalog o društvenim narativima prema ženama

    „Napišimo priču iz početka“ – Hemofarm otvorio važan dijalog o društvenim narativima prema ženama

    Brend Magazin
    30.04.2025-
  • Mlade lavice s bh. duhom spremne za Cannes

    Mlade lavice s bh. duhom spremne za Cannes

    Brend Magazin
    30.04.2025-
  • Revizorska industrija danas: Grant Thornton kao partner u savladavanju izazova

    Revizorska industrija danas: Grant Thornton kao partner u savladavanju izazova

    Brend Magazin
    30.04.2025-
  • Ljubomir Todorović za Brend magazin piše kako brendovi mogu da osvoje Generaciju Z: Lekcije iz istraživanja

    Ljubomir Todorović za Brend magazin piše kako brendovi mogu da osvoje Generaciju Z: Lekcije iz istraživanja

    Brend Magazin
    29.04.2025-
  • MOLSON COORS Pozitivan uticaj brendova kroz društveno odgovorne aktivnosti

    MOLSON COORS Pozitivan uticaj brendova kroz društveno odgovorne aktivnosti

    Brend Magazin
    28.04.2025-
  • Esmeralda Marić za Brend magazin: Generacija Z je izuzetno nestrpljiva, želi brzo do novca, brzo ga i troši, ali je i društveno i ekološki osviještena

    Esmeralda Marić za Brend magazin: Generacija Z je izuzetno nestrpljiva, želi brzo do novca, brzo ga i troši, ali je i društveno i ekološki osviještena

    Brend Magazin
    25.04.2025-
  • Nestro i fudbalski klub “Borac” – sinergija dva velika brenda ka novim pobjedama

    Nestro i fudbalski klub “Borac” – sinergija dva velika brenda ka novim pobjedama

    Brend Magazin
    24.04.2025-
  • Goran Račić u intervjuu za Brend magazin: “Jahorina ekonomski forum 2025” –  regionalni susret ključnih ekonomskih aktera

    Goran Račić u intervjuu za Brend magazin: “Jahorina ekonomski forum 2025” –  regionalni susret ključnih ekonomskih aktera

    Brend Magazin
    23.04.2025-
  • SAŠA OSTOJIĆ za Brend magazin: Mehanizmi prilagođavanja brendova novim generacijama potrošača

    SAŠA OSTOJIĆ za Brend magazin: Mehanizmi prilagođavanja brendova novim generacijama potrošača

    Brend Magazin
    22.04.2025-
  • Brand New Circus – 13. Brending konferencija

    Brand New Circus – 13. Brending konferencija

    Brend Magazin
    21.04.2025-
Prethodna stranica
1 … 16 17 18 19 20 … 55
Sljedeća stranica

Najnovije

  • Solarna energija postaje najjeftiniji izvor struje u svijetu

    17.12.2025.
  • Argeta bilježi rekordnu prodaju i uspjeh dijeli s potrošačima i zajednicom u BiH

    17.12.2025.
  • Karijere otporne na vještačku inteligenciju: Zašto se mladi sve češće okreću zanatima

    17.12.2025.
  • KitKat napitak stiže u ugostiteljske objekte u BiH

    16.12.2025.
  • Nova energija za izvoz, inovacije i radna mjesta u BiH

    15.12.2025.
  • Binance predstavlja Binance Junior: Kripto aplikaciju za cijelu porodicu

    15.12.2025.
  • Kako umjetna inteligencija utječe na kupovinu

    15.12.2025.
  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Impressum
  • Politika kolačića
  • Politika privatnosti
  • Arhiva

© 2024 Brend Magazin | Sva prava zadržana.
Preuzimanje sadržaja sa portala je dozvoljeno
isključivo i obavezno uz navođenje izvora,
te postavljanje link-a za preuzeti članak.

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Impressum
  • Politika kolačića
  • Politika privatnosti
  • Arhiva

© 2024 Brend Magazin | Sva prava zadržana.
Preuzimanje sadržaja sa portala je dozvoljeno
isključivo i obavezno uz navođenje izvora,
te postavljanje link-a za preuzeti članak.