Kada brend nastaje iz ugla korisnika

Kada posmatramo iz ugla korisnika postoje brendovi koji, zbog svog pristupa i praćenja potreba tržišta, mnogo brže dopru do potrošača jer svojim proizvodima, prvenstveno, pružaju posebno iskustvo. Ovo se naročito odnosi na proizvode koji, u današnjem ubrzanom životu, olakšavaju obavljanje naših svakodnevnih aktivnosti, odnosno potreba i obaveza u domaćinstvu.

Kada brend nastaje iz ugla korisnika
Kada brend nastaje iz ugla korisnika

Kada brend nastaje iz ugla korisnika

Kada posmatramo iz ugla korisnika postoje brendovi koji, zbog svog pristupa i praćenja potreba tržišta, mnogo brže dopru do potrošača jer svojim proizvodima, prvenstveno, pružaju posebno iskustvo. Ovo se naročito odnosi na proizvode koji, u današnjem ubrzanom životu, olakšavaju obavljanje naših svakodnevnih aktivnosti, odnosno potreba i obaveza u domaćinstvu.


Jedan od brendova koji je nastao iz takve priče, a primjenjujući najnovije tehnologije proizvodnje i vodeći se najnovijim ekološkim standardima, jeste brend FINO. Brend FINO svojim inovativnim proizvodima i dizajnom, u proteklih 20 godina, osvojio je potrošače u više od 20 tržišta jugoistočne Evrope.

Ovaj premium brend, u kategoriji proizvoda za domaćinstvo sa širokim asortimanom proizvoda, danas pokriva sve osnovne i specijalne potrebe potrošača za poslove u domaćinstvu i nudi širok spektar specijalizovanih i inovativnih proizvoda.

S jasnom misijom da svakodnevni život učini lakšim, FINO važi za inovativni brend koji na tržište donosi širok asortiman onoga što je potrebno modernom domaćinstvu – od proizvoda za pakovanje, čuvanje i pečenje hrane, preko svih neophodnih proizvoda za čišćenje, do čvrstih i elastičnih kesa za smeće u različitim veličinama itd.

Imajući u vidu stvarne potrebe svojih potrošača, FINO nudi ne samo ono što jednom domu svakodnevno treba, već ujedno daje i praktična rješenje za probleme – izdržljive, dugotrajne, efikasne I jednostavne proizvode za korištenje. Pored toga što je inovativan, FINO je i edukativan brend, koji svojim potrošačima pruža i korisne savjete za održavanje domačinstva, nastojeći da, i na ovaj način, doprinese lakšoj I kvalitetnijoj svakodnevici u održavanju doma.

Danas FINO proizvodi, svakako, uvode nove standarde u izradi proizvoda za domaćinstvo, kroz inovativna i praktična rješenja, kao što su: anatomski prilagođene spužvice, kese za pakovanja sa hermetičkim inovativnim zatvaračima, folije i proizvodi za pečenje uz jednostavnu i maksimalnu primjenu, inovativne mirisne kese za odlaganje smeća u domaćinstvu, praktične jednokratne kese za izradu leda za domaćinstvo i ostalo.

Brend FINO, za sve ove godine, stvorio je kod potrošača sliku modernog, dinamičnog, sofisticiranog, prijateljski orijentisanog i pouzdanog brenda, koji će im olakšati svakodnevne obaveze u domaćinstvu i pružiti posebno iskustvo i efikasna rješenja.

Svake godine brend FINO, prateći nove potrebe korisnika, obogaćuje svoj asortiman s novim, još kvalitetnijim i praktičnijim proizvodima koji olakšavaju svakodnevne obaveze korisnika.

Snažne poruke koje brend FINO šalje i kroz sam dizajn proizvoda, ali i kroz komunikacijiu sa svojim korisnicima, stvara posebnu vezu koja danas, ogromnom brzinom, osvaja veliki broj novih potrošača.

Moderan i vizuelno atraktivan dizajn donosi osvježenje i korak naprijed, usklađen sa savremenim trendovima. Ali kada iza toga stoji i racionalna pozadina, koja je u skladu sa svrhom i vrijednostima brenda orijentisana tako da u određenom segmentu poboljša kvalitet života – dobitak je potpun!