Ovo poručuju organizatori Weekend media festivala.
Panel “Kako nastaju brendovi” biće održan 4. septembra u prostorijama Wespa Spacesa u Zagrebu, a učestvovanje je besplatno, uz obavezne prijave na www.meetup.com. Nova sezona Marketing Meet Up-a započinje panelom koji će učesnicima pružiti jedinstven uvid u izgradnju uspješnih brendova u potpuno različitim industrijama i tajne za stvaranje brenda.
Zagrijavanje vode panelisti: Vladimir Preselj, izvršni direktor u Millenium promociji, Roko Živković, osnivač i vlasnik Muzeja iluzija, Tomo Ricov, direktor agencije Pepermint i Weekend Media Festivala i moderatorBoris Kovaček, direktor i suvlasnik agencije Pepermint i suvlasnik Weekend Media Festivala.
– A znate li šta je bolje od jedne konferencije? Dvije top konferencije. I to u istoj sedmici. Zadar je domaćin najvećeg developerskog eventa u jugoistočnoj Evropi – Infobip Shift konferencije 2024, koja će biti održana 15 – 17. septembra u dvorani Krešimira Ćosića na Višnjiku – poručuju iz organizacije Weekend media festival. Kako je Weekend najveća regionalna medijska i business konferencija, tako je Shift najveća domaća tech konferencija.
– Zato za Weekendaše imamo poseban popust za Shift. Osigurajte svoje mjesto na konferenciji uz 15% popusta kuppvinom ulaznice na www.entrio.hr.