Kupac je druga kineska državna kompanija, javlja Financial Times.
Shanghai Motor Vehicle Inspection Certification, kompanija koja će preuzeti VW-ovu tvornicu i testnu stazu, podružnica je Shanghai Lingang Development Group. Volkswagen je dugo odolijevao pritiscima investitora i organizacija za ljudska prava da napusti Xinjiang, uprkos izvještajima prema kojima su pripadnici lokalne muslimanske ujgurske etničke grupe bili podvrgnuti prisilnom radu i zadržavanju, što Peking negira. Direktori njemačke kompanije privatno su tvrdili da bi zadiranje u ovu temu, koje je osjetljiva u Kini, naštetilo njihovom odnosu sa SAIC-om, o kojem VW-u ovisi značajan prihod u Kini.
Pad prodaje
Iako Kina ostaje najveće tržište za VW, udio njegove vodeće marke gotovo se prepolovio na 12 odsto u samo pet godina. Pad prodaje u Kini pomogao u istorijskoj odluci VW-a da zatvori tvornice u Njemačkoj, što je ugrozilo desetine hiljada radnih mjesta, piše Poslovni dnevnik.
SAIC, VW-ov najveći partner u zajedničkom ulaganju u Kini, dugo je bio protiv prodaje tvornice. Međutim, izvor upoznat s odlukom kazao je da rastuća lokalna konkurencija prisiljava kineske proizvođače automobila da preusmjere fokus na širenje u Europi.
SAIC-ova MG marka najveći je kineski izvoznik automobila u Evropu, ali konkurenti usmjereni na električna vozila, poput BYD-a, polako povećavaju svoju prodaju u Evropi.