Izgradnja ove dionice brze ceste će obezbijediti povezivanje autoputa Gradiška – Banja Luka, sa autoputem Zagreb – Beograd. Samim tim, ona će bolje povezati i Sarajevo i Zagreb.
Ovaj projekt je podijeljen u tri faze. Prva faza je most preko Save koji je završen prije dvije godine.
Faza dva je cesta u dužini od 4,1 kilometar od Save do čvora Novi Varoš, a trebala je biti završena početkom ove godine. No, radovi su prolongirani.
Treća faza je od čvora Novi Varoš do naplatnih kućica Okučani na autoputu ka Zagrebu, a duga je 3,7 kilometara. Radovi su počeli ove godine a trebali bi biti završeni do ljeta 2026. godine.
No, da bi cijeli projekt bio pušten u promet, mora se izgraditi i novi granični prijelaz. Očekivani završetak prelaza je sredinom naredne godine. Faza dva sa graničnim prelazom može biti puštena u promet i prije kraja treće faze.
Po završetku radova, ova putna cjelina će omogućiti brži promet ljudi i roba, omogućiće nesmetano i efikasno obavljanje poslova kontrolnim organima, te će omogućiti normalano odvijanje života u, sada propterećenoj, Gradišci, piše Biznisinfo.
Naime, saobraćaj će zaobilaziti Gradišku, te će preko novog mosta i graničnog prelaza, te novom brzom cestom voditi ka autoputu Beograd – Zagreb.
Sigurno je da će sve skupa znatno ubrzati prolazak granice i cijelog dijela do autoputa u Hrvatskoj.