Brend ROWENTA slavi 140 godina!

Daleke 1909. njemačka robna marka “Rowenta” počela je da očarava najzahtjevnije potrošače visokokvalitetnim proizvodima, koji garantiraju savršene rezultate. Iste rezultate Rowenta garantira i danas, te ostaje dosljedna visokim standardima, uz unaprijeđene tehnologije i brigu o okolišu.

Brend ROWENTA slavi 140 godina!
Brend ROWENTA slavi 140 godina!

Brend ROWENTA slavi 140 godina!

Daleke 1909. njemačka robna marka “Rowenta” počela je da očarava najzahtjevnije potrošače visokokvalitetnim proizvodima, koji garantiraju savršene rezultate. Iste rezultate Rowenta garantira i danas, te ostaje dosljedna visokim standardima, uz unaprijeđene tehnologije i brigu o okolišu.


Rowenta nudi široku paletu proizvoda koji, bez premca, kombiniraju tehnološke performanse, profinjen dizajn i visok stepen udobnosti korisnika. Misija ovog brenda je osigurati lagodan život svojih korisnika, zahvaljujući inteligentnim rješenjima za kategoriju usisivača, aparata za stiliziranje kose, depilatora i pegli na paru, ukratko inovativne proizvode novog.

Nekada

Početak ove priče dešava se 1884. godine kada Rober Weintraud, industrijalac iz Offenbacha, osniva kompaniju “Weintraud&Co GmbH” koja je proizvodila kancelarijske materijale, muštikle, lampe i satove, inspirisan vlastitim imenom, osniva Rowenta brend u decembru 1909. godine. Od tada ovaj brend raste rapidno brzo i to zahvaljujući rafiniranom dizajnu i vrhunskom kvalitetu proizvoda te uz male kućanske aparate i njihovu najsavremeniju tehnologiju, tokom naredne četiri decenije uspješno lansira nove proizvode.

Rowenta1

U istoriji brenda “Rowenta” veoma važna je 1949. godina, kada je lansirana prva pegla na paru s termostatom i keramičkim grijačem i kada se dizajnira i novi logo brenda. Od 1960. do 2000.godine sva pažnja brenda usmjerena je na inovacije, pa tako “Rowenta” raste i na međunarodnom nivou.

U posljednje dvije decenije iza ovog brenda stoje i dva značajna događaja. Prvi je iz 2004. godine kada je brend  pohvaljen za svoj Brunch asortiman, koji je kreiran u saradnji s poznatim dizajnerom Jasperom Morrisonom i 2012. godina kada je u frizerske salone lansirana Steampod pegla za kosu i to nakon pet godina istraživanja, u saradnji sa “L'Oréal-om”.

Od 2014. brend Rowenta komunicira s novim potpisom i sloganom da bi se naglasio DNK robne marke, “Rowenta – Enjoy Technology”, što bi u prevodu bilo – ukrašavanje života tehnologijom visokih performansi koja pruža savršene rezultate.

Sada

Bliže nam se hladnija godišnja doba kada mnogi od nas biraju da više slobodnog vremena provode u vlastitom domu. Koliko god to zvučalo idilično, ipak se u takvoj situaciji svako od nas suoči s podmuklom prašinom, mrvama, dlačicama kućnih ljubimaca, nezgodama sa hranom, sokovima, voštanim bojicama i novogodišnjim ukrasima. Prije nego toga postanete svjesni, većinu svog slobodnog vrijemena koje ste planirali provesti opušteno u krugu porodice i prijatelja, sada trošite na uklanjanje prašine i dlačica pomoću usisivača, brisanje i dezinfekciju podova parnim čistačem i uklanjanje sitnih nećistoća malim ručnim usisivačem. Ove godine situacija će biti nešto drugačija!

Rowenta2

U susret godišnjici, 140 godina brenda Rowenta, kompanija je spremila posebne aktivacije za sve potrošače. Jedna od njih je i testiranje svih bežičnih štapnih usisivača tokom 30 dana u Vašem domu, koji možete iskoristiti od 10.10.2024. do 31.12.2024. godine, uz osiguranje povrata novca u slučaju da ne budete zadovoljni rezultatima.

Sada uz pomoć nove generacije Rowenta bežičnih štapnih usisivača dosegnite bez muke sva teško dostupna mjesta i područja ispod namještaja, i to bez saginjanja, operite podove, izvršite njihovu dezinfekciju i uklonite 99,9% nečistoća i alergena. Uz to, iskoristite i integrisani ručni usisivač za uklanjanje svakodnevnih nečistoća u trenu. Pomenuta aktivacija dostupna je u maloprodajnim objektima i putem online prodaje sljedećih lanaca i njihovih partnera:  Domod, Techno Shop, TehnoMag, Omega, Penny Plus, Neptun, Mališić, Elektron, Kimtec, Comtrade i Ekupi.

Hair therapist – novi inovativni proizvod

Također, u okviru 140 godina postojanja, brend Rowenta ove godine lansirao je i jedan poseban i inovativan proizvod Hair Therapist, jedinstven aparat koji obnavlja oštećenu kosu. Hair Therapist je proizvod sa inovativnom THERMAL CARE™ tehnologijom čijom upotrebom, kao rezutat, imamo kosu potpuno regenerisanu već nakon 30 dana.

Rowenta5

Ova revolucionarna parna četka za obnavljanje oštećene kose je prva takve vrste koja nudi potpunu njegu kose, popravlja oštećenja do 78%* nakon 30 dana upotrebe, te iz dana u dan, obnavlja i jača kosu. Od prve upotrebe kosa je mekša, sjajnija i lepršavija, prvenstveno zahvaljujući keratinskoj oblozi i prirodnim dlačicama koje daju blistav sjaj.

Više informacija o Rowenta proizvodima možete pronaći na www.rowenta.ba  i na Facebook i Instagram stranici – Rowenta BiH, ali i sva iznenađenja koja Vam do kraja ove godine priprema kompanija “Rowenta”.