Inspirativna priča o nastanku i očuvanju jednog brenda

Prije više od dva stoljeća počinje jedna posebna priča, tada u još maloj firmi za proizvodnju kreča i kamena pokraj lokalnog puta u Austriji, ali zasigurno firme s velikom potencijalom i ambicioznom vizijom. Tu viziju će sredinom 20. vijeka prepoznati i usavršiti gospodin Alois Schmid i usmjeriti je ka njenom ostvarenju.

Inspirativna priča o nastanku i očuvanju jednog brenda
Inspirativna priča o nastanku i očuvanju jednog brenda

Inspirativna priča o nastanku i očuvanju jednog brenda

Prije više od dva stoljeća počinje jedna posebna priča, tada u još maloj firmi za proizvodnju kreča i kamena pokraj lokalnog puta u Austriji, ali zasigurno firme s velikom potencijalom i ambicioznom vizijom. Tu viziju će sredinom 20. vijeka prepoznati i usavršiti gospodin Alois Schmid i usmjeriti je ka njenom ostvarenju.


Nakon preuzimanja poslovanja tadašnje posrnule firme „Wopfinger“, g. Schmid ocrtava konture i postavlja temelje buduće snažne porodične kompanije, koja će postati začetnik jedne velike grupacije u budućnosti.

Tako nastaje posebna poslovna i brend filozofija, poseban ambijent i mjesto rasta i razvoja brojnih generacija zaposlenika, koji će se oduvijek smatrati jednom velikom porodicom. I da, u centu pažnje su ljudi i to je zapravo istinsko bogato, svojevrsno, porodično nasljeđe i usmjerenje porodice Schmid, koje i danas krasi i determiniše „ Baumit grupaciju“, čineći je poželjnim poslodavcem i partnerom i, svakako, brend liderom u vrlo dinamičnoj branši. „Baumit“ postaje sinonimom boljeg življenja, što se i ugrađuje u samu srž moderne vizije, dok se kompanija pozicionira kao ona koji vodi posebnu brigu o zdravlju i čovjekovoj sredini.

Tržište koje zahtijeva samo zvijezde

„Baumit grupacija“ prisutna je na tržištu 22 evropske zemlje, s kontinuitetom postepenog ali stabilnog širenja. Grupaciju krase proizvodni potencijali, logistička spremnost i sistem koji omogućuje brzu primjenu noviteta i rješenja na bilo kojem tržištu. „Baumit“ je u Bosni i Hercegovini prisutan od 1998. godine, a danas posjeduje i vlastitu proizvodnju, razvijenu mrežu partnera i distributera i brojne uspješno završene projekte od infrastrukturnih, preko individualnih, objekata zajedničkog stanovanja, sve do projekata revitalizacije objekata od posebnog značaja, odnosno obnove objekata bogatog bosanskohercegovačkog kulturno-istorijskog nasljeđa.

Kroz brojne projekte i partnersku mrežu u BiH, ova kompanija izgradila je reputaciju i imidž pouzdanog saradnika i brenda koji donosi visokokvalitetne proizvode za spoljnu i unutrašnju upotrebu u građevinarstvu. Veoma je interesantna i uloga u izgradnji energetski efikasnih objekata, ugradnjom adekvatnih fasadnih sistema, po čemu „Baumit“ postaje vrlo prepoznatljiv na tržištu. Tako građani često mogu vidjeti brendirana Baumit skelska platna na brojnim objektima u svojoj okolini.

Dostignuća koja plijene pažnju

U svijetu su impresivni projekti i objekti koje etiketiraju i zaokružuju Baumit proizvodi, a koji danas vrijede za objekte od posebnog značaja, avangardnog arhitektonskog i građevinskog izražaja, umjetnička djela koja krase razglednice gradova. U Bosni i Hercegovini takođe je ocrtan jedan skladan put obnove starijih objekata, ali i modernističkih figura u aktuelnoj novogradnji.

Baumit rješenjima revitalizovana je poznata Bistrička stanica, a ranije Sarajevska i Mostarska vijećnica, zaokruženi brojni javni i poslovni objekti kao što su: Evropska kuća kulture i nacionalnih manjina u Sarajevu, zgrada Trebevićke žičare, Greenpark Symphony, hoteli „Marriot“ i „Nomad“, naselja Bulevar, Park Lake i Zlokovac u Tuzli, Grad Sunca u Trebinju i mnogi drugi stambeni, poslovni i privatni objekti i vile širom zemlje.

Brojna su partnerska usmena, pisana i zvanična priznanja koja pristižu kompaniji, a jedno od njih je i Superbrands za 2024. godinu. Rezultat stalnih ulaganja u razvoj, inovacije i vanvremenska rješenja, upravo je prepoznavanje kvaliteta i profesionalnog pristupa od strane brojnih partnera i saradnika, ali i ostalih interesnih strana iz drugih sektora u BiH.

baumit 3

Višenamjenski proizvodi

Širok spektar Baumit proizvoda omogućuje spoljnu i unutrašnju primjenu u građevinarstvu i obezbjeđuje učešće ovih proizvoda u svim projektima. Posebna pažnja je na „zdravom stanovanju“ koje je moguće isključivo kada se obezbijedi povoljna mikroklima u zatvorenom prostoru. Da bi se takvo nešto postiglo, potrebno je zadovoljiti tri glavna elementa: dobru toplinsku izolaciju sa spoljne strane zidova objekta, prirodan i zdrav malterski sistem unutra i jaku i stabilnu konstrukciju.

Baumit otvoreni fasadni sistemi omogućavaju “disanje” zidova zgrada, zahvaljujući perforiranim izolacijskim pločama koje olakšavaju prolaz vodene pare, čime se sprečava pojava vlage unutar objekata. Ovaj sistem posebno je koristan za renoviranje starijih zgrada, pa tako Baumit materijali doprinose produženju životnog vijeka fasade, zidne strukture i poboljšanju unutrašnje mikroklime. Interesantni su i fleksibilni završni slojevi koji, zbog samočistećih svojstava, donose dugovječnost i estetiku dugi niz godina.

Zdrava unutrašnja klima rezultat je odabira pravih materijala i nekog od ponuđenih u paleti Baumit rješenja, čime se postižu optimalna i stabilna unutrašnja temperatura i vlažnost. Tako se pojavljuju i posebni materijali koji donose više vitalizirajućih jona, ključnih za opšte blagostanje unutar doma. Tu su, svakako, i razni malteri i ljepila za unutrašnju i spoljnu upotrebu, samonivelirajuće mase i estrisi za podove, mortovi za zidanje ali i, među kupcima u BiH veoma popularni, već spremni suhi i gotovi betoni za raznovrsne radove u kući i bašti.

Inovativnost izvođača u primjeni raznih materijala donosi i uspješnu kombinaciju Baumit proizvoda ili otkrivanja dodatnih mogućnosti i upotrebe, što kompanija svakako potiče i podržava, čime gradi i njeguje dobre odnose s partnerima.

Sinonim razvoja

Veoma su rijetki primjeri posvećenosti razvojnim funkcijama unutar neke kompanije, ali za „Baumit“ je istraživanje neodvojiva prethodnica razvoja spomenutih inovativnih rješenja i proizvoda. Viva istraživački park je mjesto od ponosa i značaja ove grupacije, gdje se sve ideje testiraju u realnim uslovima.

“Želimo da se ljudi osjećaju dobro u svojim kućama. Naši proizvodi temelje se na istraživanjima u Viva istraživačkom parku!” – g. Robert Schmid, osnivač projekta Viva istraživački park u Austriji

Viva je sinonim razvoja i, neosporno, najveći istraživački projekat u Evropi za usporedna istraživanja građevinskih materijala. Glavni cilj je precizno mjeriti i evaluirati uticaj različitih građevinskih materijala na udobnost stanovanja, simuliranjem tipičnog ponašanja stanara u različitim unutrašnjim i spoljnim uslovima. Tako su razvijani i usavršavani svi Baumit proizvodi prije njihovog upoznavanja i plasmana na tržište.

Dolaskom i razvojem informacionih tehnologija „Baumit“ prati trendove i razvija digitalne alate, da bi kupcima i partnerima olakšao izbor odgovarajućih rješenja za njihove potrebe. Tako se posebno ističe mobilna aplikacija Baumit Color koja korisnicima omogućuje virtualno testiranje različitih boja fasade na fotografiji objekta, čime se proces dizajniranja zgrade čini jednostavnijim i prilagodljivijim potrebama krajnjih korisnika. Ova inovacija  posebno je popularna kod arhitekata i investitora koji žele unaprijed vizualizovati izgled objekata.

Prave vrijednosti

Kvalitet je još jedna ključna vrijednost brenda za cjelokupnu održivost, pri čemu se svaki proizvod rigorozno testira da bi zadovoljio najviše standarde performansi i dugotrajnosti. Ova posvećenost kvalitetu omogućava „Baumit grupaciji“ da ostane lider na tržištu, pružajući inovativna rješenja koja zadovoljavaju sve veće zahtjeve tržišta za energetski efikasnim i održivim proizvodima unutar kategorije građevinskih materijala.