Magazin
Tema broja
Superbrands
Aktuelno
Kompanije
Investicije
Tehnologija
Lifestyle
Arhiva izdanja
Magazin
Tema broja
Superbrands
Aktuelno
Kompanije
Investicije
Tehnologija
Lifestyle
Arhiva izdanja
Pretraga
Pretraga
Da si jelo – koje bi to jelo bilo?
Marija Milić
10.09.2024-
Novi AI trendovi u video platformama: Sadržaj će se kreirati u trenutku dok ga gledate, gubi se prioritet broja pratilaca, traži se kvalitet
Brend Magazin
10.09.2024-
Kako brendiranje prodajnog mjesta utiče na povezanost s kupcima (FOTO)
Brend Magazin
09.09.2024-
NEDIM SLADIĆ za Brend magazin: Izgradnja brenda nije mi bila plan – to je rezultat rada
Brend Magazin
09.09.2024-
Hemofarm savjeti za ljetnu apoteku
Brend Magazin
08.09.2024-
Lice i ugled brenda
Amer Pašić
08.09.2024-
Sunce nam je potrebno, ali je adekvatna zaštita neophodna
Brend Magazin
07.09.2024-
Fabrika Coffee, kvalitetom, niže uspjehe
Brend Magazin
07.09.2024-
Igor Zgrabljić novi direktor Odjela za korporativne poslove i održivost Coca-Cole HBC Adria
Brend Magazin
07.09.2024-
“Tuzlanska solana” održala brend svih ovih dugih godina poslovanja
Brend Magazin
06.09.2024-
Prethodna stranica
1
…
6
7
8
9
10
…
23
Sljedeća stranica
Najnovije
Sve je spremno za eCommerce Day 2024: Impresivni učesnici i bogat program!
21.11.2024.
Nutricionista DRAGANA LOŠIĆ: Kako se pravilno hraniti na poslu
21.11.2024.
Gala veče za SUPERBRENDOVE: Svečano uručene plakete predstavnicima brendova koji su u BiH 2024. ostvarili ovaj prestižan status
20.11.2024.
AMER PAŠIĆ: Kako komuniciraš, takve talente i privlačiš
20.11.2024.
ZLATKO GANIĆ za Brend magazin: Bitno je zadržati dosljednost u tonu komunikacije i vizuelnom identitetu
19.11.2024.
ANA BRZAKOVIĆ: Zablude i mitovi o poslu koje treba da „razbijemo“
19.11.2024.
Lovac na jelene
18.11.2024.