Brend Magazin
  • Magazin
    • Tema broja
    • Superbrands
  • Aktuelno
  • Kompanije
  • Investicije
  • Tehnologija
  • Lifestyle
  • Arhiva izdanja
  • Brend Magazin
  • Magazin
    • Tema broja
    • Superbrands
  • Aktuelno
  • Kompanije
  • Investicije
  • Tehnologija
  • Lifestyle
  • Arhiva izdanja
  • Spoj kvaliteta i inovacija: CARALLIANCE stigao na tržište BiH

    Spoj kvaliteta i inovacija: CARALLIANCE stigao na tržište BiH

    Brend Magazin
    07.05.2025-
  • Nemanja Trivić, direktor “Beez“ d.o.o. u intervjuu za Brend magazin: Beez softver štedi vrijeme i ubrzava rast firmi

    Nemanja Trivić, direktor “Beez“ d.o.o. u intervjuu za Brend magazin: Beez softver štedi vrijeme i ubrzava rast firmi

    Brend Magazin
    06.05.2025-
  • Biljana Rađenović za Brend magazina: Kako nove generacije oblikuju brendove 21. vijeka

    Biljana Rađenović za Brend magazina: Kako nove generacije oblikuju brendove 21. vijeka

    Brend Magazin
    05.05.2025-
  • Dominik Raškaj, PR marketing menadžer portala „Boljiposao.com“: Koje su najveće prepreke domaćeg tržišta rada i kako ih prevazići

    Dominik Raškaj, PR marketing menadžer portala „Boljiposao.com“: Koje su najveće prepreke domaćeg tržišta rada i kako ih prevazići

    Brend Magazin
    02.05.2025-
  • Una Karabeg: Kako nove generacije doživljavaju statusne simbole

    Una Karabeg: Kako nove generacije doživljavaju statusne simbole

    Brend Magazin
    01.05.2025-
  • „Napišimo priču iz početka“ – Hemofarm otvorio važan dijalog o društvenim narativima prema ženama

    „Napišimo priču iz početka“ – Hemofarm otvorio važan dijalog o društvenim narativima prema ženama

    Brend Magazin
    30.04.2025-
  • Mlade lavice s bh. duhom spremne za Cannes

    Mlade lavice s bh. duhom spremne za Cannes

    Brend Magazin
    30.04.2025-
  • Revizorska industrija danas: Grant Thornton kao partner u savladavanju izazova

    Revizorska industrija danas: Grant Thornton kao partner u savladavanju izazova

    Brend Magazin
    30.04.2025-
  • Ljubomir Todorović za Brend magazin piše kako brendovi mogu da osvoje Generaciju Z: Lekcije iz istraživanja

    Ljubomir Todorović za Brend magazin piše kako brendovi mogu da osvoje Generaciju Z: Lekcije iz istraživanja

    Brend Magazin
    29.04.2025-
  • MOLSON COORS Pozitivan uticaj brendova kroz društveno odgovorne aktivnosti

    MOLSON COORS Pozitivan uticaj brendova kroz društveno odgovorne aktivnosti

    Brend Magazin
    28.04.2025-
Prethodna stranica
1 … 5 6 7 8 9 … 44
Sljedeća stranica

Najnovije

  • Marko Radić: Autentičnost se ne prevodi, ona se doživljava

    19.07.2025.
  • Bojan Popović za Brend magazin: Kako “Dunav osiguranje” gradi rast na tradiciji sigurnosti

    18.07.2025.
  • Biljana Novaković, arhitekta i osnivačica studija “Finestra”: Dizajn mora i da funkcioniše i da inspiriše

    17.07.2025.
  • Intervju: Haris Mujanović, CEO “Via Media” – Kako je agencija postala mjerilo kreativnosti i uspjeha

    16.07.2025.
  • IFC jača finansiranje za žene preduzetnice, Mikrofinu će dati 20 miliona evra kredita

    16.07.2025.
  • Bojan Suvajac, generalni menadžer “Fabrika Coffee” za Brend magazin: Lokalni pristup, kada osvojite srce potrošača, može nadmašiti i najveće igrače

    15.07.2025.
  • Ferrero više nije samo Nutella – nova akvizicija mijenja sve

    14.07.2025.
  • Impressum
  • Politika kolačića
  • Politika privatnosti
  • Arhiva
  • Impressum
  • Politika kolačića
  • Politika privatnosti
  • Arhiva

© 2024 Brend Magazin | Sva prava zadržana.
Preuzimanje sadržaja sa portala je dozvoljeno
isključivo i obavezno uz navođenje izvora,
te postavljanje link-a za preuzeti članak.

Back to Top