Magazin
Tema broja
Superbrands
Aktuelno
Kompanije
Investicije
Tehnologija
Lifestyle
Arhiva izdanja
Magazin
Tema broja
Superbrands
Aktuelno
Kompanije
Investicije
Tehnologija
Lifestyle
Arhiva izdanja
Pretraga
Pretraga
Spoj kvaliteta i inovacija: CARALLIANCE stigao na tržište BiH
Brend Magazin
07.05.2025-
Nemanja Trivić, direktor “Beez“ d.o.o. u intervjuu za Brend magazin: Beez softver štedi vrijeme i ubrzava rast firmi
Brend Magazin
06.05.2025-
Biljana Rađenović za Brend magazina: Kako nove generacije oblikuju brendove 21. vijeka
Brend Magazin
05.05.2025-
Dominik Raškaj, PR marketing menadžer portala „Boljiposao.com“: Koje su najveće prepreke domaćeg tržišta rada i kako ih prevazići
Brend Magazin
02.05.2025-
Una Karabeg: Kako nove generacije doživljavaju statusne simbole
Brend Magazin
01.05.2025-
„Napišimo priču iz početka“ – Hemofarm otvorio važan dijalog o društvenim narativima prema ženama
Brend Magazin
30.04.2025-
Mlade lavice s bh. duhom spremne za Cannes
Brend Magazin
30.04.2025-
Revizorska industrija danas: Grant Thornton kao partner u savladavanju izazova
Brend Magazin
30.04.2025-
Ljubomir Todorović za Brend magazin piše kako brendovi mogu da osvoje Generaciju Z: Lekcije iz istraživanja
Brend Magazin
29.04.2025-
MOLSON COORS Pozitivan uticaj brendova kroz društveno odgovorne aktivnosti
Brend Magazin
28.04.2025-
Prethodna stranica
1
…
5
6
7
8
9
…
44
Sljedeća stranica
Najnovije
Marko Radić: Autentičnost se ne prevodi, ona se doživljava
19.07.2025.
Bojan Popović za Brend magazin: Kako “Dunav osiguranje” gradi rast na tradiciji sigurnosti
18.07.2025.
Biljana Novaković, arhitekta i osnivačica studija “Finestra”: Dizajn mora i da funkcioniše i da inspiriše
17.07.2025.
Intervju: Haris Mujanović, CEO “Via Media” – Kako je agencija postala mjerilo kreativnosti i uspjeha
16.07.2025.
IFC jača finansiranje za žene preduzetnice, Mikrofinu će dati 20 miliona evra kredita
16.07.2025.
Bojan Suvajac, generalni menadžer “Fabrika Coffee” za Brend magazin: Lokalni pristup, kada osvojite srce potrošača, može nadmašiti i najveće igrače
15.07.2025.
Ferrero više nije samo Nutella – nova akvizicija mijenja sve
14.07.2025.