Brend Magazin
  • Magazin
    • Tema broja
    • Superbrands
  • Aktuelno
  • Kompanije
  • Investicije
  • Tehnologija
  • Lifestyle
  • Arhiva izdanja
  • Brend Magazin
  • Magazin
    • Tema broja
    • Superbrands
  • Aktuelno
  • Kompanije
  • Investicije
  • Tehnologija
  • Lifestyle
  • Arhiva izdanja
  • Mara Handmade Clothing for Kids

    Mara Handmade Clothing for Kids

    Brend Magazin
    20.05.2025-
  • Neobanke: Digitalna budućnost finansija bez granica

    Neobanke: Digitalna budućnost finansija bez granica

    Brend Magazin
    20.05.2025-
  • Coca-Cola ponovo pokreće legendarnu “Share a Coke” kampanju: Nova generacija, nova iskustva, ista čarolija povezivanja

    Coca-Cola ponovo pokreće legendarnu “Share a Coke” kampanju: Nova generacija, nova iskustva, ista čarolija povezivanja

    Brend Magazin
    19.05.2025-
  • Dvadeset godina liderstva, inovacija i konkretnih odgovora

    Dvadeset godina liderstva, inovacija i konkretnih odgovora

    Brend Magazin
    19.05.2025-
  • Savršen spoj okusa i svježine u proljetnoj salati uz Président Somborsku

    Savršen spoj okusa i svježine u proljetnoj salati uz Président Somborsku

    Brend Magazin
    13.05.2025-
  • Haris Mujanović u žiriju Cannes Lions festivala

    Haris Mujanović u žiriju Cannes Lions festivala

    Brend Magazin
    13.05.2025-
  • Ana Brzaković za Brend magazin: Kako nas stres mijenja i šta možemo da preduzmemo za povratak balansa

    Ana Brzaković za Brend magazin: Kako nas stres mijenja i šta možemo da preduzmemo za povratak balansa

    Brend Magazin
    13.05.2025-
  • UM Pokreće Full Color Media i najavljuje novu eru u planiranju medija

    UM Pokreće Full Color Media i najavljuje novu eru u planiranju medija

    Brend Magazin
    12.05.2025-
  • Predrag Uzelac, direktor Led Euro Media o digitalnom oglašavanju u pokretu: Kako LED displeji redefinišu komunikaciju brendova?

    Predrag Uzelac, direktor Led Euro Media o digitalnom oglašavanju u pokretu: Kako LED displeji redefinišu komunikaciju brendova?

    Brend Magazin
    09.05.2025-
  • Specifične karakteristike važne za razumijevanje potreba i aspiracija Generacije Z

    Specifične karakteristike važne za razumijevanje potreba i aspiracija Generacije Z

    Brend Magazin
    08.05.2025-
Prethodna stranica
1 … 4 5 6 7 8 … 44
Sljedeća stranica

Najnovije

  • Marko Radić: Autentičnost se ne prevodi, ona se doživljava

    19.07.2025.
  • Bojan Popović za Brend magazin: Kako “Dunav osiguranje” gradi rast na tradiciji sigurnosti

    18.07.2025.
  • Biljana Novaković, arhitekta i osnivačica studija “Finestra”: Dizajn mora i da funkcioniše i da inspiriše

    17.07.2025.
  • Intervju: Haris Mujanović, CEO “Via Media” – Kako je agencija postala mjerilo kreativnosti i uspjeha

    16.07.2025.
  • IFC jača finansiranje za žene preduzetnice, Mikrofinu će dati 20 miliona evra kredita

    16.07.2025.
  • Bojan Suvajac, generalni menadžer “Fabrika Coffee” za Brend magazin: Lokalni pristup, kada osvojite srce potrošača, može nadmašiti i najveće igrače

    15.07.2025.
  • Ferrero više nije samo Nutella – nova akvizicija mijenja sve

    14.07.2025.
  • Impressum
  • Politika kolačića
  • Politika privatnosti
  • Arhiva
  • Impressum
  • Politika kolačića
  • Politika privatnosti
  • Arhiva

© 2024 Brend Magazin | Sva prava zadržana.
Preuzimanje sadržaja sa portala je dozvoljeno
isključivo i obavezno uz navođenje izvora,
te postavljanje link-a za preuzeti članak.

Back to Top