Brend Magazin
  • Aktuelno
  • Kompanije
  • Ekonomija
  • Tehnologija
  • Lifestyle
  • Magazin
  • Arhiva izdanja
  • superbrands
    • Facebook
    • Instagram
    • LinkedIn
  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Kako se razvijaju brendovi u BiH: između stvarnosti tržišta i snage narativa

    Kako se razvijaju brendovi u BiH: između stvarnosti tržišta i snage narativa

    Vedran Peršić
    23.07.2025-
  • Digitalizacija i ljudi – dva motora razvoja Info Media Groupe

    Digitalizacija i ljudi – dva motora razvoja Info Media Groupe

    Brend Magazin
    22.07.2025-
  • Zepter Hotel Palace – Tradicija u srcu Banjaluke

    Zepter Hotel Palace – Tradicija u srcu Banjaluke

    Brend Magazin
    21.07.2025-
  • Misli globalno, ali gradi temelje kod kuće

    Misli globalno, ali gradi temelje kod kuće

    Amer Pašić
    21.07.2025-
  • Marko Radić: Autentičnost se ne prevodi, ona se doživljava

    Marko Radić: Autentičnost se ne prevodi, ona se doživljava

    Brend Magazin
    19.07.2025-
  • Bojan Popović za Brend magazin: Kako “Dunav osiguranje” gradi rast na tradiciji sigurnosti

    Bojan Popović za Brend magazin: Kako “Dunav osiguranje” gradi rast na tradiciji sigurnosti

    Brend Magazin
    18.07.2025-
  • Biljana Novaković, arhitekta i osnivačica studija “Finestra”: Dizajn mora i da funkcioniše i da inspiriše

    Biljana Novaković, arhitekta i osnivačica studija “Finestra”: Dizajn mora i da funkcioniše i da inspiriše

    Brend Magazin
    17.07.2025-
  • Intervju: Haris Mujanović, CEO “Via Media” – Kako je agencija postala mjerilo kreativnosti i uspjeha

    Intervju: Haris Mujanović, CEO “Via Media” – Kako je agencija postala mjerilo kreativnosti i uspjeha

    Brend Magazin
    16.07.2025-
  • IFC jača finansiranje za žene preduzetnice,  Mikrofinu će dati 20 miliona evra kredita

    IFC jača finansiranje za žene preduzetnice, Mikrofinu će dati 20 miliona evra kredita

    Brend Magazin
    16.07.2025-
  • Bojan Suvajac, generalni menadžer “Fabrika Coffee” za Brend magazin: Lokalni pristup, kada osvojite srce potrošača, može nadmašiti i najveće igrače

    Bojan Suvajac, generalni menadžer “Fabrika Coffee” za Brend magazin: Lokalni pristup, kada osvojite srce potrošača, može nadmašiti i najveće igrače

    Brend Magazin
    15.07.2025-
Prethodna stranica
1 … 4 5 6 7 8 … 50
Sljedeća stranica

Najnovije

  • Joseph Pulitzer – čovjek koji je uveo red u novinarstvo i kaos u naslovnice

    31.10.2025.
  • Svjetski dan štednje — zašto je štednja i dalje temelj finansijske sigurnosti

    31.10.2025.
  • Kompanija koja pokreće svijet

    30.10.2025.
  • Empatija na prodaju: kako kompanije glume brigu o zaposlenicima

    30.10.2025.
  • Porodične firme, stub ekonomije društva – INOVACIJE ZA ODRŽIVOST

    29.10.2025.
  • Dukat Lagano jutro – bez laktoze, ali za potpuni užitak

    29.10.2025.
  • Kako vidjeti nevidljivu bolest

    24.10.2025.
  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Impressum
  • Politika kolačića
  • Politika privatnosti
  • Arhiva

© 2024 Brend Magazin | Sva prava zadržana.
Preuzimanje sadržaja sa portala je dozvoljeno
isključivo i obavezno uz navođenje izvora,
te postavljanje link-a za preuzeti članak.

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Impressum
  • Politika kolačića
  • Politika privatnosti
  • Arhiva

© 2024 Brend Magazin | Sva prava zadržana.
Preuzimanje sadržaja sa portala je dozvoljeno
isključivo i obavezno uz navođenje izvora,
te postavljanje link-a za preuzeti članak.