Magazin
Tema broja
Superbrands
Aktuelno
Kompanije
Investicije
Tehnologija
Lifestyle
Arhiva izdanja
Magazin
Tema broja
Superbrands
Aktuelno
Kompanije
Investicije
Tehnologija
Lifestyle
Arhiva izdanja
Pretraga
Pretraga
Mara Handmade Clothing for Kids
Brend Magazin
20.05.2025-
Neobanke: Digitalna budućnost finansija bez granica
Brend Magazin
20.05.2025-
Coca-Cola ponovo pokreće legendarnu “Share a Coke” kampanju: Nova generacija, nova iskustva, ista čarolija povezivanja
Brend Magazin
19.05.2025-
Dvadeset godina liderstva, inovacija i konkretnih odgovora
Brend Magazin
19.05.2025-
Savršen spoj okusa i svježine u proljetnoj salati uz Président Somborsku
Brend Magazin
13.05.2025-
Haris Mujanović u žiriju Cannes Lions festivala
Brend Magazin
13.05.2025-
Ana Brzaković za Brend magazin: Kako nas stres mijenja i šta možemo da preduzmemo za povratak balansa
Brend Magazin
13.05.2025-
UM Pokreće Full Color Media i najavljuje novu eru u planiranju medija
Brend Magazin
12.05.2025-
Predrag Uzelac, direktor Led Euro Media o digitalnom oglašavanju u pokretu: Kako LED displeji redefinišu komunikaciju brendova?
Brend Magazin
09.05.2025-
Specifične karakteristike važne za razumijevanje potreba i aspiracija Generacije Z
Brend Magazin
08.05.2025-
Prethodna stranica
1
…
4
5
6
7
8
…
44
Sljedeća stranica
Najnovije
Marko Radić: Autentičnost se ne prevodi, ona se doživljava
19.07.2025.
Bojan Popović za Brend magazin: Kako “Dunav osiguranje” gradi rast na tradiciji sigurnosti
18.07.2025.
Biljana Novaković, arhitekta i osnivačica studija “Finestra”: Dizajn mora i da funkcioniše i da inspiriše
17.07.2025.
Intervju: Haris Mujanović, CEO “Via Media” – Kako je agencija postala mjerilo kreativnosti i uspjeha
16.07.2025.
IFC jača finansiranje za žene preduzetnice, Mikrofinu će dati 20 miliona evra kredita
16.07.2025.
Bojan Suvajac, generalni menadžer “Fabrika Coffee” za Brend magazin: Lokalni pristup, kada osvojite srce potrošača, može nadmašiti i najveće igrače
15.07.2025.
Ferrero više nije samo Nutella – nova akvizicija mijenja sve
14.07.2025.