Magazin
Tema broja
Superbrands
Aktuelno
Kompanije
Investicije
Tehnologija
Lifestyle
Arhiva izdanja
Magazin
Tema broja
Superbrands
Aktuelno
Kompanije
Investicije
Tehnologija
Lifestyle
Arhiva izdanja
Pretraga
Pretraga
Ljubomir Todorović za Brend magazin piše kako brendovi mogu da osvoje Generaciju Z: Lekcije iz istraživanja
Brend Magazin
29.04.2025-
MOLSON COORS Pozitivan uticaj brendova kroz društveno odgovorne aktivnosti
Brend Magazin
28.04.2025-
Esmeralda Marić za Brend magazin: Generacija Z je izuzetno nestrpljiva, želi brzo do novca, brzo ga i troši, ali je i društveno i ekološki osviještena
Brend Magazin
25.04.2025-
Nestro i fudbalski klub “Borac” – sinergija dva velika brenda ka novim pobjedama
Brend Magazin
24.04.2025-
Goran Račić u intervjuu za Brend magazin: “Jahorina ekonomski forum 2025” – regionalni susret ključnih ekonomskih aktera
Brend Magazin
23.04.2025-
SAŠA OSTOJIĆ za Brend magazin: Mehanizmi prilagođavanja brendova novim generacijama potrošača
Brend Magazin
22.04.2025-
Brand New Circus – 13. Brending konferencija
Brend Magazin
21.04.2025-
Nestlé traži najzdraviju bakinu/naninu kuhinju: Prijavite recept i osvojite 1.000 KM!
Brend Magazin
16.04.2025-
Digitalna trgovina u BiH: Između globalnih izazova i lokalnih prilika
Brend Magazin
15.04.2025-
Prada preuzima Versace – Nova era italijanskog luksuza
Brend Magazin
15.04.2025-
Prethodna stranica
1
2
3
4
5
…
39
Sljedeća stranica
Najnovije
Biznis kao most: Lideri privrede poručuju – Investirati u ljude i razvoj
22.05.2025.
Burger svake dvije minute: BiH u vrhu po rastu narudžbi
20.05.2025.
Mara Handmade Clothing for Kids
20.05.2025.
Neobanke: Digitalna budućnost finansija bez granica
20.05.2025.
Coca-Cola ponovo pokreće legendarnu “Share a Coke” kampanju: Nova generacija, nova iskustva, ista čarolija povezivanja
19.05.2025.
Dvadeset godina liderstva, inovacija i konkretnih odgovora
19.05.2025.
Savršen spoj okusa i svježine u proljetnoj salati uz Président Somborsku
13.05.2025.