Brend Magazin
  • Aktuelno
  • Kompanije
  • Ekonomija
  • Tehnologija
  • Lifestyle
  • Magazin
  • Arhiva izdanja
  • superbrands
    • Facebook
    • Instagram
    • LinkedIn
  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Hemofarmove Brke i Superbrke: Vrijeme ti je, pregledaj se

    Hemofarmove Brke i Superbrke: Vrijeme ti je, pregledaj se

    Brend Magazin
    22.11.2024-
  • Trendovi u vizuelnoj komunikaciji: Uticaj grafičkog dizajna na percepciju brenda

    Trendovi u vizuelnoj komunikaciji: Uticaj grafičkog dizajna na percepciju brenda

    Brend Magazin
    22.11.2024-
  • ADNAN BURAZEROVIĆ Kako se odnosimo prema javnosti: Igra gluvih telefona ili vrijeme (a)socijalnih mreža

    ADNAN BURAZEROVIĆ Kako se odnosimo prema javnosti: Igra gluvih telefona ili vrijeme (a)socijalnih mreža

    Brend Magazin
    22.11.2024-
  • Sve je spremno za eCommerce Day 2024: Impresivni učesnici i bogat program!

    Sve je spremno za eCommerce Day 2024: Impresivni učesnici i bogat program!

    Tijana Grujic
    21.11.2024-
  • Nutricionista DRAGANA LOŠIĆ: Kako se pravilno hraniti na poslu

    Nutricionista DRAGANA LOŠIĆ: Kako se pravilno hraniti na poslu

    Brend Magazin
    21.11.2024-
  • Gala veče za SUPERBRENDOVE: Svečano uručene plakete predstavnicima brendova koji su u BiH 2024. ostvarili ovaj prestižan status

    Gala veče za SUPERBRENDOVE: Svečano uručene plakete predstavnicima brendova koji su u BiH 2024. ostvarili ovaj prestižan status

    Brend Magazin
    20.11.2024-
  • AMER PAŠIĆ: Kako komuniciraš, takve talente i privlačiš

    AMER PAŠIĆ: Kako komuniciraš, takve talente i privlačiš

    Brend Magazin
    20.11.2024-
  • ZLATKO GANIĆ za Brend magazin: Bitno je zadržati dosljednost u tonu komunikacije i vizuelnom identitetu

    ZLATKO GANIĆ za Brend magazin: Bitno je zadržati dosljednost u tonu komunikacije i vizuelnom identitetu

    Brend Magazin
    19.11.2024-
  • ANA BRZAKOVIĆ: Zablude i mitovi o poslu koje treba da „razbijemo“

    ANA BRZAKOVIĆ: Zablude i mitovi o poslu koje treba da „razbijemo“

    Ana Brzaković
    19.11.2024-
  • Lovac na jelene

    Lovac na jelene

    Vedran Peršić
    18.11.2024-
Prethodna stranica
1 … 24 25 26 27 28 … 49
Sljedeća stranica

Najnovije

  • Kako vidjeti nevidljivu bolest

    24.10.2025.
  • DORS 2025 otvorio ključna pitanja razvoja tržišta osiguranja

    23.10.2025.
  • Aplikacija za lakše putovanje

    20.10.2025.
  • Za svaki obrok s povjerenjem: Lactalis brine o kvalitetu

    17.10.2025.
  • Kritične sirovine nova su nafta, a europski e-otpad njen je izvor

    15.10.2025.
  • Nikada nije kasno: Poduzetništvo nakon 60. kao nova definicija aktivnog života

    15.10.2025.
  • Dodijeljena Nobelova nagrada za ekonomiju: Nagrađeni za objašnjenje rasta na inovacijama

    15.10.2025.
  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Impressum
  • Politika kolačića
  • Politika privatnosti
  • Arhiva

© 2024 Brend Magazin | Sva prava zadržana.
Preuzimanje sadržaja sa portala je dozvoljeno
isključivo i obavezno uz navođenje izvora,
te postavljanje link-a za preuzeti članak.

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Impressum
  • Politika kolačića
  • Politika privatnosti
  • Arhiva

© 2024 Brend Magazin | Sva prava zadržana.
Preuzimanje sadržaja sa portala je dozvoljeno
isključivo i obavezno uz navođenje izvora,
te postavljanje link-a za preuzeti članak.