Brend Magazin
  • Aktuelno
  • Kompanije
  • Ekonomija
  • Tehnologija
  • Lifestyle
  • Magazin
  • Arhiva izdanja
  • superbrands
    • Facebook
    • Instagram
    • LinkedIn
  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Tešanjski kiseljak osvojio bronzanu medalju u Americi

    Tešanjski kiseljak osvojio bronzanu medalju u Americi

    Brend Magazin
    24.02.2025-
  • Legenda se vraća: Evo kako će izgledati novi model i kada izlazi

    Legenda se vraća: Evo kako će izgledati novi model i kada izlazi

    Brend Magazin
    24.02.2025-
  • dm još jednom potvrdio poziciju Najpoželjnijeg poslodavca u BiH

    dm još jednom potvrdio poziciju Najpoželjnijeg poslodavca u BiH

    Brend Magazin
    22.02.2025-
  • Bingo „Odvažne i hrabre“: 50.000 KM za podršku poduzetnicama

    Bingo „Odvažne i hrabre“: 50.000 KM za podršku poduzetnicama

    Brend Magazin
    21.02.2025-
  • Musk predstavio Grok 3: Bolji od DeepSeeka

    Musk predstavio Grok 3: Bolji od DeepSeeka

    Brend Magazin
    21.02.2025-
  • Strateški razvoj Optima Grupe: Korporativne strategije društveno odgovornih kompanija, odgovaraju principima održivog razvoja

    Strateški razvoj Optima Grupe: Korporativne strategije društveno odgovornih kompanija, odgovaraju principima održivog razvoja

    Brend Magazin
    21.02.2025-
  • Gojko Rodić za Brend magazin o prodajnom procesu u malim i srednjim preduzećima: Prodajni tim mora da bude OBUČEN I MOTIVISAN

    Gojko Rodić za Brend magazin o prodajnom procesu u malim i srednjim preduzećima: Prodajni tim mora da bude OBUČEN I MOTIVISAN

    Brend Magazin
    20.02.2025-
  • UniCredit u BiH je lider na tržištu i najbolji pružalac usluga u oblasti finansiranja trgovine

    UniCredit u BiH je lider na tržištu i najbolji pružalac usluga u oblasti finansiranja trgovine

    Brend Magazin
    20.02.2025-
  • Branka Kalinić za Brend magazin: Marketinška strategija je ZVIJEZDA VODILJA jedne kompanije

    Branka Kalinić za Brend magazin: Marketinška strategija je ZVIJEZDA VODILJA jedne kompanije

    Brend Magazin
    19.02.2025-
  • Vedran Peršić za Brend magazin o ključnim elementima temeljnog strateškog planiranja: Kako pronaći i privući one koji trebaju moj proizvod ili uslugu?

    Vedran Peršić za Brend magazin o ključnim elementima temeljnog strateškog planiranja: Kako pronaći i privući one koji trebaju moj proizvod ili uslugu?

    Brend Magazin
    18.02.2025-
Prethodna stranica
1 … 21 22 23 24 25 … 55
Sljedeća stranica

Najnovije

  • Solarna energija postaje najjeftiniji izvor struje u svijetu

    17.12.2025.
  • Argeta bilježi rekordnu prodaju i uspjeh dijeli s potrošačima i zajednicom u BiH

    17.12.2025.
  • Karijere otporne na vještačku inteligenciju: Zašto se mladi sve češće okreću zanatima

    17.12.2025.
  • KitKat napitak stiže u ugostiteljske objekte u BiH

    16.12.2025.
  • Nova energija za izvoz, inovacije i radna mjesta u BiH

    15.12.2025.
  • Binance predstavlja Binance Junior: Kripto aplikaciju za cijelu porodicu

    15.12.2025.
  • Kako umjetna inteligencija utječe na kupovinu

    15.12.2025.
  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Impressum
  • Politika kolačića
  • Politika privatnosti
  • Arhiva

© 2024 Brend Magazin | Sva prava zadržana.
Preuzimanje sadržaja sa portala je dozvoljeno
isključivo i obavezno uz navođenje izvora,
te postavljanje link-a za preuzeti članak.

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Impressum
  • Politika kolačića
  • Politika privatnosti
  • Arhiva

© 2024 Brend Magazin | Sva prava zadržana.
Preuzimanje sadržaja sa portala je dozvoljeno
isključivo i obavezno uz navođenje izvora,
te postavljanje link-a za preuzeti članak.