Magazin
Tema broja
Superbrands
Aktuelno
Kompanije
Investicije
Tehnologija
Lifestyle
Arhiva izdanja
Magazin
Tema broja
Superbrands
Aktuelno
Kompanije
Investicije
Tehnologija
Lifestyle
Arhiva izdanja
Pretraga
Pretraga
Plan za 2024: Planirajte najbolje i pripremajte se za najgore
Brend Magazin
25.12.2023-
Sinergija otvorenog koda i vještačke inteligencije: Katalizator za inovacije
Dejan Lujić
25.12.2023-
Kako primjena vještačke inteligencije mijenja način upravljanja i razvoja biznisa?
Brend Magazin
25.12.2023-
12 praktičnih savjeta za primjenu AI i ML tehnologije u E-COMMERCE industriji
Maher Abu Ayman Al-Osta
25.12.2023-
Kako povećati psihološku sigurnost na radnom mjestu
Maja Majstorović Hajduković
01.12.2023-
Kreativni preokret Wiener osiguranja
Brend Magazin
01.12.2023-
Zdravlje i jednostavnost – temelji brenda “Tefal”
Brend Magazin
01.12.2023-
Poslodavac kao brend – Da li se brend poslodavca gradi ili spontano postaje?
Katarina Šonjić
01.12.2023-
Osluškivanje potreba tržišta kao prilika za jačanje brenda
Brend Magazin
01.12.2023-
Tako to rade uspješni – spoj znanja i iskustva
Brend Magazin
01.12.2023-
Prethodna stranica
1
…
20
21
22
23
24
Sljedeća stranica
Najnovije
Hemofarmove Brke i Superbrke: Vrijeme ti je, pregledaj se
22.11.2024.
Trendovi u vizuelnoj komunikaciji: Uticaj grafičkog dizajna na percepciju brenda
22.11.2024.
ADNAN BURAZEROVIĆ Kako se odnosimo prema javnosti: Igra gluvih telefona ili vrijeme (a)socijalnih mreža
22.11.2024.
Sve je spremno za eCommerce Day 2024: Impresivni učesnici i bogat program!
21.11.2024.
Nutricionista DRAGANA LOŠIĆ: Kako se pravilno hraniti na poslu
21.11.2024.
Gala veče za SUPERBRENDOVE: Svečano uručene plakete predstavnicima brendova koji su u BiH 2024. ostvarili ovaj prestižan status
20.11.2024.
AMER PAŠIĆ: Kako komuniciraš, takve talente i privlačiš
20.11.2024.