Brend Magazin
  • Aktuelno
  • Kompanije
  • Ekonomija
  • Tehnologija
  • Lifestyle
  • Magazin
  • Arhiva izdanja
  • superbrands
    • Facebook
    • Instagram
    • LinkedIn
  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Polovina radnika u BiH želi novi posao

    Polovina radnika u BiH želi novi posao

    Brend Magazin
    14.11.2025-
  • Best-Tex Srbac: Kako je mali pogon prerastao u značajnog regionalnog izvoznika tekstila

    Best-Tex Srbac: Kako je mali pogon prerastao u značajnog regionalnog izvoznika tekstila

    Brend Magazin
    14.11.2025-
  • Superbrands Slovenija otkrio lidere tržišta za 2025-u, a uskoro slijedi i dodjela Superbrands BIH priznanja!

    Superbrands Slovenija otkrio lidere tržišta za 2025-u, a uskoro slijedi i dodjela Superbrands BIH priznanja!

    Brend Magazin
    14.11.2025-
  • Zdravlje nije tabu, pregled je najbolja investicija u budućnost

    Zdravlje nije tabu, pregled je najbolja investicija u budućnost

    Brend Magazin
    14.11.2025-
  • Banja Luka domaćin ekskluzivnog “Binance Meetup” događaja

    Banja Luka domaćin ekskluzivnog “Binance Meetup” događaja

    Brend Magazin
    13.11.2025-
  • Kina zakoračila u novu eru mobilnosti – leteći automobili izlaze iz faze prototipa

    Kina zakoračila u novu eru mobilnosti – leteći automobili izlaze iz faze prototipa

    Brend Magazin
    13.11.2025-
  • Infobip i Pontis Technology sklopili partnerstvo za razvoj naprednih komunikacijskih rješenja

    Infobip i Pontis Technology sklopili partnerstvo za razvoj naprednih komunikacijskih rješenja

    Brend Magazin
    13.11.2025-
  • ESG Coach – novi digitalni alat za održivo poslovanje porodičnih firmi

    ESG Coach – novi digitalni alat za održivo poslovanje porodičnih firmi

    Brend Magazin
    12.11.2025-
  • LOM – Ljubav prema novcu

    LOM – Ljubav prema novcu

    Brend Magazin
    08.11.2025-
  • Greške koje prave brendovi u komunikaciji sa Z generacijom

    Greške koje prave brendovi u komunikaciji sa Z generacijom

    Brend Magazin
    07.11.2025-
Prethodna stranica
1 2 3 4 … 52
Sljedeća stranica

Najnovije

  • Maja Drnda o emocijama koje publiku pretvaraju u kreatore

    21.11.2025.
  • Kiril Tkačev: Kvalitet, povjerenje i inovacije kao temelj budućeg rasta Nestro Petrola

    20.11.2025.
  • Intervju: Vildana Skorupan (Wiener osiguranje VIG) – „Osiguranje nije dokument, već osjećaj sigurnosti“

    19.11.2025.
  • SHP Celex gradi najmoderniju fabriku papira u BiH

    19.11.2025.
  • Denis Zubac za Brend magazin: Kako HT Eronet spaja pouzdanost, inovacije i emocije

    18.11.2025.
  • Nikolaos Dimitriadis za Brend magazin: U eri vještačke inteligencije brendovi moraju ponovo postati ljudski

    17.11.2025.
  • Otvoren najviši hotel na svijetu

    17.11.2025.
  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Impressum
  • Politika kolačića
  • Politika privatnosti
  • Arhiva

© 2024 Brend Magazin | Sva prava zadržana.
Preuzimanje sadržaja sa portala je dozvoljeno
isključivo i obavezno uz navođenje izvora,
te postavljanje link-a za preuzeti članak.

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Impressum
  • Politika kolačića
  • Politika privatnosti
  • Arhiva

© 2024 Brend Magazin | Sva prava zadržana.
Preuzimanje sadržaja sa portala je dozvoljeno
isključivo i obavezno uz navođenje izvora,
te postavljanje link-a za preuzeti članak.