Magazin
Tema broja
Superbrands
Aktuelno
Kompanije
Investicije
Tehnologija
Lifestyle
Arhiva izdanja
Magazin
Tema broja
Superbrands
Aktuelno
Kompanije
Investicije
Tehnologija
Lifestyle
Arhiva izdanja
Pretraga
Pretraga
Predrag Uzelac, direktor Led Euro Media o digitalnom oglašavanju u pokretu: Kako LED displeji redefinišu komunikaciju brendova?
Brend Magazin
09.05.2025-
Specifične karakteristike važne za razumijevanje potreba i aspiracija Generacije Z
Brend Magazin
08.05.2025-
Spoj kvaliteta i inovacija: CARALLIANCE stigao na tržište BiH
Brend Magazin
07.05.2025-
Nemanja Trivić, direktor “Beez“ d.o.o. u intervjuu za Brend magazin: Beez softver štedi vrijeme i ubrzava rast firmi
Brend Magazin
06.05.2025-
Biljana Rađenović za Brend magazina: Kako nove generacije oblikuju brendove 21. vijeka
Brend Magazin
05.05.2025-
Dominik Raškaj, PR marketing menadžer portala „Boljiposao.com“: Koje su najveće prepreke domaćeg tržišta rada i kako ih prevazići
Brend Magazin
02.05.2025-
Una Karabeg: Kako nove generacije doživljavaju statusne simbole
Brend Magazin
01.05.2025-
„Napišimo priču iz početka“ – Hemofarm otvorio važan dijalog o društvenim narativima prema ženama
Brend Magazin
30.04.2025-
Mlade lavice s bh. duhom spremne za Cannes
Brend Magazin
30.04.2025-
Revizorska industrija danas: Grant Thornton kao partner u savladavanju izazova
Brend Magazin
30.04.2025-
Prethodna stranica
1
2
3
4
…
39
Sljedeća stranica
Najnovije
Biznis kao most: Lideri privrede poručuju – Investirati u ljude i razvoj
22.05.2025.
Burger svake dvije minute: BiH u vrhu po rastu narudžbi
20.05.2025.
Mara Handmade Clothing for Kids
20.05.2025.
Neobanke: Digitalna budućnost finansija bez granica
20.05.2025.
Coca-Cola ponovo pokreće legendarnu “Share a Coke” kampanju: Nova generacija, nova iskustva, ista čarolija povezivanja
19.05.2025.
Dvadeset godina liderstva, inovacija i konkretnih odgovora
19.05.2025.
Savršen spoj okusa i svježine u proljetnoj salati uz Président Somborsku
13.05.2025.