Brend Magazin
  • Aktuelno
  • Kompanije
  • Ekonomija
  • Tehnologija
  • Lifestyle
  • Magazin
  • Arhiva izdanja
  • superbrands
    • Facebook
    • Instagram
    • LinkedIn
  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Banja Luka domaćin ekskluzivnog “Binance Meetup” događaja

    Banja Luka domaćin ekskluzivnog “Binance Meetup” događaja

    Brend Magazin
    13.11.2025-
  • Kina zakoračila u novu eru mobilnosti – leteći automobili izlaze iz faze prototipa

    Kina zakoračila u novu eru mobilnosti – leteći automobili izlaze iz faze prototipa

    Brend Magazin
    13.11.2025-
  • Infobip i Pontis Technology sklopili partnerstvo za razvoj naprednih komunikacijskih rješenja

    Infobip i Pontis Technology sklopili partnerstvo za razvoj naprednih komunikacijskih rješenja

    Brend Magazin
    13.11.2025-
  • ESG Coach – novi digitalni alat za održivo poslovanje porodičnih firmi

    ESG Coach – novi digitalni alat za održivo poslovanje porodičnih firmi

    Brend Magazin
    12.11.2025-
  • LOM – Ljubav prema novcu

    LOM – Ljubav prema novcu

    Brend Magazin
    08.11.2025-
  • Greške koje prave brendovi u komunikaciji sa Z generacijom

    Greške koje prave brendovi u komunikaciji sa Z generacijom

    Brend Magazin
    07.11.2025-
  • Nostalgični marketing

    Nostalgični marketing

    Brend Magazin
    07.11.2025-
  • Nova era digitalnih plaćanja – Aircash

    Nova era digitalnih plaćanja – Aircash

    Brend Magazin
    07.11.2025-
  • Triglav Fondovi postaju Triglav Investments: Novi identitet, ista posvećenost investitorima

    Triglav Fondovi postaju Triglav Investments: Novi identitet, ista posvećenost investitorima

    Brend Magazin
    07.11.2025-
  • Od kioska do kompanije vrijedne 3 milijarde

    Od kioska do kompanije vrijedne 3 milijarde

    Brend Magazin
    05.11.2025-
Prethodna stranica
1 2 3 4 … 52
Sljedeća stranica

Najnovije

  • Denis Zubac za Brend magazin: Kako HT Eronet spaja pouzdanost, inovacije i emocije

    18.11.2025.
  • Nikolaos Dimitriadis za Brend magazin: U eri vještačke inteligencije brendovi moraju ponovo postati ljudski

    17.11.2025.
  • Otvoren najviši hotel na svijetu

    17.11.2025.
  • Bayer uvodi novu eru AI oglašavanja

    17.11.2025.
  • Trka koja mijenja evropsko bankarstvo

    14.11.2025.
  • Ljudi gledaju više videa nego ikad – ali drugačije: da li publika zaista nema pažnju?

    14.11.2025.
  • Polovina radnika u BiH želi novi posao

    14.11.2025.
  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Impressum
  • Politika kolačića
  • Politika privatnosti
  • Arhiva

© 2024 Brend Magazin | Sva prava zadržana.
Preuzimanje sadržaja sa portala je dozvoljeno
isključivo i obavezno uz navođenje izvora,
te postavljanje link-a za preuzeti članak.

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Impressum
  • Politika kolačića
  • Politika privatnosti
  • Arhiva

© 2024 Brend Magazin | Sva prava zadržana.
Preuzimanje sadržaja sa portala je dozvoljeno
isključivo i obavezno uz navođenje izvora,
te postavljanje link-a za preuzeti članak.