Brend Magazin
  • Aktuelno
  • Kompanije
  • Ekonomija
  • Tehnologija
  • Lifestyle
  • Magazin
  • Arhiva izdanja
  • superbrands
    • Facebook
    • Instagram
    • LinkedIn
  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Nemanja Trivić, direktor “Beez“ d.o.o. u intervjuu za Brend magazin: Beez softver štedi vrijeme i ubrzava rast firmi

    Nemanja Trivić, direktor “Beez“ d.o.o. u intervjuu za Brend magazin: Beez softver štedi vrijeme i ubrzava rast firmi

    Brend Magazin
    06.05.2025-
  • Biljana Rađenović za Brend magazina: Kako nove generacije oblikuju brendove 21. vijeka

    Biljana Rađenović za Brend magazina: Kako nove generacije oblikuju brendove 21. vijeka

    Brend Magazin
    05.05.2025-
  • Dominik Raškaj, PR marketing menadžer portala „Boljiposao.com“: Koje su najveće prepreke domaćeg tržišta rada i kako ih prevazići

    Dominik Raškaj, PR marketing menadžer portala „Boljiposao.com“: Koje su najveće prepreke domaćeg tržišta rada i kako ih prevazići

    Brend Magazin
    02.05.2025-
  • Una Karabeg: Kako nove generacije doživljavaju statusne simbole

    Una Karabeg: Kako nove generacije doživljavaju statusne simbole

    Brend Magazin
    01.05.2025-
  • „Napišimo priču iz početka“ – Hemofarm otvorio važan dijalog o društvenim narativima prema ženama

    „Napišimo priču iz početka“ – Hemofarm otvorio važan dijalog o društvenim narativima prema ženama

    Brend Magazin
    30.04.2025-
  • Mlade lavice s bh. duhom spremne za Cannes

    Mlade lavice s bh. duhom spremne za Cannes

    Brend Magazin
    30.04.2025-
  • Revizorska industrija danas: Grant Thornton kao partner u savladavanju izazova

    Revizorska industrija danas: Grant Thornton kao partner u savladavanju izazova

    Brend Magazin
    30.04.2025-
  • Ljubomir Todorović za Brend magazin piše kako brendovi mogu da osvoje Generaciju Z: Lekcije iz istraživanja

    Ljubomir Todorović za Brend magazin piše kako brendovi mogu da osvoje Generaciju Z: Lekcije iz istraživanja

    Brend Magazin
    29.04.2025-
  • MOLSON COORS Pozitivan uticaj brendova kroz društveno odgovorne aktivnosti

    MOLSON COORS Pozitivan uticaj brendova kroz društveno odgovorne aktivnosti

    Brend Magazin
    28.04.2025-
  • Esmeralda Marić za Brend magazin: Generacija Z je izuzetno nestrpljiva, želi brzo do novca, brzo ga i troši, ali je i društveno i ekološki osviještena

    Esmeralda Marić za Brend magazin: Generacija Z je izuzetno nestrpljiva, želi brzo do novca, brzo ga i troši, ali je i društveno i ekološki osviještena

    Brend Magazin
    25.04.2025-
Prethodna stranica
1 … 8 9 10 11 12 … 47
Sljedeća stranica

Najnovije

  • Kako su braća iz Italije registrovala ime Stevea Jobsa i pobijedila Apple

    17.09.2025.
  • ASA Banka predvodi regionalni dijalog o budućnosti tržišta kapitala: Drugo izdanje konferencije „Horizonti kapitala“ u Sarajevu

    12.09.2025.
  • Budućnost finansija se oblikuje na drugom Finance.Weekendu

    09.09.2025.
  • Hejteri, stereotipi i predrasude, novinarske zvijezde, šest festivala, jedan nezaboravan doživljaj

    09.09.2025.
  • Zašto je dosljedna posvećenost ključ održivih poslovnih rezultata

    09.09.2025.
  • Microsoft gasi podršku za Windows 10: Evo šta korisnici moraju znati prije 14. oktobra 2025.

    08.09.2025.
  • 30.000 paketića za učenike prvih razreda u BiH

    29.08.2025.
  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Impressum
  • Politika kolačića
  • Politika privatnosti
  • Arhiva

© 2024 Brend Magazin | Sva prava zadržana.
Preuzimanje sadržaja sa portala je dozvoljeno
isključivo i obavezno uz navođenje izvora,
te postavljanje link-a za preuzeti članak.

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Impressum
  • Politika kolačića
  • Politika privatnosti
  • Arhiva

© 2024 Brend Magazin | Sva prava zadržana.
Preuzimanje sadržaja sa portala je dozvoljeno
isključivo i obavezno uz navođenje izvora,
te postavljanje link-a za preuzeti članak.