Brend Magazin
  • Magazin
    • Tema broja
    • Superbrands
  • Aktuelno
  • Kompanije
  • Investicije
  • Tehnologija
  • Lifestyle
  • Arhiva izdanja
  • Brend Magazin
  • Magazin
    • Tema broja
    • Superbrands
  • Aktuelno
  • Kompanije
  • Investicije
  • Tehnologija
  • Lifestyle
  • Arhiva izdanja
  • Briga o kupcima je ključni element uspjeha u svijetu sebičnosti

    Briga o kupcima je ključni element uspjeha u svijetu sebičnosti

    Vedran Peršić
    06.06.2024.
  • Istraživanje je nužno u konceptu posvećenosti potrošačima

    Istraživanje je nužno u konceptu posvećenosti potrošačima

    Brend Magazin
    04.06.2024.
  • Šta se dešava kad su zaposleni centar procesa i zašto vam ovo može biti korisno

    Šta se dešava kad su zaposleni centar procesa i zašto vam ovo može biti korisno

    Katarina Šonjić
    04.06.2024.
  • Kako do iskonske povezanosti kupaca sa brendom

    Kako do iskonske povezanosti kupaca sa brendom

    Amer Pašić
    30.05.2024.
  • Osnovni zakon modernog tržišta: Korisnik kao centar vašeg biznisa

    Osnovni zakon modernog tržišta: Korisnik kao centar vašeg biznisa

    Snežana Marković
    30.05.2024.
  • Novo istraživanje Superbrands BiH 2024.

    Novo istraživanje Superbrands BiH 2024.

    Brend Magazin
    13.02.2024.
  • 12 praktičnih savjeta za primjenu AI i ML tehnologije u E-COMMERCE industriji

    12 praktičnih savjeta za primjenu AI i ML tehnologije u E-COMMERCE industriji

    Maher Abu Ayman Al-Osta
    25.12.2023.
  • Future of work – koliko hibridni možemo biti?

    Future of work – koliko hibridni možemo biti?

    Ljubiša Mićić
    01.12.2023.
  • Priprema je pola dobro obavljenog posla

    Priprema je pola dobro obavljenog posla

    Vedran Peršić
    01.12.2023.
  • Nove strategije brendiranja za novi digitalni svijet

    Nove strategije brendiranja za novi digitalni svijet

    Snežana Marković
    01.12.2023.
Prethodna stranica
1 … 4 5 6 7
Sljedeća stranica

Najnovije

  • Biznis kao most: Lideri privrede poručuju – Investirati u ljude i razvoj

    22.05.2025.
  • Burger svake dvije minute: BiH u vrhu po rastu narudžbi

    20.05.2025.
  • Mara Handmade Clothing for Kids

    20.05.2025.
  • Neobanke: Digitalna budućnost finansija bez granica

    20.05.2025.
  • Coca-Cola ponovo pokreće legendarnu “Share a Coke” kampanju: Nova generacija, nova iskustva, ista čarolija povezivanja

    19.05.2025.
  • Dvadeset godina liderstva, inovacija i konkretnih odgovora

    19.05.2025.
  • Savršen spoj okusa i svježine u proljetnoj salati uz Président Somborsku

    13.05.2025.
  • Briga o kupcima je ključni element uspjeha u svijetu sebičnosti

    Briga o kupcima je ključni element uspjeha u svijetu sebičnosti

    Vedran Peršić
    06.06.2024.
  • Istraživanje je nužno u konceptu posvećenosti potrošačima

    Istraživanje je nužno u konceptu posvećenosti potrošačima

    Brend Magazin
    04.06.2024.
  • Šta se dešava kad su zaposleni centar procesa i zašto vam ovo može biti korisno

    Šta se dešava kad su zaposleni centar procesa i zašto vam ovo može biti korisno

    Katarina Šonjić
    04.06.2024.
  • Kako do iskonske povezanosti kupaca sa brendom

    Kako do iskonske povezanosti kupaca sa brendom

    Amer Pašić
    30.05.2024.
  • Osnovni zakon modernog tržišta: Korisnik kao centar vašeg biznisa

    Osnovni zakon modernog tržišta: Korisnik kao centar vašeg biznisa

    Snežana Marković
    30.05.2024.
  • Novo istraživanje Superbrands BiH 2024.

    Novo istraživanje Superbrands BiH 2024.

    Brend Magazin
    13.02.2024.
  • 12 praktičnih savjeta za primjenu AI i ML tehnologije u E-COMMERCE industriji

    12 praktičnih savjeta za primjenu AI i ML tehnologije u E-COMMERCE industriji

    Maher Abu Ayman Al-Osta
    25.12.2023.
  • Future of work – koliko hibridni možemo biti?

    Future of work – koliko hibridni možemo biti?

    Ljubiša Mićić
    01.12.2023.
  • Priprema je pola dobro obavljenog posla

    Priprema je pola dobro obavljenog posla

    Vedran Peršić
    01.12.2023.
  • Nove strategije brendiranja za novi digitalni svijet

    Nove strategije brendiranja za novi digitalni svijet

    Snežana Marković
    01.12.2023.
Prethodna stranica
1 … 4 5 6 7
Sljedeća stranica

Najnovije

  • Biznis kao most: Lideri privrede poručuju – Investirati u ljude i razvoj

    22.05.2025.
  • Burger svake dvije minute: BiH u vrhu po rastu narudžbi

    20.05.2025.
  • Mara Handmade Clothing for Kids

    20.05.2025.
  • Neobanke: Digitalna budućnost finansija bez granica

    20.05.2025.
  • Coca-Cola ponovo pokreće legendarnu “Share a Coke” kampanju: Nova generacija, nova iskustva, ista čarolija povezivanja

    19.05.2025.
  • Dvadeset godina liderstva, inovacija i konkretnih odgovora

    19.05.2025.
  • Savršen spoj okusa i svježine u proljetnoj salati uz Président Somborsku

    13.05.2025.
  • Impressum
  • Politika kolačića
  • Politika privatnosti
  • Arhiva
  • Impressum
  • Politika kolačića
  • Politika privatnosti
  • Arhiva

© 2024 Brend Magazin | Sva prava zadržana.
Preuzimanje sadržaja sa portala je dozvoljeno
isključivo i obavezno uz navođenje izvora,
te postavljanje link-a za preuzeti članak.

Back to Top

Notifications