Magazin
Tema broja
Superbrands
Aktuelno
Kompanije
Investicije
Tehnologija
Lifestyle
Arhiva izdanja
Magazin
Tema broja
Superbrands
Aktuelno
Kompanije
Investicije
Tehnologija
Lifestyle
Arhiva izdanja
Pretraga
Pretraga
Vedran Peršić za Brend magazin o ključnim elementima temeljnog strateškog planiranja: Kako pronaći i privući one koji trebaju moj proizvod ili uslugu?
Brend Magazin
18.02.2025.
ANA BRZAKOVIĆ za Brend magazin o prevenciji štetnih posljedica stresa: Vještine koje štite od SAGORIJEVANJA
Brend Magazin
17.02.2025.
Strateško planiranje – temelj za održivi RAST I RAZVOJ INOVATIVNIH STARTAPA
Brend Magazin
17.02.2025.
Amer Pašić za Brend magazin: Planiramo pa ZNAMO KUDA IDEMO
Brend Magazin
13.02.2025.
Ilija Trninić: Važnost strateškog planiranja u menadžementu kompanija
Brend Magazin
12.02.2025.
Sanja Miovčić, izvršna direktorica Vijeća stranih investitora BiH za Brend magazin: BiH ne smije propustiti priliku, treba UBRZATI REFORMSKE PROCESE
Brend Magazin
10.02.2025.
Superbrands TV – idealna prilika za promociju brenda
Brend Magazin
13.12.2024.
Miloš Blagojević: Efikasna komunikacija sa javnošću uz pomoć NLP alata
Brend Magazin
09.12.2024.
LEJLA BRADIĆ Generacijski marketing: Kako da ne promašimo priliku?
Brend Magazin
04.12.2024.
UNA KARABEG: Dobar krizni plan i još bolji PR stručnjak – isplativa investicija
Brend Magazin
02.12.2024.
Prethodna stranica
1
2
3
4
…
7
Sljedeća stranica
Najnovije
Biznis kao most: Lideri privrede poručuju – Investirati u ljude i razvoj
22.05.2025.
Burger svake dvije minute: BiH u vrhu po rastu narudžbi
20.05.2025.
Mara Handmade Clothing for Kids
20.05.2025.
Neobanke: Digitalna budućnost finansija bez granica
20.05.2025.
Coca-Cola ponovo pokreće legendarnu “Share a Coke” kampanju: Nova generacija, nova iskustva, ista čarolija povezivanja
19.05.2025.
Dvadeset godina liderstva, inovacija i konkretnih odgovora
19.05.2025.
Savršen spoj okusa i svježine u proljetnoj salati uz Président Somborsku
13.05.2025.
Vedran Peršić za Brend magazin o ključnim elementima temeljnog strateškog planiranja: Kako pronaći i privući one koji trebaju moj proizvod ili uslugu?
Brend Magazin
18.02.2025.
ANA BRZAKOVIĆ za Brend magazin o prevenciji štetnih posljedica stresa: Vještine koje štite od SAGORIJEVANJA
Brend Magazin
17.02.2025.
Strateško planiranje – temelj za održivi RAST I RAZVOJ INOVATIVNIH STARTAPA
Brend Magazin
17.02.2025.
Amer Pašić za Brend magazin: Planiramo pa ZNAMO KUDA IDEMO
Brend Magazin
13.02.2025.
Ilija Trninić: Važnost strateškog planiranja u menadžementu kompanija
Brend Magazin
12.02.2025.
Sanja Miovčić, izvršna direktorica Vijeća stranih investitora BiH za Brend magazin: BiH ne smije propustiti priliku, treba UBRZATI REFORMSKE PROCESE
Brend Magazin
10.02.2025.
Superbrands TV – idealna prilika za promociju brenda
Brend Magazin
13.12.2024.
Miloš Blagojević: Efikasna komunikacija sa javnošću uz pomoć NLP alata
Brend Magazin
09.12.2024.
LEJLA BRADIĆ Generacijski marketing: Kako da ne promašimo priliku?
Brend Magazin
04.12.2024.
UNA KARABEG: Dobar krizni plan i još bolji PR stručnjak – isplativa investicija
Brend Magazin
02.12.2024.
Prethodna stranica
1
2
3
4
…
7
Sljedeća stranica
Najnovije
Biznis kao most: Lideri privrede poručuju – Investirati u ljude i razvoj
22.05.2025.
Burger svake dvije minute: BiH u vrhu po rastu narudžbi
20.05.2025.
Mara Handmade Clothing for Kids
20.05.2025.
Neobanke: Digitalna budućnost finansija bez granica
20.05.2025.
Coca-Cola ponovo pokreće legendarnu “Share a Coke” kampanju: Nova generacija, nova iskustva, ista čarolija povezivanja
19.05.2025.
Dvadeset godina liderstva, inovacija i konkretnih odgovora
19.05.2025.
Savršen spoj okusa i svježine u proljetnoj salati uz Président Somborsku
13.05.2025.
Notifications