Magazin
Tema broja
Superbrands
Aktuelno
Kompanije
Investicije
Tehnologija
Lifestyle
Arhiva izdanja
Magazin
Tema broja
Superbrands
Aktuelno
Kompanije
Investicije
Tehnologija
Lifestyle
Arhiva izdanja
Pretraga
Pretraga
Bojan Suvajac, generalni menadžer “Fabrika Coffee” za Brend magazin: Lokalni pristup, kada osvojite srce potrošača, može nadmašiti i najveće igrače
Brend Magazin
15.07.2025.
Dragan Močević: Kako brendovi mogu iskoristiti specifičnosti tržišta BiH
Brend Magazin
14.07.2025.
Kako da vaš proizvod ili usluga postane super brend
Brend Magazin
02.07.2025.
Specifične karakteristike važne za razumijevanje potreba i aspiracija Generacije Z
Brend Magazin
08.05.2025.
Nemanja Trivić, direktor “Beez“ d.o.o. u intervjuu za Brend magazin: Beez softver štedi vrijeme i ubrzava rast firmi
Brend Magazin
06.05.2025.
Biljana Rađenović za Brend magazina: Kako nove generacije oblikuju brendove 21. vijeka
Brend Magazin
05.05.2025.
Una Karabeg: Kako nove generacije doživljavaju statusne simbole
Brend Magazin
01.05.2025.
Ljubomir Todorović za Brend magazin piše kako brendovi mogu da osvoje Generaciju Z: Lekcije iz istraživanja
Brend Magazin
29.04.2025.
Esmeralda Marić za Brend magazin: Generacija Z je izuzetno nestrpljiva, želi brzo do novca, brzo ga i troši, ali je i društveno i ekološki osviještena
Brend Magazin
25.04.2025.
SAŠA OSTOJIĆ za Brend magazin: Mehanizmi prilagođavanja brendova novim generacijama potrošača
Brend Magazin
22.04.2025.
Prethodna stranica
1
2
3
4
…
8
Sljedeća stranica
Najnovije
Povratak u školu uz zdravu ishranu: NutriPorcija za sve mališane
28.08.2025.
PERWOLL STEP INTO THE LIGHT PARTY – Elegancija, autentičnost i slow fashion u fokusu Sarajevo Film Festivala
21.08.2025.
Vrijeme je za digitalno čišćenje: Tvoje brisanje ima smisla
09.08.2025.
Carroten – Stručnjak za sunce i preplanuli ten
09.08.2025.
Znate li šta je solarna urtikarija?
07.08.2025.
Kad prestane hype, ostane kod: Što AI doista znači u stvarnom svijetu
07.08.2025.
AeroSteam by Tefal: Revolucija u njezi odjeće uz samo jedan potez
31.07.2025.
Bojan Suvajac, generalni menadžer “Fabrika Coffee” za Brend magazin: Lokalni pristup, kada osvojite srce potrošača, može nadmašiti i najveće igrače
Brend Magazin
15.07.2025.
Dragan Močević: Kako brendovi mogu iskoristiti specifičnosti tržišta BiH
Brend Magazin
14.07.2025.
Kako da vaš proizvod ili usluga postane super brend
Brend Magazin
02.07.2025.
Specifične karakteristike važne za razumijevanje potreba i aspiracija Generacije Z
Brend Magazin
08.05.2025.
Nemanja Trivić, direktor “Beez“ d.o.o. u intervjuu za Brend magazin: Beez softver štedi vrijeme i ubrzava rast firmi
Brend Magazin
06.05.2025.
Biljana Rađenović za Brend magazina: Kako nove generacije oblikuju brendove 21. vijeka
Brend Magazin
05.05.2025.
Una Karabeg: Kako nove generacije doživljavaju statusne simbole
Brend Magazin
01.05.2025.
Ljubomir Todorović za Brend magazin piše kako brendovi mogu da osvoje Generaciju Z: Lekcije iz istraživanja
Brend Magazin
29.04.2025.
Esmeralda Marić za Brend magazin: Generacija Z je izuzetno nestrpljiva, želi brzo do novca, brzo ga i troši, ali je i društveno i ekološki osviještena
Brend Magazin
25.04.2025.
SAŠA OSTOJIĆ za Brend magazin: Mehanizmi prilagođavanja brendova novim generacijama potrošača
Brend Magazin
22.04.2025.
Prethodna stranica
1
2
3
4
…
8
Sljedeća stranica
Najnovije
Povratak u školu uz zdravu ishranu: NutriPorcija za sve mališane
28.08.2025.
PERWOLL STEP INTO THE LIGHT PARTY – Elegancija, autentičnost i slow fashion u fokusu Sarajevo Film Festivala
21.08.2025.
Vrijeme je za digitalno čišćenje: Tvoje brisanje ima smisla
09.08.2025.
Carroten – Stručnjak za sunce i preplanuli ten
09.08.2025.
Znate li šta je solarna urtikarija?
07.08.2025.
Kad prestane hype, ostane kod: Što AI doista znači u stvarnom svijetu
07.08.2025.
AeroSteam by Tefal: Revolucija u njezi odjeće uz samo jedan potez
31.07.2025.
Notifications