O ovoj ekspanziji i planovima za budućnost razgovarali smo s direktorom kompanije Caralliance, Slavišom Peulićem, koji je istakao da je riječ o strateškom koraku ka jačanju ponude i dostupnosti kineskih vozila u regionu.
Kineska auto-industrija više nije simbol kompromisa između cijene i kvaliteta. Tehnološki napredak, atraktivan dizajn i sve bolje performanse učinili su da se oznaka “Made in China” više ne doživljava s podozrenjem, već s radoznalošću i sve većim interesovanjem. Tome svjedoči i rastući broj kineskih vozila na našim drumovima.
DFSK (Dongfeng Sokon) jedan je od najjačih kineskih brendova s globalnim ambicijama. Modeli poput DFSK Glory 600 i DFSK 500 nude bogatu opremu, prostranost i moderan dizajn, a sve to po cijenama koje značajno potkopavaju konkurenciju iz Evrope i Koreje. Njihov električni model Seres 5 već privlači pažnju kao ozbiljna alternativa zapadnim EV proizvođačima.
Forthing, podbrend giganta Dongfeng Motors, cilja na mlađu, urbanu publiku. Njihovi modeli kombinuju futuristički dizajn s digitalizovanim enterijerima i velikim multimedijalnim sistemima. Forthing T5 EVO, s turbo benzinskim motorom i bogatom serijskom opremom, izaziva simpatije kod kupaca željnih luksuza bez previsoke cijene.
Brend Baic predstavlja svježeg takmaca u sve konkurentnijem SUV segmentu. Nakon uspješnih testiranja modela u Izmiru, ovaj proizvođač pokazuje da može ponuditi vozila koja kombinuju robustan izgled, savremenu tehnologiju i pristupačnu cijenu.
Baic SUV modeli odlikuju se dinamičnim linijama, naprednim sigurnosnim sistemima i visokim nivoom komfora, čime ciljaju kupce koji žele moderan automobil sposoban odgovoriti i urbanim i putnim izazovima.
Baic se pozicionira kao brend koji spaja kinesku efikasnost i evropske standarde dizajna, nudeći pametan izbor za nove generacije vozača.
Distribuciju ovih brendova za Bosnu i Hercegovinu vodi Caralliance d.o.o., čiji direktor Slaviša Peulić iza sebe ima dugogodišnje iskustvo u automobilskoj industriji. Pod njegovim vodstvom, Caralliance ne samo da distribuira vozila, već aktivno radi na širenju servisne mreže i edukaciji tržišta o prednostima kineske auto-industrije.

„Naši brendovi nude sve ono što traže savremeni kupci – kvalitet, sigurnost, modernu tehnologiju i dizajn, ali po znatno pristupačnijim cijenama“, kaže Peulić.
„Cilj nam je da kineska vozila više ne budu alternativa, već prvi izbor.“
Dok se evropski brendovi bore s visokim cijenama i izazovima elektrifikacije, kineski proizvođači koriste priliku da ponude konkurentne modele uz sve bolju postprodajnu podršku. DFSK, Forthing i Baic, uz snažnu logistiku Caralliancea, ozbiljno ulaze na bh. tržište i šalju jasnu poruku: automobil budućnosti više ne mora imati zapadni potpis.
Balkan je spreman za promjenu, a čini se da ona stiže – iz Kine.



