Brend Magazin
  • Aktuelno
  • Kompanije
  • Ekonomija
  • Tehnologija
  • Lifestyle
  • Magazin
  • Arhiva izdanja
  • superbrands
    • Facebook
    • Instagram
    • LinkedIn
  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Liderstvo budućnosti ne traži moć – traži svjesnost

    Liderstvo budućnosti ne traži moć – traži svjesnost

  • Mentorica stotinama preduzetnika: Kako Tea Zavacki gradi brendove koji traju

    Mentorica stotinama preduzetnika: Kako Tea Zavacki gradi brendove koji traju

  • San mijenja sve: Evo zašto je svaki sat sna važan za zdravlje, uspjeh i dugovječnost

    San mijenja sve: Evo zašto je svaki sat sna važan za zdravlje, uspjeh i dugovječnost

  • Dragan Vojvodić, Sandler trener za Brend magazin: Prodaj danas, savjetuj sutra

    Dragan Vojvodić, Sandler trener za Brend magazin: Prodaj danas, savjetuj sutra

  • Kako se razvijaju brendovi u BiH: između stvarnosti tržišta i snage narativa

    Kako se razvijaju brendovi u BiH: između stvarnosti tržišta i snage narativa

  • Digitalizacija i ljudi – dva motora razvoja Info Media Groupe

    Digitalizacija i ljudi – dva motora razvoja Info Media Groupe

  • Misli globalno, ali gradi temelje kod kuće

    Misli globalno, ali gradi temelje kod kuće

  • Marko Radić: Autentičnost se ne prevodi, ona se doživljava

    Marko Radić: Autentičnost se ne prevodi, ona se doživljava

  • Bojan Popović za Brend magazin: Kako “Dunav osiguranje” gradi rast na tradiciji sigurnosti

    Bojan Popović za Brend magazin: Kako “Dunav osiguranje” gradi rast na tradiciji sigurnosti

  • Biljana Novaković, arhitekta i osnivačica studija “Finestra”: Dizajn mora i da funkcioniše i da inspiriše

    Biljana Novaković, arhitekta i osnivačica studija “Finestra”: Dizajn mora i da funkcioniše i da inspiriše

1 2 3 4 5 … 8
Sljedeća stranica

Najnovije

  • Joseph Pulitzer – čovjek koji je uveo red u novinarstvo i kaos u naslovnice

    31.10.2025.
  • Svjetski dan štednje — zašto je štednja i dalje temelj finansijske sigurnosti

    31.10.2025.
  • Kompanija koja pokreće svijet

    30.10.2025.
  • Empatija na prodaju: kako kompanije glume brigu o zaposlenicima

    30.10.2025.
  • Porodične firme, stub ekonomije društva – INOVACIJE ZA ODRŽIVOST

    29.10.2025.
  • Dukat Lagano jutro – bez laktoze, ali za potpuni užitak

    29.10.2025.
  • Kako vidjeti nevidljivu bolest

    24.10.2025.
  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Impressum
  • Politika kolačića
  • Politika privatnosti
  • Arhiva

© 2024 Brend Magazin | Sva prava zadržana.
Preuzimanje sadržaja sa portala je dozvoljeno
isključivo i obavezno uz navođenje izvora,
te postavljanje link-a za preuzeti članak.

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Impressum
  • Politika kolačića
  • Politika privatnosti
  • Arhiva

© 2024 Brend Magazin | Sva prava zadržana.
Preuzimanje sadržaja sa portala je dozvoljeno
isključivo i obavezno uz navođenje izvora,
te postavljanje link-a za preuzeti članak.