Brend Magazin
  • Magazin
    • Tema broja
    • Superbrands
  • Aktuelno
  • Kompanije
  • Investicije
  • Tehnologija
  • Lifestyle
  • Arhiva izdanja
  • Brend Magazin
  • Magazin
    • Tema broja
    • Superbrands
  • Aktuelno
  • Kompanije
  • Investicije
  • Tehnologija
  • Lifestyle
  • Arhiva izdanja
  • Specifične karakteristike važne za razumijevanje potreba i aspiracija Generacije Z

    Specifične karakteristike važne za razumijevanje potreba i aspiracija Generacije Z

    Brend Magazin
    08.05.2025.
  • Nemanja Trivić, direktor “Beez“ d.o.o. u intervjuu za Brend magazin: Beez softver štedi vrijeme i ubrzava rast firmi

    Nemanja Trivić, direktor “Beez“ d.o.o. u intervjuu za Brend magazin: Beez softver štedi vrijeme i ubrzava rast firmi

    Brend Magazin
    06.05.2025.
  • Biljana Rađenović za Brend magazina: Kako nove generacije oblikuju brendove 21. vijeka

    Biljana Rađenović za Brend magazina: Kako nove generacije oblikuju brendove 21. vijeka

    Brend Magazin
    05.05.2025.
  • Una Karabeg: Kako nove generacije doživljavaju statusne simbole

    Una Karabeg: Kako nove generacije doživljavaju statusne simbole

    Brend Magazin
    01.05.2025.
  • Ljubomir Todorović za Brend magazin piše kako brendovi mogu da osvoje Generaciju Z: Lekcije iz istraživanja

    Ljubomir Todorović za Brend magazin piše kako brendovi mogu da osvoje Generaciju Z: Lekcije iz istraživanja

    Brend Magazin
    29.04.2025.
  • Esmeralda Marić za Brend magazin: Generacija Z je izuzetno nestrpljiva, želi brzo do novca, brzo ga i troši, ali je i društveno i ekološki osviještena

    Esmeralda Marić za Brend magazin: Generacija Z je izuzetno nestrpljiva, želi brzo do novca, brzo ga i troši, ali je i društveno i ekološki osviještena

    Brend Magazin
    25.04.2025.
  • SAŠA OSTOJIĆ za Brend magazin: Mehanizmi prilagođavanja brendova novim generacijama potrošača

    SAŠA OSTOJIĆ za Brend magazin: Mehanizmi prilagođavanja brendova novim generacijama potrošača

    Brend Magazin
    22.04.2025.
  • Kako da vaš proizvod ili usluga postane super brend

    Kako da vaš proizvod ili usluga postane super brend

    Brend Magazin
    27.02.2025.
  • Gojko Rodić za Brend magazin o prodajnom procesu u malim i srednjim preduzećima: Prodajni tim mora da bude OBUČEN I MOTIVISAN

    Gojko Rodić za Brend magazin o prodajnom procesu u malim i srednjim preduzećima: Prodajni tim mora da bude OBUČEN I MOTIVISAN

    Brend Magazin
    20.02.2025.
  • Branka Kalinić za Brend magazin: Marketinška strategija je ZVIJEZDA VODILJA jedne kompanije

    Branka Kalinić za Brend magazin: Marketinška strategija je ZVIJEZDA VODILJA jedne kompanije

    Brend Magazin
    19.02.2025.
1 2 3 … 7
Sljedeća stranica

Najnovije

  • Biznis kao most: Lideri privrede poručuju – Investirati u ljude i razvoj

    22.05.2025.
  • Burger svake dvije minute: BiH u vrhu po rastu narudžbi

    20.05.2025.
  • Mara Handmade Clothing for Kids

    20.05.2025.
  • Neobanke: Digitalna budućnost finansija bez granica

    20.05.2025.
  • Coca-Cola ponovo pokreće legendarnu “Share a Coke” kampanju: Nova generacija, nova iskustva, ista čarolija povezivanja

    19.05.2025.
  • Dvadeset godina liderstva, inovacija i konkretnih odgovora

    19.05.2025.
  • Savršen spoj okusa i svježine u proljetnoj salati uz Président Somborsku

    13.05.2025.
  • Specifične karakteristike važne za razumijevanje potreba i aspiracija Generacije Z

    Specifične karakteristike važne za razumijevanje potreba i aspiracija Generacije Z

    Brend Magazin
    08.05.2025.
  • Nemanja Trivić, direktor “Beez“ d.o.o. u intervjuu za Brend magazin: Beez softver štedi vrijeme i ubrzava rast firmi

    Nemanja Trivić, direktor “Beez“ d.o.o. u intervjuu za Brend magazin: Beez softver štedi vrijeme i ubrzava rast firmi

    Brend Magazin
    06.05.2025.
  • Biljana Rađenović za Brend magazina: Kako nove generacije oblikuju brendove 21. vijeka

    Biljana Rađenović za Brend magazina: Kako nove generacije oblikuju brendove 21. vijeka

    Brend Magazin
    05.05.2025.
  • Una Karabeg: Kako nove generacije doživljavaju statusne simbole

    Una Karabeg: Kako nove generacije doživljavaju statusne simbole

    Brend Magazin
    01.05.2025.
  • Ljubomir Todorović za Brend magazin piše kako brendovi mogu da osvoje Generaciju Z: Lekcije iz istraživanja

    Ljubomir Todorović za Brend magazin piše kako brendovi mogu da osvoje Generaciju Z: Lekcije iz istraživanja

    Brend Magazin
    29.04.2025.
  • Esmeralda Marić za Brend magazin: Generacija Z je izuzetno nestrpljiva, želi brzo do novca, brzo ga i troši, ali je i društveno i ekološki osviještena

    Esmeralda Marić za Brend magazin: Generacija Z je izuzetno nestrpljiva, želi brzo do novca, brzo ga i troši, ali je i društveno i ekološki osviještena

    Brend Magazin
    25.04.2025.
  • SAŠA OSTOJIĆ za Brend magazin: Mehanizmi prilagođavanja brendova novim generacijama potrošača

    SAŠA OSTOJIĆ za Brend magazin: Mehanizmi prilagođavanja brendova novim generacijama potrošača

    Brend Magazin
    22.04.2025.
  • Kako da vaš proizvod ili usluga postane super brend

    Kako da vaš proizvod ili usluga postane super brend

    Brend Magazin
    27.02.2025.
  • Gojko Rodić za Brend magazin o prodajnom procesu u malim i srednjim preduzećima: Prodajni tim mora da bude OBUČEN I MOTIVISAN

    Gojko Rodić za Brend magazin o prodajnom procesu u malim i srednjim preduzećima: Prodajni tim mora da bude OBUČEN I MOTIVISAN

    Brend Magazin
    20.02.2025.
  • Branka Kalinić za Brend magazin: Marketinška strategija je ZVIJEZDA VODILJA jedne kompanije

    Branka Kalinić za Brend magazin: Marketinška strategija je ZVIJEZDA VODILJA jedne kompanije

    Brend Magazin
    19.02.2025.
1 2 3 … 7
Sljedeća stranica

Najnovije

  • Biznis kao most: Lideri privrede poručuju – Investirati u ljude i razvoj

    22.05.2025.
  • Burger svake dvije minute: BiH u vrhu po rastu narudžbi

    20.05.2025.
  • Mara Handmade Clothing for Kids

    20.05.2025.
  • Neobanke: Digitalna budućnost finansija bez granica

    20.05.2025.
  • Coca-Cola ponovo pokreće legendarnu “Share a Coke” kampanju: Nova generacija, nova iskustva, ista čarolija povezivanja

    19.05.2025.
  • Dvadeset godina liderstva, inovacija i konkretnih odgovora

    19.05.2025.
  • Savršen spoj okusa i svježine u proljetnoj salati uz Président Somborsku

    13.05.2025.
  • Impressum
  • Politika kolačića
  • Politika privatnosti
  • Arhiva
  • Impressum
  • Politika kolačića
  • Politika privatnosti
  • Arhiva

© 2024 Brend Magazin | Sva prava zadržana.
Preuzimanje sadržaja sa portala je dozvoljeno
isključivo i obavezno uz navođenje izvora,
te postavljanje link-a za preuzeti članak.

Back to Top

Notifications