Brend Magazin
  • Magazin
    • Tema broja
    • Superbrands
  • Aktuelno
  • Kompanije
  • Investicije
  • Tehnologija
  • Lifestyle
  • Arhiva izdanja
  • Brend Magazin
  • Magazin
    • Tema broja
    • Superbrands
  • Aktuelno
  • Kompanije
  • Investicije
  • Tehnologija
  • Lifestyle
  • Arhiva izdanja
  • Emocionalno zdrav preduzetnik gradi zdrav biznis

    Emocionalno zdrav preduzetnik gradi zdrav biznis

    Martina Đokić
    01.12.2023.
  • Čistimo snagom prirode

    Čistimo snagom prirode

    Brend Magazin
    01.12.2023.
  • Koje tehnike ličnog razvoja nikako ne treba da probate?

    Koje tehnike ličnog razvoja nikako ne treba da probate?

    Brend Magazin
    01.12.2023.
Prethodna stranica
1 … 3 4 5

Najnovije

  • Predrag Uzelac, direktor Led Euro Media o digitalnom oglašavanju u pokretu: Kako LED displeji redefinišu komunikaciju brendova?

    09.05.2025.
  • Specifične karakteristike važne za razumijevanje potreba i aspiracija Generacije Z

    08.05.2025.
  • Spoj kvaliteta i inovacija: CARALLIANCE stigao na tržište BiH

    07.05.2025.
  • Nemanja Trivić, direktor “Beez“ d.o.o. u intervjuu za Brend magazin: Beez softver štedi vrijeme i ubrzava rast firmi

    06.05.2025.
  • Biljana Rađenović za Brend magazina: Kako nove generacije oblikuju brendove 21. vijeka

    05.05.2025.
  • Dominik Raškaj, PR marketing menadžer portala „Boljiposao.com“: Koje su najveće prepreke domaćeg tržišta rada i kako ih prevazići

    02.05.2025.
  • Una Karabeg: Kako nove generacije doživljavaju statusne simbole

    01.05.2025.
  • Emocionalno zdrav preduzetnik gradi zdrav biznis

    Emocionalno zdrav preduzetnik gradi zdrav biznis

    Martina Đokić
    01.12.2023.
  • Čistimo snagom prirode

    Čistimo snagom prirode

    Brend Magazin
    01.12.2023.
  • Koje tehnike ličnog razvoja nikako ne treba da probate?

    Koje tehnike ličnog razvoja nikako ne treba da probate?

    Brend Magazin
    01.12.2023.
Prethodna stranica
1 … 3 4 5

Najnovije

  • Predrag Uzelac, direktor Led Euro Media o digitalnom oglašavanju u pokretu: Kako LED displeji redefinišu komunikaciju brendova?

    09.05.2025.
  • Specifične karakteristike važne za razumijevanje potreba i aspiracija Generacije Z

    08.05.2025.
  • Spoj kvaliteta i inovacija: CARALLIANCE stigao na tržište BiH

    07.05.2025.
  • Nemanja Trivić, direktor “Beez“ d.o.o. u intervjuu za Brend magazin: Beez softver štedi vrijeme i ubrzava rast firmi

    06.05.2025.
  • Biljana Rađenović za Brend magazina: Kako nove generacije oblikuju brendove 21. vijeka

    05.05.2025.
  • Dominik Raškaj, PR marketing menadžer portala „Boljiposao.com“: Koje su najveće prepreke domaćeg tržišta rada i kako ih prevazići

    02.05.2025.
  • Una Karabeg: Kako nove generacije doživljavaju statusne simbole

    01.05.2025.
  • Impressum
  • Politika kolačića
  • Politika privatnosti
  • Arhiva
  • Impressum
  • Politika kolačića
  • Politika privatnosti
  • Arhiva

© 2024 Brend Magazin | Sva prava zadržana

Back to Top

Notifications