Značajan rast prihoda uprkos izazovima na tržištu sirovina

Uprkos padu dobiti, Atlantic Grupa bilježi snažan rast prihoda i strateški napredak u prvoj polovini 2025. godine. S prihodima od 559,5 miliona eura i rastom od 9,2%, kompanija pokazuje stabilnost na svim ključnim tržištima, uz posebno istaknute rezultate u segmentima kafe, Donata i delikatesnih namaza.

Značajan rast prihoda uprkos izazovima na tržištu sirovina
Značajan rast prihoda uprkos izazovima na tržištu sirovina

Značajan rast prihoda uprkos izazovima na tržištu sirovina

Uprkos padu dobiti, Atlantic Grupa bilježi snažan rast prihoda i strateški napredak u prvoj polovini 2025. godine. S prihodima od 559,5 miliona eura i rastom od 9,2%, kompanija pokazuje stabilnost na svim ključnim tržištima, uz posebno istaknute rezultate u segmentima kafe, Donata i delikatesnih namaza.


Atlantic Grupa je u prvoj polovini 2025. godine zabilježila prihod od prodaje u iznosu od 559,5 miliona eura, što u odnosu na isto razdoblje prošle godine predstavlja rast od 9,2%. Dobit prije kamata, poreza i amortizacije (EBITDA) iznosi 50,7 miliona eura, što je pad od 11,7%, dok je neto dobit pala 39,4% i iznosi 14,8 miliona eura.

Atlantic Grupa u prvom polugodištu 2025. godine nastavlja ostvarivati odlične prodajne rezultate usljed rasta prihoda u gotovo svim poslovnim i distribucijskim područjima te na svim važnijim tržištima. Uprkos snažnom rastu prihoda, profitabilnost je pod pritiskom zbog rekordnih cijena sirove kafe i kakaa, kao i svjesnih ulaganja u zaposlenike i brendove, s ciljem dugoročnog rasta. Naša dva nova brenda, DoNatural i Lemonish, ostvaruju odlične tržišne rezultate, a proširili smo portfolio inovacijama poput Smoki Proteina i Argeta Snacka. Obavezujućom ponudom za kupovinu kompanije Osem i brenda Kekec te prodajom proizvodnje i brenda Montana strateški smo se usmjerili na osnaživanje naših temeljnih kategorija. Izdali smo i nove korporativne obveznice u iznosu od 80 miliona eura, čime potvrđujemo stabilnost i dugoročnu orijentaciju,” istaknuo je predsjednik Uprave Atlantic Grupe Emil Tedeschi.

Pića, Donat i Kafa prednjače u rastu

U prvom polugodištu 2025. najznačajniji rast među Strateškim poslovnim područjima (SPP) ostvarili su Kafa (+27,1%), Donat (+14,5%) i Delikatesni namazi (+13,6%). Kafa, kao najveća pojedinačna kategorija, čini 25,4% ukupnog prihoda. U segmentu distribucije, najviši rast zabilježen je u Strateškom distribucijskom području (SDP) Srbija (+25,2%) i Sjeverna Makedonija (+13,9%). Na najvećem tržištu, Hrvatskoj, ostvaren je rast prodaje od gotovo 6%, čime je dodatno učvršćena tržišna pozicija. U ukupnoj prodaji Atlantic Grupe, vlastiti brendovi učestvuju s 64,9%, apotekarsko poslovanje s 8,9%, dok principalski brendovi čine 26,2% prihoda.

Postignuća u održivosti i ljudskim potencijalima

Osim navedenih inovacija u proizvodnom portfoliju Atlantic Grupa je u prvoj polovini 2025. godine ostvarila niz prepoznatljivih postignuća u područjima upravljanja ljudskim potencijalima, energetske učinkovitosti i održivosti.

Priznanja

U Bosni i Hercegovini je proglašena jednim od tri najpoželjnija poslodavca prema istraživanju portala MojPosao.ba, provedenom među 35.000 ispitanika. Kompaniji je ponovno dodijeljen certifikat „Equal Pay Champion“, čime je potvrđeno da je razlika u platama između žena i muškaraca svedena na 1,09%, dok žene čine 53% menadžmenta. Atlanticova Trade Akademija na konferenciji HR Days po prvi put je nagrađena zlatnim priznanjem za izuzetna postignuća više od 60 internih instruktora i preko 1400 članova prodajne snage uključenih u edukacije.

Energetska učinkovitost

Atlantic Grupa takođe je osvojila nagradu za energetski najučinkovitije preduzeće u Sloveniji, zahvaljujući mjerama koje su dovele do 30% manjeg utroška električne energije po toni proizvoda Argete i ukupno 11% smanjenja potrošnje energije.

Inovacije

Inicijativa Innowave uključila je više od 80% zaposlenika Argete u Izoli koji su u 30 dana predložili 30 rješenja za unaprjeđenje radnog okruženja, a projekt je nagrađen uglednim priznanjem Zlata praksa. Apotekarski lanac Farmacia, osvojila je treće mjesto na konkursu HealthComm Awards za projekat „Baza medikacijskih pogrešaka“ u kategoriji promocije zdravlja i dobrobiti.