Upravo o ovoj transformaciji i prilagođavanju brendova novim generacijama, razgovarali smo s direktorom kompanije “Led Euro Media” Banjaluka SašomUzelcem.
“Led Euro Media” donosi inovativna rješenja koja omogućavaju precizno targetiranje, veću kreativnost i interaktivnost u kampanjama. Kako se tržište mijenja, na koji način brendovi koriste LED tehnologiju za privlačenje generacije Z i kakve inovacije možemo očekivati u budućnosti – saznajte u nastavku.
Koje su glavne prednosti LED displeja i digitalnog reklamiranja u odnosu na klasične formate?
Za razliku od klasičnih bilborda i drugih OOH medija, LED displeji omogućavaju visok nivo fleksibilnosti, interaktivnosti i dinamičnosti, što ih čini idealnim alatom za savremeno i efikasno oglašavanje. Brzom izmjenom sadržaja omogućava se reagovanje na trenutno aktuelne događaje, sezonske promjene ili specifične potrebe klijenata u realnom vremenu, gotovo odmah. Osim toga, LED displeji mogu prikazivati visokokvalitetne video- sadržaje koji stvaraju jači vizuelni utisak i privlače više pažnje.
Koliko se tržište digitalnog oglašavanja promijenilo u posljednjih nekoliko godina?
S razvojem novih tehnologija, u posljednjih nekoliko godina, tržište digitalnog oglašavanja doživjelo je nevjerojatnu transformaciju. “Led Euro Media” prati globalne tehnološke trendove u segmentu DOOH oglašavanja i primjenjujemo inovativna i kvalitetna rješenja na mreži naših oglasnih površina. Klijenti su to prepoznali i postali više usredsređeni na digitalne formate, jer nude prostor za veću kreativnost, mogućnost preciznog targetiranja i značajno veću djelotvornost. Digitalno spoljno oglašavanje raste i razvija se brže od klasičnog, dok su LED displeji postali “must have” medij u realizaciji kampanja.
Kako birate lokacije za postavljanje vaših bilborda i koliko je to važno za uspjeh kampanja?
Odabir kvalitetne lokacije za bilbord i LED displej može potpuno da odredi uspjeh kampanje. Čak i najbolji sadržaj, ako nije na pravom mjestu, ne može ostvariti pun potencijal. Biramo lokacije s visokom frekvencijom prolaznika i vozila, prometna urbana područja i saobraćajne raskrsnice, jer obezbjeđuju maksimalnu vidljivost, i redovno analiziramo podatke i pratimo učinkovitost svake lokacije.
Kako su se LED displeji prilagodili potrebama novih generacija potrošača, posebno generacije Z?
LED displeji omogućavaju interaktivnost koja je ključna za angažman generacije Z, jer je ova generacija odrastala u digitalnom okruženju. Mogućnost povezivanja LED displeja s društvenim mrežama, korištenje QR kodova, personalizovane poruke, video-sadržaji i 3D animacije, omogućavaju komunikaciju na način koji je blizak i relevantan generaciji Z.
Da li primjećujete promjene u načinima na koje brendovi koriste vašu platformu da bi privukli mlađu publiku?
Primjetan je sve veći broj interaktivnih i zabavnih kampanja koje se direktno obraćaju publici, čime se mlađa populacija podstiče na aktivno učešće u kampanji.
Kako nove tehnologije u digitalnom oglašavanju pomažu brendovima da budu interaktivniji i angažuju mlađu publiku?
Tehnologije poput proširene stvarnosti (AR) i geolokacijskog targetiranja, omogućavaju klijentima da kreiraju personalizovane i interaktivne kampanje. Integracijom s društvenim mrežama ove kampanje postaju zabavnije i relevantnije za mlađu publiku, jer se savršeno uklapaju u svakodnevni život i njihove digitalne navike.
Mladi sve više preferiraju autentičnost i personalizovane poruke – kako se to može postići putem LED displeja?
Emitovanjem relevantnih poruka zasnovanih na podacima o lokaciji i navikama korisnika, prenosom LIVE sadržaja s društvenih mreža u realnom vremenu, osmišljavanjem kampanja koje su specifične za određene lokacije, događaje ili trenutne trendove – sa svim tim postiže se autentičnost, relevantnost i otvorenost. Mladi, naročito generacija Z, preferiraju sadržaj koji je usklađen s njihovim interesima i životnim stilovima. Reklamiranje na LED displejima omogućava sve navedeno – dinamične, personalizovane i interaktivne kampanje koje angažuju publiku u realnom vremenu, stvarajući autentičnu povezanost s brendom.
Koji su najveći izazovi s kojima se susrećete u poslovanju i kako ih prevazilazite?
Brzi tehnološki razvoj i promjenljiva zakonska regulativa predstavljaju značajne izazove. Da bi ostali konkurentni pratimo tehnološke trendove, testiramo nove usluge, uvodimo inovacije, koristimo napredne analitičke alate i pratimo promjene u zakonodavstvu. Istovremeno, jačamo partnerske odnose s klijentima i prilagođavamo poslovanje i ponudu tržištu, čime obezbjeđujemo održivost i dugoročno uspješne poslovne veze.
Kako vaša kompanija prati trendove i tehnološke inovacije u industriji digitalnog oglašavanja?
“Led Euro Media” konstantno ulaže u istraživanje i razvoj. Pratimo najnovije trendove i razvoj tehnologija na globalnom tržištu, da bi primijenili inovativna i kvalitetna rješenja u našem poslovanju. Takođe, redovno analiziramo tržišne uslove i poslovanje da bi predvidjeli buduće trendove.
Kakvi su planovi vaše kompanije za budućnost? Da li planirate proširenje, nove tehnologije ili inovacije?
Naravno, mi smo opredijeljeni za stalni razvoj i inovacije. Pored razvoja novih premijum lokacija želimo provesti i inovativne tehnologije na našim LED displejima, kao što su: “Weather trigger” – za automatsko prilagođavanje sadržaja prema vremenskim uslovima, “Programmatic” – oglašavanje za automatizovani zakup, “Motion Sensor -” za interaktivne igre, “Touchscreen” – opcije za interakciju i poboljšano korisničko iskustvo. Vrijedno radimo, razvijamo se, inoviramo, stvarajući interaktivno i uzbudljivo iskustvo koje će oblikovati industriju u budućnosti.