Brend Magazin
  • Aktuelno
  • Kompanije
  • Ekonomija
  • Tehnologija
  • Lifestyle
  • Magazin
  • Arhiva izdanja
  • superbrands
    • Facebook
    • Instagram
    • LinkedIn
  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Osam decenija uspjeha: Jubilej Autoprevoz-Bus Mostar obilježen svečanom ceremonijom

    Osam decenija uspjeha: Jubilej Autoprevoz-Bus Mostar obilježen svečanom ceremonijom

  • Mljekara Pađeni otvara vrata ruskog tržišta

    Mljekara Pađeni otvara vrata ruskog tržišta

  • Liderstvo nije pozicija – to je proces koji traje

    Liderstvo nije pozicija – to je proces koji traje

  • Jedan tim. Jedna porodica

    Jedan tim. Jedna porodica

  • Svjetski dan mlijeka u znaku društvene odgovornosti Lactalis BH

    Svjetski dan mlijeka u znaku društvene odgovornosti Lactalis BH

  • 65 godina brige o zdravlju

    65 godina brige o zdravlju

  • Podravka BiH ulaže u buduće kulinarske stručnjake

    Podravka BiH ulaže u buduće kulinarske stručnjake

  • Coca-Cola ponovo pokreće legendarnu “Share a Coke” kampanju: Nova generacija, nova iskustva, ista čarolija povezivanja

    Coca-Cola ponovo pokreće legendarnu “Share a Coke” kampanju: Nova generacija, nova iskustva, ista čarolija povezivanja

  • Predrag Uzelac, direktor Led Euro Media o digitalnom oglašavanju u pokretu: Kako LED displeji redefinišu komunikaciju brendova?

    Predrag Uzelac, direktor Led Euro Media o digitalnom oglašavanju u pokretu: Kako LED displeji redefinišu komunikaciju brendova?

  • Spoj kvaliteta i inovacija: CARALLIANCE stigao na tržište BiH

    Spoj kvaliteta i inovacija: CARALLIANCE stigao na tržište BiH

Prethodna stranica
1 2 3 4 5 6 7 … 11
Sljedeća stranica

Najnovije

  • Intervju: Vildana Skorupan (Wiener osiguranje VIG) – „Osiguranje nije dokument, već osjećaj sigurnosti“

    19.11.2025.
  • SHP Celex gradi najmoderniju fabriku papira u BiH

    19.11.2025.
  • Denis Zubac za Brend magazin: Kako HT Eronet spaja pouzdanost, inovacije i emocije

    18.11.2025.
  • Nikolaos Dimitriadis za Brend magazin: U eri vještačke inteligencije brendovi moraju ponovo postati ljudski

    17.11.2025.
  • Otvoren najviši hotel na svijetu

    17.11.2025.
  • Bayer uvodi novu eru AI oglašavanja

    17.11.2025.
  • Trka koja mijenja evropsko bankarstvo

    14.11.2025.
  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Impressum
  • Politika kolačića
  • Politika privatnosti
  • Arhiva

© 2024 Brend Magazin | Sva prava zadržana.
Preuzimanje sadržaja sa portala je dozvoljeno
isključivo i obavezno uz navođenje izvora,
te postavljanje link-a za preuzeti članak.

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Impressum
  • Politika kolačića
  • Politika privatnosti
  • Arhiva

© 2024 Brend Magazin | Sva prava zadržana.
Preuzimanje sadržaja sa portala je dozvoljeno
isključivo i obavezno uz navođenje izvora,
te postavljanje link-a za preuzeti članak.