Brend Magazin
  • Aktuelno
  • Kompanije
  • Ekonomija
  • Tehnologija
  • Lifestyle
  • Magazin
  • Arhiva izdanja
  • superbrands
    • Facebook
    • Instagram
    • LinkedIn
  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Jedan tim. Jedna porodica

    Jedan tim. Jedna porodica

  • Svjetski dan mlijeka u znaku društvene odgovornosti Lactalis BH

    Svjetski dan mlijeka u znaku društvene odgovornosti Lactalis BH

  • 65 godina brige o zdravlju

    65 godina brige o zdravlju

  • Podravka BiH ulaže u buduće kulinarske stručnjake

    Podravka BiH ulaže u buduće kulinarske stručnjake

  • Coca-Cola ponovo pokreće legendarnu “Share a Coke” kampanju: Nova generacija, nova iskustva, ista čarolija povezivanja

    Coca-Cola ponovo pokreće legendarnu “Share a Coke” kampanju: Nova generacija, nova iskustva, ista čarolija povezivanja

  • Predrag Uzelac, direktor Led Euro Media o digitalnom oglašavanju u pokretu: Kako LED displeji redefinišu komunikaciju brendova?

    Predrag Uzelac, direktor Led Euro Media o digitalnom oglašavanju u pokretu: Kako LED displeji redefinišu komunikaciju brendova?

  • Spoj kvaliteta i inovacija: CARALLIANCE stigao na tržište BiH

    Spoj kvaliteta i inovacija: CARALLIANCE stigao na tržište BiH

  • „Napišimo priču iz početka“ – Hemofarm otvorio važan dijalog o društvenim narativima prema ženama

    „Napišimo priču iz početka“ – Hemofarm otvorio važan dijalog o društvenim narativima prema ženama

  • MOLSON COORS Pozitivan uticaj brendova kroz društveno odgovorne aktivnosti

    MOLSON COORS Pozitivan uticaj brendova kroz društveno odgovorne aktivnosti

  • Nestro i fudbalski klub “Borac” – sinergija dva velika brenda ka novim pobjedama

    Nestro i fudbalski klub “Borac” – sinergija dva velika brenda ka novim pobjedama

Prethodna stranica
1 2 3 4 5 6 7 … 10
Sljedeća stranica

Najnovije

  • Od kioska do kompanije vrijedne 3 milijarde

    05.11.2025.
  • Google Street View stigao u Bosnu i Hercegovinu

    05.11.2025.
  • Joseph Pulitzer – čovjek koji je uveo red u novinarstvo i kaos u naslovnice

    31.10.2025.
  • Svjetski dan štednje — zašto je štednja i dalje temelj finansijske sigurnosti

    31.10.2025.
  • Kompanija koja pokreće svijet

    30.10.2025.
  • Empatija na prodaju: kako kompanije glume brigu o zaposlenicima

    30.10.2025.
  • Porodične firme, stub ekonomije društva – INOVACIJE ZA ODRŽIVOST

    29.10.2025.
  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Impressum
  • Politika kolačića
  • Politika privatnosti
  • Arhiva

© 2024 Brend Magazin | Sva prava zadržana.
Preuzimanje sadržaja sa portala je dozvoljeno
isključivo i obavezno uz navođenje izvora,
te postavljanje link-a za preuzeti članak.

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Impressum
  • Politika kolačića
  • Politika privatnosti
  • Arhiva

© 2024 Brend Magazin | Sva prava zadržana.
Preuzimanje sadržaja sa portala je dozvoljeno
isključivo i obavezno uz navođenje izvora,
te postavljanje link-a za preuzeti članak.