Brend Magazin
  • Magazin
    • Tema broja
    • Superbrands
  • Aktuelno
  • Kompanije
  • Investicije
  • Tehnologija
  • Lifestyle
  • Arhiva izdanja
  • Brend Magazin
  • Magazin
    • Tema broja
    • Superbrands
  • Aktuelno
  • Kompanije
  • Investicije
  • Tehnologija
  • Lifestyle
  • Arhiva izdanja
  • MOLSON COORS Pozitivan uticaj brendova kroz društveno odgovorne aktivnosti

    MOLSON COORS Pozitivan uticaj brendova kroz društveno odgovorne aktivnosti

    Brend Magazin
    28.04.2025.
  • Nestro i fudbalski klub “Borac” – sinergija dva velika brenda ka novim pobjedama

    Nestro i fudbalski klub “Borac” – sinergija dva velika brenda ka novim pobjedama

    Brend Magazin
    24.04.2025.
  • Partnerstvo koje mijenja festivalski standard – Molson Coors BH na Jelen OK Festu

    Partnerstvo koje mijenja festivalski standard – Molson Coors BH na Jelen OK Festu

    Brend Magazin
    10.04.2025.
  • Snaga ženskog preduzetništva: Deset poduzetnica dobilo bespovratne grantove u vrijednosti od 60.000 KM

    Snaga ženskog preduzetništva: Deset poduzetnica dobilo bespovratne grantove u vrijednosti od 60.000 KM

    Brend Magazin
    04.04.2025.
  • Youth Impact: Because You Matter – Prilika za mlade da osvoje prestižnu stipendiju

    Youth Impact: Because You Matter – Prilika za mlade da osvoje prestižnu stipendiju

    Brend Magazin
    31.03.2025.
  • Kako zadržati i motivisati zaposlenike u izazovnim vremenima

    Kako zadržati i motivisati zaposlenike u izazovnim vremenima

    Brend Magazin
    28.03.2025.
  • Plazma nakon požara: Snaga brenda u kriznim vremenima

    Plazma nakon požara: Snaga brenda u kriznim vremenima

    Brend Magazin
    28.03.2025.
  • Prvi u BiH s potpuno digitalnim poslovanjem i e-potpisom za korisnike

    Prvi u BiH s potpuno digitalnim poslovanjem i e-potpisom za korisnike

    Brend Magazin
    24.03.2025.
  • Hemofarm pokrenuo kampanju za promjenu pogrešnih narativa prema ženama

    Hemofarm pokrenuo kampanju za promjenu pogrešnih narativa prema ženama

    Brend Magazin
    14.03.2025.
  • Coca-Cola HBC B-H Sarajevo: Poslodavac prvog izbora u FMCG sektoru

    Coca-Cola HBC B-H Sarajevo: Poslodavac prvog izbora u FMCG sektoru

    Brend Magazin
    13.03.2025.
Prethodna stranica
1 2 3 4 5 … 9
Sljedeća stranica

Najnovije

  • Povratak u školu uz zdravu ishranu: NutriPorcija za sve mališane

    28.08.2025.
  • PERWOLL STEP INTO THE LIGHT PARTY – Elegancija, autentičnost i slow fashion u fokusu Sarajevo Film Festivala

    21.08.2025.
  • Vrijeme je za digitalno čišćenje: Tvoje brisanje ima smisla

    09.08.2025.
  • Carroten – Stručnjak za sunce i preplanuli ten

    09.08.2025.
  • Znate li šta je solarna urtikarija?

    07.08.2025.
  • Kad prestane hype, ostane kod: Što AI doista znači u stvarnom svijetu

    07.08.2025.
  • AeroSteam by Tefal: Revolucija u njezi odjeće uz samo jedan potez

    31.07.2025.
  • MOLSON COORS Pozitivan uticaj brendova kroz društveno odgovorne aktivnosti

    MOLSON COORS Pozitivan uticaj brendova kroz društveno odgovorne aktivnosti

    Brend Magazin
    28.04.2025.
  • Nestro i fudbalski klub “Borac” – sinergija dva velika brenda ka novim pobjedama

    Nestro i fudbalski klub “Borac” – sinergija dva velika brenda ka novim pobjedama

    Brend Magazin
    24.04.2025.
  • Partnerstvo koje mijenja festivalski standard – Molson Coors BH na Jelen OK Festu

    Partnerstvo koje mijenja festivalski standard – Molson Coors BH na Jelen OK Festu

    Brend Magazin
    10.04.2025.
  • Snaga ženskog preduzetništva: Deset poduzetnica dobilo bespovratne grantove u vrijednosti od 60.000 KM

    Snaga ženskog preduzetništva: Deset poduzetnica dobilo bespovratne grantove u vrijednosti od 60.000 KM

    Brend Magazin
    04.04.2025.
  • Youth Impact: Because You Matter – Prilika za mlade da osvoje prestižnu stipendiju

    Youth Impact: Because You Matter – Prilika za mlade da osvoje prestižnu stipendiju

    Brend Magazin
    31.03.2025.
  • Kako zadržati i motivisati zaposlenike u izazovnim vremenima

    Kako zadržati i motivisati zaposlenike u izazovnim vremenima

    Brend Magazin
    28.03.2025.
  • Plazma nakon požara: Snaga brenda u kriznim vremenima

    Plazma nakon požara: Snaga brenda u kriznim vremenima

    Brend Magazin
    28.03.2025.
  • Prvi u BiH s potpuno digitalnim poslovanjem i e-potpisom za korisnike

    Prvi u BiH s potpuno digitalnim poslovanjem i e-potpisom za korisnike

    Brend Magazin
    24.03.2025.
  • Hemofarm pokrenuo kampanju za promjenu pogrešnih narativa prema ženama

    Hemofarm pokrenuo kampanju za promjenu pogrešnih narativa prema ženama

    Brend Magazin
    14.03.2025.
  • Coca-Cola HBC B-H Sarajevo: Poslodavac prvog izbora u FMCG sektoru

    Coca-Cola HBC B-H Sarajevo: Poslodavac prvog izbora u FMCG sektoru

    Brend Magazin
    13.03.2025.
Prethodna stranica
1 2 3 4 5 … 9
Sljedeća stranica

Najnovije

  • Povratak u školu uz zdravu ishranu: NutriPorcija za sve mališane

    28.08.2025.
  • PERWOLL STEP INTO THE LIGHT PARTY – Elegancija, autentičnost i slow fashion u fokusu Sarajevo Film Festivala

    21.08.2025.
  • Vrijeme je za digitalno čišćenje: Tvoje brisanje ima smisla

    09.08.2025.
  • Carroten – Stručnjak za sunce i preplanuli ten

    09.08.2025.
  • Znate li šta je solarna urtikarija?

    07.08.2025.
  • Kad prestane hype, ostane kod: Što AI doista znači u stvarnom svijetu

    07.08.2025.
  • AeroSteam by Tefal: Revolucija u njezi odjeće uz samo jedan potez

    31.07.2025.
  • Impressum
  • Politika kolačića
  • Politika privatnosti
  • Arhiva
  • Impressum
  • Politika kolačića
  • Politika privatnosti
  • Arhiva

© 2024 Brend Magazin | Sva prava zadržana.
Preuzimanje sadržaja sa portala je dozvoljeno
isključivo i obavezno uz navođenje izvora,
te postavljanje link-a za preuzeti članak.

Back to Top

Notifications