Brend Magazin
  • Magazin
    • Tema broja
    • Superbrands
  • Aktuelno
  • Kompanije
  • Investicije
  • Tehnologija
  • Lifestyle
  • Arhiva izdanja
  • Brend Magazin
  • Magazin
    • Tema broja
    • Superbrands
  • Aktuelno
  • Kompanije
  • Investicije
  • Tehnologija
  • Lifestyle
  • Arhiva izdanja
  • Plazma nakon požara: Snaga brenda u kriznim vremenima

    Plazma nakon požara: Snaga brenda u kriznim vremenima

    Brend Magazin
    28.03.2025.
  • Prvi u BiH s potpuno digitalnim poslovanjem i e-potpisom za korisnike

    Prvi u BiH s potpuno digitalnim poslovanjem i e-potpisom za korisnike

    Brend Magazin
    24.03.2025.
  • Hemofarm pokrenuo kampanju za promjenu pogrešnih narativa prema ženama

    Hemofarm pokrenuo kampanju za promjenu pogrešnih narativa prema ženama

    Brend Magazin
    14.03.2025.
  • Coca-Cola HBC B-H Sarajevo: Poslodavac prvog izbora u FMCG sektoru

    Coca-Cola HBC B-H Sarajevo: Poslodavac prvog izbora u FMCG sektoru

    Brend Magazin
    13.03.2025.
  • Uspješno održan četvrti DiplomatSKI na Jahorini

    Uspješno održan četvrti DiplomatSKI na Jahorini

    Brend Magazin
    07.03.2025.
  • STADA nastavila sa rastom i tokom 2024. godine

    STADA nastavila sa rastom i tokom 2024. godine

    Brend Magazin
    07.03.2025.
  • Kampanja „Svi za jedno, Jelen za sve“ nastavlja da gradi inkluzivnije okruženje

    Kampanja „Svi za jedno, Jelen za sve“ nastavlja da gradi inkluzivnije okruženje

    Brend Magazin
    05.03.2025.
  • Dino Merlin i Coca-Cola: Spoj emocije i osvježenja u novoj kampanji

    Dino Merlin i Coca-Cola: Spoj emocije i osvježenja u novoj kampanji

    Brend Magazin
    03.03.2025.
  • PI Tech: Sigurnost za tehnološke kompanije

    PI Tech: Sigurnost za tehnološke kompanije

    Brend Magazin
    28.02.2025.
  • Banjaluka postaje energetski centar regiona!

    Banjaluka postaje energetski centar regiona!

    Brend Magazin
    27.02.2025.
Prethodna stranica
1 2 3 4 … 8
Sljedeća stranica

Najnovije

  • Biznis kao most: Lideri privrede poručuju – Investirati u ljude i razvoj

    22.05.2025.
  • Burger svake dvije minute: BiH u vrhu po rastu narudžbi

    20.05.2025.
  • Mara Handmade Clothing for Kids

    20.05.2025.
  • Neobanke: Digitalna budućnost finansija bez granica

    20.05.2025.
  • Coca-Cola ponovo pokreće legendarnu “Share a Coke” kampanju: Nova generacija, nova iskustva, ista čarolija povezivanja

    19.05.2025.
  • Dvadeset godina liderstva, inovacija i konkretnih odgovora

    19.05.2025.
  • Savršen spoj okusa i svježine u proljetnoj salati uz Président Somborsku

    13.05.2025.
  • Plazma nakon požara: Snaga brenda u kriznim vremenima

    Plazma nakon požara: Snaga brenda u kriznim vremenima

    Brend Magazin
    28.03.2025.
  • Prvi u BiH s potpuno digitalnim poslovanjem i e-potpisom za korisnike

    Prvi u BiH s potpuno digitalnim poslovanjem i e-potpisom za korisnike

    Brend Magazin
    24.03.2025.
  • Hemofarm pokrenuo kampanju za promjenu pogrešnih narativa prema ženama

    Hemofarm pokrenuo kampanju za promjenu pogrešnih narativa prema ženama

    Brend Magazin
    14.03.2025.
  • Coca-Cola HBC B-H Sarajevo: Poslodavac prvog izbora u FMCG sektoru

    Coca-Cola HBC B-H Sarajevo: Poslodavac prvog izbora u FMCG sektoru

    Brend Magazin
    13.03.2025.
  • Uspješno održan četvrti DiplomatSKI na Jahorini

    Uspješno održan četvrti DiplomatSKI na Jahorini

    Brend Magazin
    07.03.2025.
  • STADA nastavila sa rastom i tokom 2024. godine

    STADA nastavila sa rastom i tokom 2024. godine

    Brend Magazin
    07.03.2025.
  • Kampanja „Svi za jedno, Jelen za sve“ nastavlja da gradi inkluzivnije okruženje

    Kampanja „Svi za jedno, Jelen za sve“ nastavlja da gradi inkluzivnije okruženje

    Brend Magazin
    05.03.2025.
  • Dino Merlin i Coca-Cola: Spoj emocije i osvježenja u novoj kampanji

    Dino Merlin i Coca-Cola: Spoj emocije i osvježenja u novoj kampanji

    Brend Magazin
    03.03.2025.
  • PI Tech: Sigurnost za tehnološke kompanije

    PI Tech: Sigurnost za tehnološke kompanije

    Brend Magazin
    28.02.2025.
  • Banjaluka postaje energetski centar regiona!

    Banjaluka postaje energetski centar regiona!

    Brend Magazin
    27.02.2025.
Prethodna stranica
1 2 3 4 … 8
Sljedeća stranica

Najnovije

  • Biznis kao most: Lideri privrede poručuju – Investirati u ljude i razvoj

    22.05.2025.
  • Burger svake dvije minute: BiH u vrhu po rastu narudžbi

    20.05.2025.
  • Mara Handmade Clothing for Kids

    20.05.2025.
  • Neobanke: Digitalna budućnost finansija bez granica

    20.05.2025.
  • Coca-Cola ponovo pokreće legendarnu “Share a Coke” kampanju: Nova generacija, nova iskustva, ista čarolija povezivanja

    19.05.2025.
  • Dvadeset godina liderstva, inovacija i konkretnih odgovora

    19.05.2025.
  • Savršen spoj okusa i svježine u proljetnoj salati uz Président Somborsku

    13.05.2025.
  • Impressum
  • Politika kolačića
  • Politika privatnosti
  • Arhiva
  • Impressum
  • Politika kolačića
  • Politika privatnosti
  • Arhiva

© 2024 Brend Magazin | Sva prava zadržana.
Preuzimanje sadržaja sa portala je dozvoljeno
isključivo i obavezno uz navođenje izvora,
te postavljanje link-a za preuzeti članak.

Back to Top

Notifications