Kako izaći iz okvira već viđenog? – Organizacija modernog korporativnog događaja

Organizacija hotelskog poslovanja je složen proces koji zavisi od unutrašnjih, ali i spoljašnih uslova turističkog tržišta koje, kako se pokazalo, može biti vrlo nepredvidivo. Na našem turističkom tržištu upravo je Hotel Hills primjer hotela koji se, kroz godine poslovanja i predanog rada zaposlenih, uspio pozicionirati na tržištu kao jedan od najuspješnijih u ovom dijelu Evrope….

Kako izaći iz okvira već viđenog? – Organizacija modernog korporativnog događaja
Kako izaći iz okvira već viđenog? – Organizacija modernog korporativnog događaja

Kako izaći iz okvira već viđenog? – Organizacija modernog korporativnog događaja

Organizacija hotelskog poslovanja je složen proces koji zavisi od unutrašnjih, ali i spoljašnih uslova turističkog tržišta koje, kako se pokazalo, može biti vrlo nepredvidivo. Na našem turističkom tržištu upravo je Hotel Hills primjer hotela koji se, kroz godine poslovanja i predanog rada zaposlenih, uspio pozicionirati na tržištu kao jedan od najuspješnijih u ovom dijelu Evrope….


Organizacija hotelskog poslovanja je složen proces koji zavisi od unutrašnjih, ali i spoljašnih uslova turističkog tržišta koje, kako se pokazalo, može biti vrlo nepredvidivo. Na našem turističkom tržištu upravo je Hotel Hills primjer hotela koji se, kroz godine poslovanja i predanog rada zaposlenih, uspio pozicionirati na tržištu kao jedan od najuspješnijih u ovom dijelu Evrope. Kao mjesto na koje gosti ne dolaze samo iz turističkih razloga, već i kao mjesto izrazito orijentisano prema željama i personalizovanim potrebama klijenata, bilo da je riječ o organizaciji veće konferencije, gala večere ili sportskog takmičenja.

Izlazak iz okvira već viđenog jedna je od karakteristika Hotela Hills, jer menadžement predvođen direktoricom Nerminom Sefer stalno traga za uslugama koje klijentima mogu pružiti nešto novo. Tako je uz već postojeće kongresne kapacitete, izgrađene 2016. godine, 2019. godine izgrađen Convention centar koji može primiti oko 4000 ljudi, što Hotel Hills ujedno čini prvim i do sada jedinim hotelskim kompleksom na području Bosne i Hercegovine, ali i regije, koji u okviru hotela ima kapacitete te veličine.

Pored konferencijskih sala posjeduju i sportske dvorane s tribinama koje za veoma kratak period, ponekad za samo sat vremena, mogu biti pretvorene u prostor za neki svečani događaj. Takva multifunkcionalnost prostora omogućuje organizaciju različitih vrsta konferencija, team buildinga, sportskih događaja, ali i organizaciju korporativnih zabava. Ovo posljednje predstavlja dodatni segment u turističkom i hotelskom poslovanju u kojem je ovaj hotel vidio priliku da proširi svoju ponudu i pozicionira se kao vodeća destinacija klijenata.

Uz navedeno, tehnička služba hotela prati inovacije u formi artificial intelligence i za klijente, te uz pomoć novih aplikacija kreira različite sadržaje čime stalno unaprijeđuju svoje usluge. Ovaj iskusni tim brine se o svakom detalju, prilagođavajući se potrebama klijenata i obezbjeđujući besprijekoran događaj. To podrazumijeva biranje odgovarajuće sale, uz punu posvećenost potrebi i želji klijenta, restoranskih usluga, postavljanje cjelokupne tehničke opreme i organizovanje zabave. Kapaciteti hotela svaki put mogu biti kreirani i namješteni drugačije, te koliko god klijent iznova održavao seminar, konferenciju ili zabavu, na kraju uvijek dobija novi i drugačiji doživljaj svoga događaja.

Bez obzira da li je riječ o internacionalnoj konferenciji, spletu raznih izmjena tokom neke proslave ili tematskoj zabavi, hotel pruža raznovrsne opcije za svečanu atmosferu. Sve te opcije doprinijeće nezaboravnoj korporativnoj zabavi u kojoj će se vaši zaposleni ne samo odlično provesti, nego i dodatno povezati i proslaviti zajedničke uspjehe.

20231205 121018
IMG 23f72591486d7b402400fc4348b9561f V
DSC09523 Enhanced NR
DSC07459

Vodeći se ovom spoznajom, korporativni događaji u Hotelu Hills nisu samo događaji, već iskustva koja se pamte. Sjedinjujući poslovnu ozbiljnost i duh zabave, tim Hotela Hills će vam omogućiti sve što je potrebno za uspješan i nezaboravan korporativni događaj.