Dugoročna briga o potrošačima: “NESTRO” nagrađuje lojalnost

Aktiviranje programa lojalnosti prvenstveno motiviše kupce na češću kupovinu ali, svakako, dugoročno utiče i na njihovu veću povezanost sa vašim brendom.

NESTRO
Dugoročna briga o potrošačima: “NESTRO” nagrađuje lojalnost

Dugoročna briga o potrošačima: “NESTRO” nagrađuje lojalnost

Aktiviranje programa lojalnosti prvenstveno motiviše kupce na češću kupovinu ali, svakako, dugoročno utiče i na njihovu veću povezanost sa vašim brendom.


Kompanija „Nestro Petrol“ a.d. Banjaluka, kao jedan od najvažnijih privrednih subjekata u Republici Srpskoj i Bosni Hercegovini, koji značajno doprinosi pozitivnom ambijentu, rastu i razvoju privrede u BiH, nije poznata samo po kvalitetnom gorivu koje vozači sipaju u rezervoare svojih motornih vozila i po vrhunskoj usluzi na benzinskim pumpama, već i po programu lojalnosti za potrošače, odnosno kupce na svim „Nestro“ benzinskim stanicama. 

Naime, Nestro program lojalnosti, poznat i pod nazivom „NAŠA KARTICA“, je program kompanije „Nestro Petrol” a.d Banjaluka koji podrazumijeva sistem evidentiranja bonusa za korisnike programa bilo posredstvom fizičke ili virtuelne kartice, odnosno aplikacije za mobilne uređaje, posebno u trenucima kada su pametni telefoni postali neizostavni dio naših života. Program lojalnosti primjenjuje se tokom gotovinskog plaćanja ili plaćanja roba i usluga bankovnom (kreditnom/debitnom) karticom.

Pravo na korišćenje benefita programa ima svaki punoljetni građanin koji se pravilno verifikovao i registrovao kroz „Nestro“ aplikaciju za mobilne uređaje, koja je dostupna za sve Android i iOS sisteme.

Nestro program lojalnosti može se koristiti na jednostavan način i na svim „Nestro“ benzinskim stanicama i namijenjen je isključivo za sticanje bonusa prilikom plaćanja gotovinom ili bankovnim (kreditnim/debitnim) karticama. Računi za robu i usluge veći od jedne marke, mogu  se evidentirati na kartici u svrhu sakupljanja bonusa.

tabela optima

Bonus se na kartici i mobilnoj aplikaciji evidentira direktno kao povrat sredstava, izražen u konvertibilnim markama (KM). Prilikom plaćanja na kasi kupac kasiru prinosi mobilni aparat sa instaliranom aplikacijom, a kasir automatski upisuje bonus, nakon čega korisniku izdaje potvrdu o stanju bonusa na kartici. Stanje bonusa, u svakom trenutku, takođe je vidljivo u glavnom meniju same aplikacije.

Pristupom aplikaciji kupac u svakom trenutku ima uvid u stanje svog bonusa. Ostvareni bonus može se potrošiti kupovinom robe na bilo kojoj benzinskoj stanici „Nestro Petrola”, nakon čega se iznos bonusa na kartici proporcionalno umanjuje poslije svakog trošenja ostvarenog bonusa.Uz redovno sakupljanje bonusa, kao poklon dobrodošlice, svi korisnici odmah dobijaju tri marke startnog bonusa po instalaciji i registraciji u program.

Takođe, ako prilikom registracije upišete i svoj datum rođenja, na Vaš rođendan kompanija će Vas iznenaditi i dodatnim bonusom iznenađenja! Bonus je dostupan za sve kategorije roba i usluga, osim dopuna, poklon kartica, cigareta i duvanskih proizvoda, i proizvoda u okviru posebnih akcijskih ponuda.

Iznos povrata zavisi od bonitetnog nivoa u kom se korisnik nalazi. Na početku obračunskog perioda svi korisnici su na nivou START. Kada iznos sakupljenog bonusa dostigne 20 KM, korisnik automatski prelazi u nivo PLUS, a kada iznos sakupljenog bonusa dostigne 40 KM, korisnik prelazi u nivo PRO. Korisnici koji dostignu neki od viših nivoa (PLUS ili PRO) zadržavaju svoj status do kraja obračunskog perioda, pa i u slučaju trošenja bonusa.

Odobreni bonus se automatski obračunava, a stanje bonusa na kartici ili „Nestro“ mobilnoj aplikaciji  je, ustvari, ono stanje koje korisnik u trenutku samog obračuna ima na raspolaganju.

Period za sakupljanje bonusa je vremenski ograničen. Tako korisnik programa sakuplja i troši ostvareni bonus po svojoj želji, a u okviru definisanog obračunskog perioda koji počinje 1. februara tekuće, a završava 31. januara naredne godine.


Bonus se na kartici i mobilnoj aplikaciji evidentira direktno kao povrat sredstava, izražen u konvertibilnim markama (KM). Prilikom plaćanja na kasi kupac kasiru prinosi mobilni aparat sa instaliranom aplikacijom, a kasir automatski upisuje bonus, nakon čega korisniku izdaje potvrdu o stanju bonusa na kartici. Stanje bonusa, u svakom trenutku, takođe je vidljivo u glavnom meniju same aplikacije.

Pristupom aplikaciji kupac u svakom trenutku ima uvid u stanje svog bonusa. Ostvareni bonus može se potrošiti kupovinom robe na bilo kojoj benzinskoj stanici „Nestro Petrola”, nakon čega se iznos bonusa na kartici proporcionalno umanjuje poslije svakog trošenja ostvarenog bonusa.Uz redovno sakupljanje bonusa, kao poklon dobrodošlice, svi korisnici odmah dobijaju tri marke startnog bonusa po instalaciji i registraciji u program.

Takođe, ako prilikom registracije upišete i svoj datum rođenja, na Vaš rođendan kompanija će Vas iznenaditi i dodatnim bonusom iznenađenja! Bonus je dostupan za sve kategorije roba i usluga, osim dopuna, poklon kartica, cigareta i duvanskih proizvoda, i proizvoda u okviru posebnih akcijskih ponuda.

Iznos povrata zavisi od bonitetnog nivoa u kom se korisnik nalazi. Na početku obračunskog perioda svi korisnici su na nivou START. Kada iznos sakupljenog bonusa dostigne 20 KM, korisnik automatski prelazi u nivo PLUS, a kada iznos sakupljenog bonusa dostigne 40 KM, korisnik prelazi u nivo PRO. Korisnici koji dostignu neki od viših nivoa (PLUS ili PRO) zadržavaju svoj status do kraja obračunskog perioda, pa i u slučaju trošenja bonusa.

Odobreni bonus se automatski obračunava, a stanje bonusa na kartici ili „Nestro“ mobilnoj aplikaciji  je, ustvari, ono stanje koje korisnik u trenutku samog obračuna ima na raspolaganju.

Period za sakupljanje bonusa je vremenski ograničen. Tako korisnik programa sakuplja i troši ostvareni bonus po svojoj želji, a u okviru definisanog obračunskog perioda koji počinje 1. februara tekuće, a završava 31. januara naredne godine.