„Nema brige za gige“, kampanja agencije Aquarius za klijenta m:tel Bosna i Hercegovina, je u okviru CIM awards za najkreativnije ideje i kampanje prethodne godine u regiji ovjenčana nagradom za najbolju upotrebu videa/multimedije.
-Posebno me raduje to što su nam ove nagrade dodijeljene baš u Kotoru, gradu u kojem su rođena moja djeca i za koji sam, samim tim, naročito emotivno vezana. Zahvaljujem se organizatoru na sjajnom događaju, ali i stručnom žiriju i, naravno, svim kolegama koji su prepoznali i nagradili naš rad, naše ideje i kreativna rješenja. Mi u Aquarius-u volimo nagrade i podjednako se radujemo svakoj, pa tako i priznanjima za naše kampanje na jednom značajnom forumu kreativnih industrija i medija kao što je ovaj u Kotoru – istakla je Brankica Janković, generalna direktorka Aquarius-a.
Aquarius-u je za kampanju „SniŽena“ pripala nagrada za najbolju kampanju sa društvenom odgovornošću, kao i najbolju kampanju za vizuelno pripovijedanje. Takođe, tu je i nagrada u kategoriji Najbolja kampanja za uključivanje zajednice, koju je ova agencija osvojila za „Demofest“, najveći regionalni festival koji okuplja demo bendove.
– Veoma je važno da se predan rad čitavog kreativnog odjela primjeti i da on bude nagrađen na jednom ovako značajnom događaju koji okuplja profesionalce iz kreativne industrije. Samim tim, to su priznanja od stručnih i kompetentnih ljudi, što ima dodatnu snagu – rekao je Aleksandar Živanić, kreativni direktor u agenciji Aquarius.
Mišljenje nije zločin
Osim navedenih nagrada, Aquarius group je tokom svečanog zatvaranja trećeg CIM Foruma „Out of office“, održanom na Ljetnjoj pozornici u Kotoru panelom „Između strasti i profita“, nagrađena i za kampanju „Mišljenje nije zločin“, u kategoriji Najbolje kampanje za odnose sa medijima. Riječ je o projektu za Udruženje „Umbrela“, koje je osnovalo 13 nezavisnih i neprofitnih medija u BiH, a koji je nastao kao odgovor na potencijalnu kriminalizaciju klevete i uvrede.