-Ovogodišnji projekat partnera Coca-Cole HBC B-H Sarajevo, Mercatora i Pika Kartice pokazao je da zajedničkim trudom možemo uticati na navike i pravilno odlagati PET ambalažu, omogućivši joj novi život – saopštili su organizatori.
Potrošači su od početka juna, kada je zvanično započeo projekat koja se provodi u sklopu Coca-Colinog globalnog programa “Svijet bez otpada”, donosili boce iz svojih domova u šest odabranih Mercator hipermarketa širom BiH. Tako su pokazali posvećenost i angažiranost ka očuvanju okoliša te demonstrirali da postoji svijest o važnosti odgovornog postupanja sa otpadom.
-Protekle dvije godine provođenja projekta su pokazale da je veliki broj građana angažovan u sakupljanju PET ambalaže za reciklažu. Coca-Cola u BiH kao društveno odgovorna kompanija kontinurano radi na inovacijama, uspostavljanju, razvoju i očuvanju partnerstva za održivost. Ključna komponenta svih naših strategija i aktivnosti je povećanje pozitivnog uticaja na životnu sredinu kroz zajedničke aktivnosti s partnerima na odgovornom i pravilnom odlaganju ambalažnog otpada kao preduslova za recikliranje – rekao je Bruno Jelić, direktor Odjela za korporativne poslove i održivost u Coca-Coli HBC Adria.
Upravljanje otpadom je ključno u borbi protiv klimatskih promjena. Recikliranje smanjuje količinu otpada na deponijama, te štedi energiju i resurse potrebne za proizvodnju novih materijala. Svaki korak koji preduzmemo prema boljem upravljanju otpadom, bilo da se radi o recikliranju, kompostiranju ili inovacijama u obradi otpada, doprinosi zaštiti planete.
-Pored toga što je Coca-Cola HBC B-H Sarajevo jedan od naših ključnih i dugogodišnih dobavljača, naš je značajan i pouzdan partner u realizaciji niza društveno odgovornih projekata koje u kontinuitetu, već godinama, zajedno sprovodimo na tržištu BiH. Zadovoljstvo mi je istaći da već drugu godinu zaredom uspješno realizujemo projekat “Recikliraj me. Pokloni mi novi život.” čime aktivno utičemo na promjenu navika i edukaciju našeg društva o važnosti prikupljanja i pravilnog zbrinjavanja PET ambalažnog otpada. Mi u Konzumu i Fortenova grupi značajnu pažnju usmjeravamo i snažno podržavamo projekte usmjerene ka očuvanju naše životne sredine kao jednog od ključnih ESG principa našeg poslovanja -izjavio je Haris Arnautović, rukovodilac Službe za marketing kompanije Konzum d.o.o. Sarajevo koja na tržištu BiH upravlja brendovima Konzum i Mercator.
Kompanije Ekopak i Eurobeta su i ovog puta osigurale pravilno upravljanje otpadnom ambalažom pića. Riječ je o partnerskim organizacijama i liderima u sektoru upravljanja otpadom u BiH, specijalizovanim za sakupljanje i reciklažu otpada.
Coca-Cola HBC je vodeća globalna kompanija za proizvodnju pića u području održivog poslovanja prema Dow-Jones indeksu održivosti (DJSI). Sveobuhvatnim višegodišnjim programom Svijet bez otpada aktivno radi na iznalaženju i primjeni rješenja za izazove povezane s ambalažom. Kao društveno odgovorna kompanija usmjerena na održivost i u BiH želi ukazivati na važnost odgovornog upravljanja i pravilnog odlaganja ambalaže pića.